Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Jeszcze rok temu sekwencja w V12 to wydatek ponad 10k... raczej nie opłacalny; teraz gdy KME do V8 kosztuje 1/3 z tego... zastanawiam się ile może kosztować taki gaz do V12; czy ktos ma może informacje na ten temat?

 

 

Pozdrawiam

 

P.S.

Temat mi się poczakowo ustawił V18 za co przepraszam; oczywiście chodzi o V12... ale taki np V18 to też byłby silnik :D

Edytowane przez Michael
Opublikowano
Dokladnie sam bym chcial sie dowiedziec (znajomy jest zainteresowany) i ewentualnie w jakim wojewodzwtie jest najtaniej moj znajomy jest gotow jechac na 2 koniec polski byle bylo dobrze i za dobra kwote :cool2:
moje modele
Opublikowano
Cyba dalej nie jest wesoło, nikt nie robi instalacji do v12, napewno będzie to modzenie z dwiema instalacjami do r6, czyli cena najtańszej to ponad 6 tyś.
Opublikowano

Do v12 nie da się wsadzić w pełni sekwencynego wtrysku LPG.

 

Silnik M70 nie działa jako full sekwent.

 

Działa jak silnik 4 cylindrowy (oczywiście mowa o wtryskiwaniu paliwa).

4 x po 3 wtryskiwacze...

 

Jednocześnie jest wtryskiwane paliwo w cyl:

 

1,3,5

 

2,4,6

 

7,9,11

 

8,10,12

 

Wielu gazowników o tym nie wie i nie potrafi założyć poprawnie

gazu... a to takie proste :)

 

Fakt, że trzeba więcej dziur wywiercić w kolektorach ssących...

ale przecież to nic kosmicznego.

Jedynie trzeba wiedzieć jaki sterownik założyć...

wszyscy kombinują 2 x po 6 cyl i nie mogą tego zsynchronizować...

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Ładnie wygląda.

 

Nie tak jak czasem pokazują zdjęcie pod maską...

A tam "pajęczyna" przewodów...

 

Na dodatek rozdzielił wtryskiwacze na 4 grupy po 3 wtryski.

Przez to wyrównał długość przewodów między dyszą a wtryskiwaczem

(bardzo ważne).

 

Koszty części to jakieś 2800 zł.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

no wlasnie a ktos by sie orientowal gdzie taka sama instalacje zalozyc??

ten pan z ogloszenia pisze ze dal 4 tys moim zdaniem dobra cena ale gedzie za taka kase robia??

moje modele
Opublikowano
jak chcecie to moge poszukac numeru do goscia,ktory zalozyl ponad rok temu instalke sekwencji wlasnie do BMW 750i za niecale 6 tys i byla napawde dobrze zrobiona. jak cos to zadzwonicie i spytacie...
Opublikowano

Działa jak silnik 4 cylindrowy (oczywiście mowa o wtryskiwaniu paliwa).

4 x po 3 wtryskiwacze...

 

Pewnie trzeba założyć sterownik do 4 cyl i podłączyć pod każdy kanał po 3 wtryskiwacze :D

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Moim zdaniem jak kogoś stać na 750 to stać go na jej utrzymanie na benzynce :) Każdy powinien kupowac samochód na swoje warunki finansowe a nie na pokaz :) Żadna 750 niebedzie Ci chodziła perfect na gazie tak jak mówią koledzy wyżej... Wogóle to po co zagazowywać silniki... tylko sie niszczą ... ja w swojej 525 mam LPG i wcale nie używam :8) Stać mnie jeszcze na utrzymanie jej na benzynie :) Ale to kwestia gustu... jedni wolą LPG inni Benzynke :)

Jestem silny wewnętrznie jak Jeep Wrangler, z klasą jak Mercedes S600, niedostępny jak BMW 750iL, delikatny jak jasna skóra w Volvo C70, pięknyi wysportowany jak Audi TT i niekoniecznie szybki jak Porsche :D

...::: StreeT RacinG Is NoT A CrimE :::...

Opublikowano

Działa jak silnik 4 cylindrowy (oczywiście mowa o wtryskiwaniu paliwa).

4 x po 3 wtryskiwacze...

 

Pewnie trzeba założyć sterownik do 4 cyl i podłączyć pod każdy kanał po 3 wtryskiwacze :D

 

coś koło tego...

Pytanie czy sterownik wytrzyma obciążenie 3 wtryskiwaczy?

Czy za szybko nie padnie "końcówka"?

 

Dalej jeszcze problem oporności układu wtrysków, chodzi o to by ECU nie

wykryło awarii wtryskiwaczy.

 

Oczywiście wszystkie te sprawy są do rozwiązania.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
Moim zdaniem jak kogoś stać na 750 to stać go na jej utrzymanie na benzynce :) Każdy powinien kupowac samochód na swoje warunki finansowe a nie na pokaz :) Żadna 750 niebedzie Ci chodziła perfect na gazie tak jak mówią koledzy wyżej... Wogóle to po co zagazowywać silniki... tylko sie niszczą ... ja w swojej 525 mam LPG i wcale nie używam :8) Stać mnie jeszcze na utrzymanie jej na benzynie :) Ale to kwestia gustu... jedni wolą LPG inni Benzynke :)

 

Racja, powinno sie kupowac auto na jakie Cie stac...

Tylko jak ktos kupuje 750 za 10 kPLN i to jest wyzyna jego mozliwosci finansowych to przypuszam, ze napewno nie stac go na utrzymanie...

Zakup 750 i uzywanie jej na codzien to juz zabawa dla ludzi z konkretnymi dochadami - takie jest moje zdanie o wszelkich V12

Opublikowano

10.000 to nie duzo dla wielu ludzi no i porywaja sie z motyka na ksiezyc i pozniej pojawiaja sie tekie tematy jak "LPG w 750" :?

 

kupic to nie wszytsko, trzeba sie zastanowic czy stac nas na utrzymanie samochodu, takze kazdemu komu chodzi po glowie LPG w v12 proponuje zmiane samochodu na np 730 z R6 i tam nie bedzie problemu z gazem.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.