Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Posiadam w swojej e39 wspomaganie serwotronic,które powinno działać progresywnie-przy niskich prędkościach czy na postoju kierownica powinna chodzić lżej niż przy jeździe z wyższą prędkością.Niestety miałem wymienianą maglownicę(wcześniej również pompę wspomagania).Od tamtej pory kierownicą kręci się raczej topornie-nie ma mowy o kręceniu na postoju jedną ręką.Wydaje się ,że wspomaganie cały czas chodzi jakby auto jechało z dużą prędkością.Maglownica była dobrana z czujnikiem servotronic, na desce nie świecą się żadne błędy.Proszę o porady.

-dodam jeszcze ,że po wymianie maglownicy auto nie było sprawdzane komputerem

Opublikowano
Byłem dziś na komputerze,po wykasowaniu błędów servotronic wrócił-na postoju kierownicą można było kręcić jednym palcem.Niestety po całym dniu jazdy okazało się ,że servotronic raz działa ,a po jakimś czasie przestaje.Odpalam auto-kierownica chodzi leciutko,po jakimś czasie chodzi już b. ciężko.Za każdym razem jak odpalam samochód servotronic przez chwilę działa.Co może być przyczyną?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Problemem może być sam elektrozawór na przekładni.

Pod wpływem temperatury przestaje działać, ew. sitko w nim się zawaliło syfem.

pzdr

yaz

Opublikowano
maglownicę dostałem z gwarancją,po całkowitej regeneracji, także zawór powinien być dobry( maglownica powinna być sprawdzona przed sprzedażą)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.