Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Udało mi się dzisiaj złapać grzechotanie kół przy skręcaniu. Słychać je nie zawsze, tylko od strony kierowcy, najczęściej na parkingu. Zamieszczam filmik, może ktoś się spotkał z czymś takim ?


  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Łożyska i poduszki amortyzatorów są nowe SACHS, wahacze 4 szt są nowe BMW OEM, łączniki stabilizatorów nowe lemforder, oraz cały komplet wszystkich śrub nowe BMW OEM.

Pozostają stare tylko drążki kierownicze z pierwszego montażu, wszystkie śruby są odkręcone momentem i nie są luźne a trzeszczenie jest. Jak by z okolic zwrotnicy, a może z okolic krzyżaka kolumny kierowniczej lub maglownicy... (krzyżak popsikałem WD) ale trzeszczenie jest dalej, popsikam jeszcze zwornice gdzie jest amortyzator zamontowany i zobaczymy

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Sprawa rozwiązana, dziś przy wymianie drązków kierowniczych ruszałem samą zwrotnicą bez maglownicy i o dziwo dźwięk był taki sam i dźwięk wydobywał się, ze środka auta przy silniku... WTF ?


Okazało się, że śruby od płyty aluminiowej od spodu, tuż przy wahaczach prostych, były zbyt mocno dokręcone i w momencie skręcania kołami/ czy ruszania zwrotnicami wahacz prosty ugina się na tuleji ale to powoduje dużą siłę na ucho wahacza przy kołysce i przy tym trzeszczenie tych śrub mocno dokręconych ( na początku na 99% byłym przekonany, że dźwięk jest z maglownicy)

Poluzowałem śruby i trzeszczenie zanikło, zanim dokręce śruby posmaruje je czymś i dokręce ale nie aż tak mocno jak były.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.