Skocz do zawartości

E39 528i 1999, Siedlce WBADM51060GS05506


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś miał może styczność z tym samochodem, okazję widzieć go na żywo, ewentualnie na zdjęciach rzuca się coś szczególnego w oczy? Bardzo podoba mi się wersja wyposażenia i jest to silnik jakiego szukam, właścicielem jest handlarz, posiada auto od 3 tygodni... to jest skrocony url (Link chyba skróciłem poprawnie? :shock: )


========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBADM51060GS05506

Type code: DM51

Model: 528I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M52/TU

Displacement: 2.80

Power: 142 (193 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 490 - SONDERLACKIERUNG

Upholstery code: Z1XX - SONDERPOLSTERUNG

Prod.date: 1999-11-25

S210 Dynamic stability control III

S265 Tyre pressure control (TPC)

S266 BMW light alloy wheel, radial spoke 48

S319 Integrated universal remote control

S358 Climate comfort windscreen

S403 Glass roof, electrical

S415 Sun-blind, rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S451 Active seat for driver

S459 El. front seat adjustment w. memory

S464 Ski bag

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S555 On-board computer V with remote control

S666 Radio BMW Business CD RDS

S676 HiFi speaker system

S704 M Sports suspension

S710 M sports steering wheel, multifunction

S760 High gloss shadow line

S775 Headlining anthracite

S785 White direction indicator lights

L801 National version Germany/Austria

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

S940 special equipment BMW Individual

S970 Business Package

S980 Exclusive package

========================================

Individual equipment

========================================

---- Processing Individual

Sign quot;BMW individualquot;

0490 Color

Paintwork quot;scarab

green-metallicquot;, as code 444

including hang on parts.

Z1XX Upholstery

Individual Collection: Nappa leather in

Individual Collection colors

Upholstery leather nappa ecru including

rear panel of front seat backs (nb. 2

695 113)

Sewing thread ecru (7 000 797), code

0862 F.

Quilting yarn in ecru (7 000 794), code

0862 F.

Door handle in leather Nappa black (nb.

8 174 058)

Sewing thread black (1 905 499), code

0020 as standard

Quilting yarn black (1 963 800), code

0020.

Plastic parts of seats in black

Seam of front and rear seats according

to standard option

leather Montana

Remainder of spec. as standard leather

Montana black (code N6SW)

0940 Sonderwunschausstattung

Interior trim strips in leather Nappa

ecru (nb. 2 695 113).

(in combination with sport steering

wheel 255,

bracket in soft paint black).


Będę wdzięczny za opinie.

Edytowane przez zielnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zacznij od weryfikacji przebiegu. To że jest odpicowany na sprzedaż nie znaczy że jest dobry. Skany książki niech wyśle. Zweryfikuj pieczątki w serwisach czy nie z ziemniaka.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo interesujący i dobrze wyposażony egzemplarz :cool2: tylko ten m-pakiet wewnętrzny mógł sobie sprzedawca darować :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo interesujący i dobrze wyposażony egzemplarz :cool2: tylko ten m-pakiet wewnętrzny mógł sobie sprzedawca darować :lol:

Tak, to pewnie przez kierownice sportową od razu wpisał ten M-pakiet :)

 

Zacznij od weryfikacji przebiegu. To że jest odpicowany na sprzedaż nie znaczy że jest dobry. Skany książki niech wyśle. Zweryfikuj pieczątki w serwisach czy nie z ziemniaka.

Dzięki za odpowiedź, tak naprawdę przebieg jest ostatnią rzeczą na jaką patrzyłem... moja 523i ma 340 000, rocznik 2000 i sądzę że może to być oryginalny przebieg, ta którą wysłałem ma poniżej 300, szczerze mówiąc chyba bym wolał wyższy przebieg - przynajmniej większe prawdopodobieństwo, że jest prawdziwy. Jak zweryfikować pieczątki? U siebie mam pieczątki z niemieckich ASO do 2006 i wyglądają zwyczajnie, ale jak sprawdzić ich oryginalność nie wiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na początek sprawdź czy te serwisy istnieją - google :wink: za 4,5E możesz próbować potwierdzić przebieg na www.auto-records.com

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprzedający deklaruje w ogłoszeniu:

Cytat:

"Ostatni Niemiecki przegląd 19.10.2017 - 256.527km"

Koniec cytatu.

Widziałeś ten dokument?

 

Nie bardzo wiem jak dodać zdjęcia do tematu, ale linki powinny działać, może ktoś spojrzy. Wydaje mi się że serwisy te istnieją chociaż to nie problem chyba samemu sobie powbijać pieczątki?

 

Pomogę, oto proszę:

gfpu4l0y9cayitd5sb8o

n2nfpscbccg1obvovtcs

iyjypomwvdlubixnysq1

fo7glzevrwoilfk3ng1t

cojzrkii7p16xzxmedxp

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni Niemiecki przegląd 19.10.2017 - 256.527km

Tu chodzi raczej o badanie techniczne takie jak u nas się wbija w dowód, a nie w książkę serwisową. Pytałem czy zdrowe progi i podłoga, dowiedziałem się, że tak. Jak spytałem czy była badana miernikiem to powiedział że progi miała malowane... Chyba wydam te 4,5 EUR a jak będę miał czas podjadę obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W zeszłą sobotę byłem obejrzeć auto, może ktoś będzie zainteresowany, ja się nie zdecydowałem, ale mogę podzielić się wrażeniami..


Ogólne pierwsze wrażenie - na żywo wygląda troszkę gorzej niż na zdjęciach, zaparowana lampa, drobne odpryski lakieru na masce. Pomimo poszukiwań nie znalazłem ognisk korozji, podłoga wydaje się ok, ale miałem okazję tylko podnieść samochód na lewarku, nie widziałem go dokładnie od dołu. Jedyne do czego można się tam przyczepić to trochę spocone okolice chłodnicy.


Właściciel na dzień dobry zasypał mnie informacjami typu: "podwójny vanos, m pakiet, shadowline" - tak jak bym sam nie przyjechał do niego swoim e39 i nie wiedział kiedy i w jakich silnikach był vanos a kiedy nie :) Jadę oglądać M52TUB28 to wiadomo że ma podwójny vanos... na moja uwagę że sama kierownica sportowa i gałka biegów to w sumie żaden m pakiet stwierdził że jak on mówi, że jest, to jest :D


Po odpaleniu silnika kolejne niemiłe zaskoczenie - słychać pierdzenie jakby w okolicy kolektora wydechowego (właściciel słowa o tym nie powiedział, a pytałem o szczegóły przez telefon). Moje M52TUB25 tak nie pierdzi, to też nie powinno :P Kolejna sprawa - gość jak go spytałem powiedział że w dniu oględzin nie jeździł nim, na moje pytanie czemu wskazówka temperatury jest pionowo nagle przypomniał sobie że był na stacji zatankować :)


Wnętrze troszkę podmęczone, tragedii nie ma, ale syf niemiłosierny. Piksele powypalane (a pytałem o to przez telefon, to właściciel twierdził, że są wszystkie), lusterko wewnętrzne - fotochrom wylany (też słowa nie powiedział przez telefon). Nie wiem jak działa wentylowanie foteli w e39, ale po włączeniu nic nie czułem i właściciel powiedział, że tak ma być. Tylna kanapa wyrwana z podłogi tak, że można ją podnieść jednym ruchem (nie trzyma się - może ktoś się do baku dobierał? :)) Klima chłodzi dużo słabiej niż u mnie - znowu gość twierdzi, że tak ma być. Tylne cupholdery wyłamane, naderwana osłonka lusterka w lewej osłonie przeciwsłonecznej. Poza tym jakieś drobne braki w zaślepkach plastikowych, ale to szczegół. Większość wyposażenia kompletna, chyba jedynie latarki w schowku nie było.


Samochód prowadził się ok, całkiem zwarty/sztywny, biegi wchodziły ładnie, na moje oko dobrze przyspieszał pomimo czterech osób na pokładzie - ogólnie pomimo opisanych przeze mnie wad, o których właściciel "zapomniał" powiedzieć przez telefon, wydaje się ciekawa niezła sztuka w fajnej opcji. Sprzedający powiedział, że może opuścić o 400 zł i ani grosza mniej... mi samochód wydał się nie warty tych pieniędzy, do tego miałem nieodparte wrażenie, że facet ma coś do ukrycia. Ja szukam 528i dalej, nie napalam się na pierwszą obejrzaną, ale tą może ktoś kupi i będzie miał sporo frajdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wady, o których piszesz ma co 2ga e39 - to stare auta. Za tą cenę, jeżeli podłoga zdrowa to nie ma co wybrzydzać :)

 

Samochód prowadził się ok, całkiem zwarty/sztywny, biegi wchodziły ładnie, na moje oko dobrze przyspieszał pomimo czterech osób na pokładzie - ogólnie pomimo opisanych przeze mnie wad, o których właściciel "zapomniał" powiedzieć przez telefon, wydaje się ciekawa niezła sztuka w fajnej opcji.

 

Przemyśl, bo może rzeczywiście jest warta przygarnięcia :)

http://images69.fotosik.pl/527/fc8157997e792cbc.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Masz duże wymagania w stosunku do 19 letniego samochodu, a tu mi się wydaje, że małym kosztem wyelminujesz opisane wady, ale decyzja należy do ciebie. Dużo E39 już niestety chrupie rdza, a tutaj sam twierdzisz, że jej nie ma. To duży atut auta.
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu jeździ e39 wiec wydaje mi się wie czego chce i potrafi dobrze wycenić auto...


W 2010 sprzedałem przyzwoitą 528iA z 1996r za 12,5 . Nikt by mnie nie zmusił do wydania 16 tys za takie auto :)...może za 20 lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz duże wymagania w stosunku do 19 letniego samochodu, a tu mi się wydaje, że małym kosztem wyelminujesz opisane wady, ale decyzja należy do ciebie. Dużo E39 już niestety chrupie rdza, a tutaj sam twierdzisz, że jej nie ma. To duży atut auta.

 

Ja nie wiem czy to są ,,duże wymagania" tak szczerze. To, że trudniej jest utrzymać w stanie bardzo dobrym stary samochód, nie jest wynikiem jego wieku, tylko tego jak systematycznie dba o niego właściciel. To nie jest tak, że jeździsz 15 lat samochodem, a potem nagle jednego dnia wszystko się wysypuje. Zużycie dopada różnych elementów po kolei. Sam szukam E39 i mam wrażenie, że bardzo często sprzedający zasłania się tym, że to ,,pełnoletni samochód" zamiast powiedzieć ,,nie chciało mi się i tego nie naprawiłem". Bądźmy szczerzy: czy E39 to korodujący samochód? Na pewno - ale tak jak prawie każdy pełnoletni. Ale jeśli jadę na oględziny i samochód wymaga 2000zł na blacharza, to nie tylko dla tego, że E39 ma w gwiazdach zapisane rdzewienie, ale dlatego, że właściciel miał gdzieś kilka purchli, przejeździł jeszcze dwie zimy i wtedy dopiero postanowił sprzedać. Dla mnie to jest zaniedbanie, a nie ,,rdzewienie rdzewiejących E39". Tak samo postrzegam kwestie niedziałającego wyposażenia, nietrzymającej się zaczepów tylnej kanapy, czy nieszczelności wydechu. To są rzeczy do ogarnięcia. Jeśli robi się je na bieżąco, to potem ich nie będzie. W Polsce przeciętny właściciel samochodu w warsztacie nie pyta mechanika: ,,Ile będzie kosztowała naprawa?", tylko: ,,Ile to jeszcze pojeździ?". Nie piszę tego ze swojego doświadczenia, ale powtarzam to, co powiedzieli mi mechanicy. Każdy nastoletni samochód wymaga wielu nakładów i tyle. Poza tym ja rozumiem, że sprzedający nie chce przez telefon atakować potencjalnego kupującego litanią wad samochodu, ale na konkretne pytanie o piksele czy o inne tematy, mógłby odpowiadać uczciwie. Tak tylko mówię... ;)


Ja sam mam nastoletni samochód. Nie jest idealny - nie wszystko jest zrobione i sam czepiałbym się tego, gdybym miał go kupić. Ale po pierwsze TELEFONICZNIE uprzedzę kupującego, czego NIE zrobiłem i co jest do zrobienia, a po drugie nie będę mu wciskał pierdół typu: ,,Panie, ten typ tak ma, że rdzewieje" albo ,,Chcesz nowy, idź do salonu". ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.