Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Wczoraj wymienialem pompe abs w bmw e90. Po wynianie wywailo blad czujnika skretu kierownicy. Przed wymiana nie mialem z nim problemu. Zaden program ani Boscha, Inpa, win32 i snap nie moze zakodowac ani polaczyc sie z czujnikiem skretu. Pompa dziala poprawnie ale swieci sie kontrolka esp i recznego na kolor zolty. Numery pomp sa identyczne. Jakies rozwiazanie? Czy pompa jest wadliwa czy mysze wymienic czujnik? Dzieki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nic. SAS bierze dane z pompy dsc i jest z nia powiazany. Masz pompe z innego auta i nie dopiszesz do niej SAS. Tylko nowa od dilera zadziala.
Opublikowano
Hej, mam do wymiany (albo do regeneracji ) pompę ABS w mojej e90 320d z 2005. Możecie mi polecić jakiś dobry warsztat na śląsku, który by sie tym zajął?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hej, mam do wymiany (albo do regeneracji ) pompę ABS w mojej e90 320d z 2005. Możecie mi polecić jakiś dobry warsztat na śląsku, który by sie tym zajął?

100% sterownik ?

Opublikowano

Może nie na 100% , ale tak powiedzmy na 99%. Na inpie odczyt błędu - czujnik ciśnienia w pompie ABS. Kontrolki DSC i ręcznego świecą.


Podczas jazdy miałem kilka razy tak, że zaświeciły mi sie te kontrolki i pojawiały się informacje że systemy nie działają, jednak po kilku sekundach wszystko wracało do normy. Ale pewnego razu już nie wróciło ;)

To daje mi nadzieję, że regeneracja pompy jest możliwa - jednak potrzebuje do tego kogoś kto się zna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.