Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Kilka dni temu założyłem to swojej gaz - LAndi Renzo Omegas, będę się starał w tym poście opisać wszystko co będzie cię działo podczas eksploatacji. Jak narazie wszystko jest OK - chodzi jak na paliwie i nie czuje różnicy...

 

Dlaczego założyłem Omegasa a nie Prisna mimo, że ma lepszą opinię - otóż Prins jest tani do ok 60 tys. - potem zaczynają się problemy - a wtryskiwacze droższe od Włoskich spooooro, dodatkowo niewiele zakładów w polsce chce się do tego dotykać...mało zakładają i sieci profesjonalnych na palcach ręki można naliczyć...no i cena, ale to najmniejszy argument. Za Omegasa zapłaciłem prawie 5000 - zobaczymy czy warto.

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Podobno bardzo dobra instalka więc postów z usterkami pewnie nie będzie :D Na jakich wtryskach masz instalke na Matrix'ach czy na jakimś innym wynalazku?
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Tego Ci nie powiem - jak będę na przeglądzie instalki po 1000 km to się dopytam:) - duże te wtryski są - tyle mogę powiedzieć ;)
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam po długiej przerwie,

 

Zrobiłem właśnie 10 tys. już na mojej Landi REnzo-OMEGAS...cóż....jakie wrażenie...no ciężko powiedzieć - dobre wrażenie mam na stacji paliwowej, bo kosztuje przy mocnej jeździe max. 12 literków gazu...problemu z mocą nie mam żadnych (raz tylko zatankowałem na jakims zadupiu i instalka zaczeła szalec - przełączała się na benzyne informując że nie ma gazu - dlatego podstawa to dobry gaz i możemy oceeniać instalację - STATOIL ma najlepszy gaz;))....no problem jeden jaki z tą instalką mam i miałem to te wachnięcia obrotów, które niestety zdarza się, że gaszą mi silnik - ostatnio nie zdarza mi się to w ogóle, ale na początku mi napsuło nerwów - problem tego jest w ksenonach drodzy państwo - bez włączonych ksenonków obroty jak wryte i równiutkie...jak ksenonik zapalam, no to potrafi powachlowac obrotami - szczególnie jak lecimy z duuużej preędkości i nagle hamujemy na maxa...byłem na ustawieniach tego już chyba ze 3 razy, za każdym razem niestety to samo, więc olałem sprawę i zapomniałem o tym zupełnie - nie gaśnie więc jest git...MOC jak pisałem - pozytywne wrażenia...nie przełączam na gaz nawet jeśli chcę popalić troszkę gum na krzyżówce..... Suma sumarum - instalacja bardzo mocna, oszczędna, trochę głośno pracują wtryskiwacze, ale podobno są barrrdzo mocne....no i te ksenony...nie wiem czy tego sie nie da do końca wyeliminować. bo chętnie bym się tych niestabilnych obrotów pozbył - jak macie info co zrobić to dajcie posta

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Ksenon nie jest fabryczny - kupiłem już z dołożonymi w niemczech - i tu chyba jest problem....
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

podobno (powtarzam podobno) trzeba zamontowac w aucie jakis dodatkowy przekaznik (modol ?? ) do xenonow

 

jutro postaram sie dowiedziec czegos wiecej, bo z tego co slyszalem to mowili ze bedzie wywalac bledy na kompie,ale zobaczymy jutro,jak tylko czegos sie dowiem to dam znac

 

pozdro

Opublikowano
Będę ogromnie wdzięczny !!! ...w końcu może będzie chodził jak trzeba - generalnie to musi być obciążenie elektryki - bo jak już się świecą ksenony i wrzucę kierunkowskaz...to wachlowanie jest większe...
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

Mirgham, a powiedz te 12 litrów gazu to w jeździe mieszanej, czy jak?

Co do elektruyki, to tez mysle, że główny problem może tkwić w samych ksenonach ?

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano

Panowie - słowo daję - nie pali więcej niż 12 gazu - benzynki jadła 11/12 l na 100, co też mnie troszkę dziwiło. 12 litrów jazda mieszana - tyle że ja 90% jestem w mieście :) i stoję w korkach niestety...

 

Też myślę że przez ksenony te falowanie, bo jak wyłącze to wszystko jest git..

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

gadalem z kolesiem i powiedzial zeby najlepiej przyjechac :mrgreen:

a na benz jakie masz obroty?

 

mam prop zeby dac to pytanie/problem na techniczne, tam wiecej ludzi zaglada

 

pozdro

Opublikowano
Pablo - powiedz mi tylko gdzie mam podjechać, to będę wdzięczny - może oni mi w końcu to jakoś zrobią jak trzeba - mam nadzieję że są z okolic warszawki
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

w moim podpisie masz: 3CiTy takze zapraszam :8)

 

poszukaj kogos blizej,najpierw jedz do dobrego elektryka od beemek

przykro mi ze nic konkretnego nie pomoglem

Opublikowano

Mirgham głupoty wygadujesz o tym spalaniu. Też kiedyś miałem 528i ze wzmocnionym silnikiem mk-motorsport. 1 i 2 pakiet silnikowy dawał jej 230kKM do której założyłem LandiRenzo OMEGAZ. Spalanie średnie przy zdrowej jezdzie było na poziomie 14 - 15l. Jednego razu nawet na autostradzie jadąc po przejechaniu 230km spaliłem 50l gazu. Była to naturalnie jazda hardcore-owa bo co chwile miałem jakiegaś abonenta lewego pasa przed sobą i trzeba było hamować i znów ostro przyspieszać bo mi się spieszyło. Dodam że silnik był zdrowy sprawdzony na hamowni.

Co do twojego problemu z gaśnięciem podczas hamowania - też to kiedyś miałem i nie była to wina Xenonów. Po jakimś czasie eksploatacji instalacji trzeba jechać na poustawianie parametrów. u mnie gazownicy zwiększyli ciśnienie na reduktorze po usłyszeniu moich objawów. Po tej wizycie u nich wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku i nadal chodzi bo sprzedałem samochód koledze.

Tu fotka mojej instalki

http://img299.imageshack.us/img299/4819/dscn1028uo4.th.jpg

Opublikowano

Witam wszystkich :)

 

Mam pytanko: czy ktoś może polecić w varsiavie lub okolicach jakiś naprawdę solidny i pewny warsztat gazowy? (niekoniecznie najtańszy)

 

Na kanale "warsztaty z polecenia" jest tylko jeden adres polecanego gazownika ze stolycy - firma "energy gaz" z ul. ostrobramskiej. Proszę o jakieś komentarze czy opinie.

 

I jeszcze jedno: czy warto ładować się w V generację (wtrysk w fazie ciekłej)?

 

pozdr.

Opublikowano

Energy gaz mogę polecić z czystym sumieniem bo sam tam zakładałem i jestem bardzo zadowolony. Założyłem najtańszą polską instalację KME z wtryskami Valtec. Przejechałem bez żadnych problemów 30 kkm. Gdyby nie to, że na benzyniarni zostawiam mniej kasy nawet bym nie wiedział, że mam alternatywne źródło zasilania. Zużycie gazu trzyma się przepisowej różnicy + 20% w stosunku do benzyny. Silnik pracuje tak samo jak na benzynie. Nie jestem w stanie odróżnić na jakim paliwie pracuje. Przyspieszenie jest minimalnie słabsze, ale gołym okiem tego nie widać. Żeby się o tym przekonać potrzebny jest stoper. Kosztowało 4tys z haczykiem do V8, ale było warto bo już się zwróciło.

Gaziarze wyglądają na kumatych lubią bemki i co ważne ich stosunek do klienta nie zmienia się po zainkasowaniu kasy, a ja naprawdę potrafię być upierdliwy. Co do V generacji to sobie ją odpuściłem bo podobno te instalacje są mniej uniwersalne i zasadzie powinno się je używać do konkretnych silników. Poza tym jeśli gazownik mówi szczerze, że założył multum instalacji do R6 i V8, a z JTG musi poeksperymentować to jakoś nie widzi mi się być królikiem doświadczalnym. Dodatkowym argumentem przeciw była nieco wyższa cena ponad 6 tys. W sumie postawiłem na nieco gorszy sprzęt, ale sprawdzony i tańszy. Nie żałuję.

Opublikowano

Tiger81 - no mówię jak jest - instalka na zdjęciu wygląda bardzo podobnie do mojej tylko moje wtryski są większe..

 

Ale jesli nie wierzysz to łątwe obliczenia:

 

Tankuje standardowo za 120 złotych - biorę gaz na Statoil - tam teraz kosztuje ok 2.20 - czyli tankuję 120/2.20=54,5 literka zatankowanego. Na tym przejeżdzam min. 450 km - czyli na kilometr pali ok. 54.5 / 450 = 0,121 - czuli na setkę pali (dwa przecinki w prawo) - 12,1 l.

 

Jestem ekonomistą z wykształcenia - no tyle pali w mieście a cisnę byta ile wejdzie - 5/6 tys obrotów prawie non-stop - czyli od świateł do świateł :)

 

pozdrawiam

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Mirgham takie zestrojenie instalacji jest możliwe, ale fatalne w skutkach ze względu na zbyt ubogą mieszankę. To działa podobnie jak w palniku acetylenowym jeśli dodasz powietrza to temperatura płomienia rośnie. Ty zrobiłeś w komorze spalania to samo. Efektem będzie punktowe przegrzanie zaworów i gniazd zaworowych, a konsekwencji zniszczenie głowicy. To tylko kwestia czasu.
Opublikowano

Panowie no naprawdę jak Was słucham, to mi ręce opadają - ja nie zakładałem gazu w warsztacie samouka tylko u licencjonowanego przedstawiciela Landi Renzo - jakby była słaba mieszanka, to nie miałbym takiego przyśpieszenia tylko muła....panowie - trochę realizmu. Poza tym jeździełem to nich i dokładnie kazałem ustawić tak, abym mógł na gazie ciągnąć do końca obrotów - i tak chłopaki zrobili...Ja nikogo nie chce przekonywać, bo to chyba nie o to chodzi...

 

Oczywiście jak pod uwagę weźmiemy fakt, że zanim przełączy się na gaz...to pracuje sobie jakie 1 lub 2 km na benzynie (w zależności od temp. zewnętrznej), to w ciągu miesiąca wyjdzie nam ok 30 / 40 km na benzynie i wtedy na gazie robi rzeczywiste 400 km....no to wtedy pali 0,136 na kilometr...czyli na sto - 13,6 :) ..... no i tu te Wasze obliczenia by się zgadzały.. - ale to tylko dla zimy....bo w lato przełączanie jest natychmiastowe... pozdrawiam ;)

http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Mirgham sam podałeś, że gazu spala ci tyle co benzyny nieprawdaż ? Skoro tak to z całą pewnością masz zbyt ubogą mieszankę. Przy prawidłowo ustawionej instalacji auto musi spalić 20-25% gazu więcej niż benzyny bo gaz ma mniejszą wartość opałową. Czyli jeśli zużywasz 11 benzyny to minimum 13,2 gazu , jeśli 12 benzyny to minimum 14,4 gazu. W twoim przypadku minimalne dopuszczalne zużycie gazu 13,2 – 14,4 l. Zmniejszenie tej proporcji jest możliwe każdy gaziarz zrobi ci to w 1 minutę, ale wtedy zniszczenie silnika jest nieuchronnie. Proponuję ci żebyś pojechał do innych gaziarzy przynajmniej kilku i zapytał czy mam rację czy nie mam, a potem napisał długi list do dystrybutora Landi Renzo żeby jak najszybciej odebrać licencję na montaż twoim specjalistom żeby więcej nikomu nie mogli wyrządzić krzywdy.
Opublikowano
Sprawdzę to - npodłączę w innym serwisie i niech zobaczą czy jest dobra mieszanka czy za mała...mi się wydaje że jest ok - chodzi jak żyleta...miałem Omegasa MV6 na sekwencji...miał podobną moc....ale to nie było to....tu mam moc na każdym biegu do końca..
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Moim zdaniem problemem jest zła regulacja instalki LPG. Źle zestrojony "dół" za ubogo dlatego gaśnie, ja miałem podobnie. Zwiększenie ciśnienia może pomóc ale najlepiej zestroić sekwencje jeszcze raz dokładnie.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.