Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć! Mowa o 728iA z 1999 roku. Oleju nie przybywa (wręcz przeciwnie) i nie stwierdziłem mazi pod korkiem, silnik normalnie łapie temperaturę i ta utrzymywana jest na środku wskaźnika. Wczoraj podjechałem pod dom i zobaczyłem dym/parę unoszące się spod maski. Otwieram i widzę takie coś: https://youtu.be/Mx_COxl0fpY (woda leje się strumieniem -chyba spod korka)

Jak widać zbiornik łapany był na jakieś opaski i ma wyłamany słupek od pływaka/wskaźnik poziomu płynu.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki. Dzięki!

Opublikowano

Narazie najtańszym kosztem zlikwiduj druciarstwo czyli wymień zbiorniczek i korek.

Jak to nieposkutkuje jedz na test co2 w układzie chłodzenia - pozytywny test uszczelka do wymiany.

Opublikowano

I tak musisz wymienić zbiorniczek.Korek może być uszkodzony i tez takie cuda sie bedą działy .

Trzeba wszystko sprawdzić łącznie z termostatem i pompa wody czy jest obieg.

Po wymianie zbiorniczka dobrze odpowietrzyć. Nie łapie Ci temperatury wiec narazie uporządkuj to wszystko i posprawdzaj

odpowietrz i powinno być ok.Po wciśnięciu przycisku klimy wiatrak klimy powinien sie odrazu tez zalanczac.Jak sie nie zalancza to tez w upały bedzie rosnąć ciśnienie w układzie i temp wywali.


Generalnie trzeba wszystko wyeliminować .Ja myśle ze to nie uszczelka tylko układ chłodzenia

do przejrzenia.

Opublikowano

Ori używka może być nawet z alledrogo.

Zamiennik bedzie tez ok,ale może płyn sączyć sie od dołu i niebedzie

dokładnie pasował (chiński szajs).Sam niedawno kupiłem taki zamiennik febi

i musiałem wrócić do ori (używka) bo ubywało płynu przez wyciek na dole .

Opublikowano

Test CO2 sam sobie kup na Allegro za 25zł.

W BMW jest duze cisn ienie w układzie chłodzneia. Jak po wymianie korka będzie to samo to coś te ciśnienie musi robić.

Opublikowano

Ciśnienie powoduje nkesprawny korek, zapowietrzony układ powoduje znaczny wzrost ciśnienia po rozgrzaniu, a uszczelka często powoduje ciśnienie momentalnie po odpaleniu, ale czasami tylko pod obciążeniem. Tak samo głowica. Dlatego wszystko trzeba sprawdzić.


Przy nieszczelności układ może się zapowietrzać i powodować takie cyrki, dlatego przed weryfikacją zawsze trzeba usunąć nieszczelności w układzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.