Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów,


Chciałbym profilaktycznie wymienić rozrząd i pompę oleju w mojej f30 328xi, 2013 r. przebieg 80k km. Obecnie nie zauważyłem żadnych świstów, czy innych niepokojących dźwięków, lecz ewentualna wizja zakupu nowego silnika mnie nie zachwyca :)


Czy znacie jakis zaufanym warsztat w okolicach Warszawy, który by się tym zajął? Może być też dalej jeśli warto. Jak na razie otrzymałem wycenę od hypertech na ok 7k brutto na wymianę samego rozrządu silnika i kontrolę pompy oleju, bez jej wymiany.


Z góry dzięki i pozdrawiam!

Opublikowano

7k brutto? To przecież cena z aso... skąd taka kwota?

W specjalistycznych warsztatach od BMW można sie zamknąc w 4k

Opublikowano

Drodzy Panowie,

Pozwolę sobie na drobne sprostowanie


Kompletny rozrząd wraz z piastą wału ~2800 PLN (wycena dostępna na maila)

Koszt wymiany rozrządu dla modeli z napędem xDrive 2702 PLN

Wyżej wymienione ~5500 PLN


Koszty dodatkowe (geometria, olej silnikowy z filtrem, olej przedniego dyferencjału, uszczelniacze półosi przednich, śruby półosi, oringi dyferencjału, czyściwa, smary etc.) ~ 900 PLN

Opublikowano
Drodzy Panowie,

Pozwolę sobie na drobne sprostowanie


Kompletny rozrząd wraz z piastą wału ~2800 PLN (wycena dostępna na maila)

Koszt wymiany rozrządu dla modeli z napędem xDrive 2702 PLN

Wyżej wymienione ~5500 PLN


Koszty dodatkowe (geometria, olej silnikowy z filtrem, olej przedniego dyferencjału, uszczelniacze półosi przednich, śruby półosi, oringi dyferencjału, czyściwa, smary etc.) ~ 900 PLN

Poprosiłbym też o info jak to wygląda cenowo bez xDrive.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.