Skocz do zawartości

sączy się płyn spod plastykowych rurek od chłodnicy :/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

...kiedyś czytałem o przypadku jak się komuś końcówka rurki od chłodnicy ułamała,lecz teraz tak "na szybko" znależć nie mogę,również za pomocą wyszukiwarki stąd ten temat

 

a dokłądnie wygląda to tak:

 

że spod tego małego wężyka i tego wielkiego-(od chodnicy) od str kierowcy sączy się powoli płyn chłodniczy

 

wielki wąż był wymieniany w zeszłym roku na nowy,bo stary zdeformował się z racji swego wieku,

 

cienki był skrócony conieco zimą jak mi podczas mrozów zwiało sporo płynu

 

OBIE KOŃCÓWKI PLASTYKOWE SĄ CAŁE :!:

OPASKI SĄ PRAWIDŁOWE,,,DOKRĘCONE Z WYCZÓCIEM,,,w obawie o skrószenie starego plastyku

 

co można w powyższej sytuacji zrobić tak aby nie włądować się w koszta nowej chłodnicy :?:

---płynu zsącza się ok 4 cm/tydzień

Opublikowano

być może trochę namieszałem,z tym wstępem :doh: ,

 

dodam jeszcze,że dotyczy to e 32 3,5l z klimatyzacją-jeśli to ma jakieś znaczenie :?:

 

ale u mnie te elementy plastykowe co na nich są wetknięte węże gumowe są całe :D tylko jakoś z 2 miesiące temu zaczeło się sączyć z ich połączenia z wężami gumowymi

 

dokręciłem tyle ile uznałem za bezpieczne dla tych rurek plastykowych,ale nadal się sączy

 

w "moim" warsztacie mieli nawet obawy aby wstawić nowe opaski,bo ponoć często te końcówki rurek pękają :mad2:

 

chodziło mi bardziej o sposób na zlikwidowanie przecieku tak aby zbytnio nie tarmosić tych plastyków

 

p.s. dzięki za linka ---w razie czego już wiem jak naprawić małą rurkę,

 

gorzej jakby strzeliła duża -śr,ok 5 cm :doh:

Opublikowano

Blaster ma dobry pomysł:)

 

Jak kiedyś w e32 miałem podobny problem, nie mogłem tego uszczelnić, aż pewnego dnia podczas jazdy ten paltikowy króciec od chłodnicy urwał mi się w miejscu gdzie wąż był scisnięty opaską... Chłodnica i uszczelka pod głowicą była do wymiany :? Chłopaki z warsztatu mają rację z tymi opaskami.

 

Pozdrawiam

Bądź miły dla ludzi kiedy pniesz się w górę,

bo możesz ich spotkać kiedy będziesz spadał w dół...

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

przyznam bez bicia,sporo wcześniej dobrałem się do tej końcówki cienkiej-była i jest cała :D ,wymieniłem zacisk i trzymało,aż do teraz

 

z braku laku wymieniłem tego wężyka-starego na wężyk paliwowy-taki jak przy wtryskiwaczach-trzyma szczelnie,,,czy może tak zostać :?: czy jednak ten paliwowy i chłodniczy różnią się czymś i załatwić "prawidłowy"

Opublikowano
jak płyn przechodzi to moze tak byc,gorzej jak sie troche za bardzo "zgrzeje"to moze byc za mały przekroj i go zwali a wtedy nieszczeście gotowe.......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.