Skocz do zawartości

E91 Jędrzejów WBAVU91070KT02397


Rekomendowane odpowiedzi

Kruk popieram, wycinanie DPFa to druciarstwo i tyle... Niemcy o tym wiedzą i Dieslem do miasta nie wjedziesz...

Zaraz nas zaleją tanie trupy e90 z dieslem pod maską...

Uwielbiam to skreślanie aut bez sprawdzenia auta na miejscu :duh:

Pamiętajcie że są to auta używane, tym bardziej idealnych sztuk e91 przed liftem z dieslem w Polsce nie ma bo te auta są po prostu stare i użytkowe do bólu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Szkoda by ktoś znowu zraził się do marki kupując takie coś... mod, większe wtryski,wycięty DPF.

Wstydził bym się polecić takie auto, chyba że do upalania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Blade1984 gdzie galeria tego cudeńka? :roll:

zlkwow_ mógłbyś wkleić ten raport :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maniek21112 robi się, nie śpieszy mi się :D Za miesiąc powinien być gotowy. Felgi m pakiet dałem do renowacji 4 tygodnie oczekiwania :duh: , u mechanika się pierdoły robią + zabezpieczenie antykorozyjne itd. .

Ważne że jest czarna podsufitka, pół-skóry, xenon itd. rok produkcji 2004-12 ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwią mnie komentarze, że nie da się kupić dobrego BMW które ma 10 lat. Mam e91 330d na sprzedaż, bezwypadkowy i naprawdę zadbane z małym przebiegiem, fakt brak navi ale za to w cenie forumowych "igieł 2.0d"... Zero zainteresowania od 5 miesięcy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Szkoda ze teraz tak ciężko o dobry egzemplarz, czy to e60 czy E90 bo tako mam zakres poszukiwań.


Cena też niestety nie jest wyznacznikiem

Ciężko bo wg 90% szukających aut w tym kraju e90/91 nie ma prawa więcej kosztować jak 30tys zł a e46 za 20tys jest już traktowana jak chory wymysł sprzedającego. E60 to maks 40tys ale już za lift :? Piszesz że cena nie jest wyznacznikiem stanu, dla mnie kupując auta tylko w De zawsze cena odpowiadała za stan auta, tego się trzymam i uwierz że jest dużo łatwiej coś ładnego kupić. Niestety trudniej u nas takie auto sprzedać no i kółko się zamyka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No też nie do końca, zawsze sprzedaję swoje auta za wystawione kwoty a nie za te które proponują mi niby kupujący, pomijam oczywiście jakąś negocjację ceny w granicach 1-2 tys przy zdecydowanym kliencie :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak ktoś zwiedzi Polskę wzdłuż i wszerz oglądając najtańsze egzemplarze to później jak zobaczy porządne auto to z ulgą kupuje :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokładnie tak, tyle że to trwa zanim dobre droższe auto się wreszcie sprzeda, są wtedy podejrzenia że za długo się ogłasza i coś z nim musi być nie tak :wink: Przepraszam za zaśmiecanie, już spadam :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeglądam mobile.de, i w okolicach 40k PLN spokojnie można znaleźć ładna e60/E90 z przebiegiem nawet około 150tys. Problemem jest dystans który trzeba pokonać i ta nieszczęsna akcyza w silnikach powyżej 2l.

Śledząc na bieżąco posty bimmer check aż włosy dęba stają jakie ludzie wystawiaja auta za nie małe pieniądze. Raz przebiegi które ni jak mają się do rzeczywistości a dwa ilość przygód jakie auto przeżyło.

Tak np jak w wypadku egzemplarza przedstawionego w pierwszym poście.

320SI być może w de jest tak że cena jest adekwatna do stanu, u nas niestety nie. Tak jak pisalem, chętnie dołożę parę groszy za coś pewnego. Ale już sam nie wiem jak na to patrzeć, obserwuje nasz rynek, kupuje raporty i o fajne BMW naprawdę ciężko, nawet w cenach ponad przeciętnych. Szkoda..

:arrow: E91 325D+
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że temat się rozkręcił .................... .



Wydaje mi się, że mimo wszystko na wstępie to trzeba mieć na uwadze że to jest samochód używany :mrgreen: .

Wyposażony jest prawie we wszystko co dusza zapragnie jak poszukiwane jest BMW E91 z 3.0d pod maską.


Ze zdjęć można wywnioskować jedynie że podtarta/wytarta jest gałka zmiany biegów, kierownicę ewentualny nowy nabywca esteta obszyje ponownie oraz fotel kierowcy jest "wysiedziały" .............. jak na samochód wyprodukowany w 2006r i z deklarowanym przebiegiem 236 tyś. km to chyba nic nadzwyczajnego (przebieg jak dla mnie jest za mały ale to można książki pisać).

Oczywiście mogę się mylić, ale według mnie samochód mimo wszystko może być z tych poszanowanych (nie mylić z zadbanym, bo ja prywatnie rozróżniam znaczenie tych dwóch wyrazów) przez wymianę oleju co 9-10 tyś.

O wiadomościach z raportu nie ma co się wypowiadać bo nie wiemy co zawierał :) .



O modyfikacjach mechanicznych oraz programowych to przecież można książki pisać.

Wystarczy poprzeglądać galerię samochodów tu na forum albo "sporcie" i jak właściciel np. w 320d, 325d, 330d albo 335d chce iść "mocniej z mocą" to:


- wymieniany jest fabryczny IC na wydajniejszego chińczyka (chociaż china chinie nie równa :wink: ) albo IC Wagner-a

Swoją drogą fabryczne intercoolery jak są "2 częściowe" i środek jest "metalowy" a boki plastikowe to nie trzeba jakiegoś biednego 4-noga potrącić typu pies/kot aby z czasem/kilometrami pojawiły się nieszczelności na łączeniu dwóch rodzajów materiałów.

Wydajniejszy IC może tylko pomóc, a nie zaszkodził bo przecież fabryka wylicza aby było w miarę optymalnie i taniej ..... ale mogę się mylić :wink: .


- wydajniejsze wtryski , toż to sam miód hehe dla silnika :) .

Jeśli wtryski są dobrane według normy EuroX jaką spełnia samochód i długość kodu ima jest taka to nie trzeba żadnego druciarstwa uprawiać tylko wskazany jest tylko sumienny :D demontaż i montaż.

W swojej Niebieskiej mam wtryski według nr oem montowane również w X18d, no i jak one mają 3.0d napędzić hehe :roll: .


- wywalenie DPF-a/rozluźnienie układu wydechowego.

To faktycznie temat bardzo sporny niestety, latek parę doszło i zacząłem wychodzić z założenia że jak samochód z dodatkowymi filtrami wyszedł z fabryki to powinny one być i spełniać swoje zadanie.

Oczywiście wszelka ekologia utrudnia użytkowanie samochodu, potrafiąc generować dodatkowe koszta ............ ale takie życie :P .

Rozum każdy ma swój, i decyduje czy chce autko mocniejsze-śmierdziucha :D czy mniejszą moc-przy sprawnym aucie itd. zero problemów na przeglądzie.

Żeby nie było, że jestem bez skazy to w Czarnej również mam rozluźniony układ wydechowy ale smród spalin zaczyna mi coraz bardziej przeszkadzać i coś trzeba z tym zrobić w końcu.


-zaślepiony egr

Wnioski takie same jak w przypadku DPF-a.


- wkład filtra powietrza można do każdego silnika/samochodu zamontować.



Kurcze Panowie nie piszcie, że u Niemca/Belga/Francuza/itd. same igiełki niewymagające wkładu po kupnie (kompletnego serwisu filtrowo-olejowego nie liczę bo to prawie każdy Kowalski od razi robi).

No może się mylę :) ale np. jak właściciel serwisujący samochód w ASO dostanie wycenę wymiany kompletnego sprzęgła z dwumasą w euro bo pedał sprzęgła ciężej chodzi, zaczynają się drgania i stuki puki + jakieś filterki z np. podgrzewaczem paliwa w ON za samochód paru letni z większym przebiegiem ............. to co nie zacznie się zastanawiać nad sprzedażą .......... nie zrobię dla Polaka niech ma :mrgreen: ....... przecież "oni" też potrafią liczyć.

Oczywiście kupując u rodowitego mieszkańca zachodniej europy "spod domu" nie powinno być takich rodzynków jak bimmer chek wrzuca na forum.

Inna sprawa jak ktoś :wink: siedzi w branży i ma wejścia tu i tam i trafiają się autka z mniejszym przebiegiem, dobrym/bardzo dobrym wyposażeniem ale uszkodzone.

Miałem/mam okazję opiekować się paramo egzemplarzami kupiony od "Rudiego" :norty: z historią serwisową i niestety samochód jest tak naprawiany/serwisowany jak chciało się osobie wykonującej dane czynności serwisowe bez znaczenia na rodzaj warsztatu samochodowego/aso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o modyfikacje dla innych ewentualnie zainteresowanych samochodem były przeprowadzone raczej z głową. Wtryski tu akurat siedzą z 335d, program robiony u tunera który nie jest byle kim. Jak można zauważyć to digitun.
:arrow: E91 325D+
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po kupnie e91 330d i sorry, ale jeżeli auto jest ok to cena jest dobra. Pełne wyposażenie, mody w silniku, m-pakiet. Jedyna kwestia to bezwypadkowość - jeżeli w aukcji nie jest to zaznaczone i nie ma tego w opisie to było coś na rzeczy. Miesiąc przed tym jak kupiłem swoją (było to niedawno) uciekła mi e91 330d w m-pakiecie bez navi z przebiegiem 280k. Poszła w 2 dni za 37k. Była bez modów. Kolejna sztuka co była to też e91 330d w pełym wyposażeniu bez m-pakietu z 2005 roku za 30k bez opłat!!! Poszła w pół dnia bo miała pełną dokumentację. Dobre sztuki trzymają cenę jak głupie :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.