Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na początku nie zwracałem na to uwagi bo mechanik mi powiedział że to przepływomierz. Jednak po czasie wymieniłem go i usterka nadal jest. Obroty spadają na biegu jałowym z 1000 do 500 i silnik bardzo się trzęsie. Jest to dość poważny problem bo to słychać i jest do duży dyskomfort. Ktoś mi powie coś więcej na ten temat ?


https://www.youtube.com/watch?v=-LGSCTLyox8&feature=youtu.be


Tutaj zamieściłem link żebyście widzieli jak to mniejwięcej wygląda

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komputer z programem do bmw, błędy oraz odczyt parametrów, bez tego to loteria.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Podłączany był i sprawdzany parametry sondy, przepływki niby wszystko jest ok. Samochód chodzi jakby na 3 garach mechanika chyba będę musiał zmienić ( dodam, że to już 4 )
Opublikowano

Przepustnice majster czyścił, ale silniczka krokowego majster nie ruszył.. Zasyfiony był cały, po przeczyszczeniu drganie ustąpiło ale itak obroty opadają. W środku silniczka krokowego jest taka blaszka która się otwiera i zamyka u mnie ona gdzieś na 5 mm się nie domyka czy to tak powinno być ??


Faktycznie będę musiał jechać do niego sprawdzić czy ten zapłon nie wypada bo to jednak jest bmw a nie peugeot to ma jechać :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.