Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzis zlozylem wniosek o naprawe gwarancyjna tylniej klapy w E90 (2008 polift). Purchle wokol zamka, tuz nad rejestracja, wchodzace juz na bok klapy. Typ z salonu powiedzial, ze w ciagu tygodnia centrala powinna zdecydowac, czy akceptuja. Co ciekawe, we wczesniej posiadanych E90 i E92 mialem dokladnie to samo.


Mieszkam w Szkocji, gdzie zima soli nie oszczedzaja i przerobilem ostatnio troche aut. I nigdy nie kupie auta tutaj zarejestrowanego - wszystkie, ktore spedzily swoje pierwsze lata na polnocy wyspy sa zardzewiale od dolu. Te, sprowadzone z Anglii po kilku latach, sa od spodu w o niebo lepszym stanie.

Moje E90 oprocz tej klapy nie ma grama rdzy na karoserii, jedynie zawieszenie z tylu jest na powierzchni troche czerwone, ale bez dramatu. Srodek auta oraz przod - bez zarzutu.

[2008 325d LCI E90]
  • 2 lata później...
  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zasada jest prosta, jak masz BMW to 1 x tyle co wartość masz na naprawy. Samochód jest tak długo niezawodny o ile też w niego inwestujesz. BMW to marka premium bez ocynku, więc rdza się pojawią co 10-15 lat. Moje e91 to najlepsze auto jakie miałem ale już rdzę na klapie robię. Aby? Bo je kocham i dam kilkaset zł za pryszcze, szuszfol pomaluję hammerite i też ucieszy bułę,.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
W moim 10-latku jest rdza tylko i wyłącznie na tylnych sankach i belce, polecacie coś na zniwelowanie tego problemu? Może wystarczy szlifnąć i nałożyć jakąś warstwę ochronną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.