Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie chcialbym doradzic się was co boli moja Bmke. Posiadam bmw e39 2.8 m52 pojedynczy vanos. Problem polega na tym ze strzela z wydechu na wolnych obrotach posiada instalacje lpg na gazie jest tak samo jak i na benzynie. Czasami sa spadki mocy. Sam jestem mechanikiem ale nie wstydze sie doradzic co jest grane. Nowe świece jej wrzucilem ngk przez poprzedniego wlascieciela 2 lata temu nowe cewki wszystkie wymieniane. Montowalem gaz kolektor jak i wkretki sa szczelne uszczelki nowe i guma od przeplywki również. Wpinalem pod kompa wstawie zdjęcia z cdifa jakie ma bledy. I live date. Fajnie by było jak ktoś kto siedzi w tych motorach pod powiedział co jest grane z nia. Taki motorek musi cykac. Po wpieciu wywalilo blad z czujnikiem walka ale po skasowaniu nie wyskoczyl ponownie .Trzesie gałką caly czas jest to denerwujace bardzo . Popsula sie kultura pracy gdy ją kupiłem chodziła idealnie. Na zimnym silniku mam wrazenie ze chodzi duzo lepiej nadal drży gałka lecz jak dojde do wydechu i dostawie reke tak nie ,, pufa ''. Na gazie gorzej jest to odczuwalne .Bardzo was prosze o pomoc zasugerowaniu co moze sie dziac .Dzieki gory i pozdrawiam was
Opublikowano
A jak zawory? Jeszcze w ostateczności możesz kompresję sprawdzić.
Opublikowano
Gdy miałem ściągnięty kolektor oglądalem je tylko od góry wydawały się być w porządku. Ciśnienie sprawdze. Ogółem uporalem się z wolnymi obrotami na benzynie przyczyna byl jeden wtrysk benzynowy mierzylek oporności jeden mial nie taka jak powinien wszystkie miały po 14.9- 15 a ten na cylindrze 5 mial 16.9. Na gazie nadal jest to pyrgotanie. I brak mocy auto nie zbiera sie tak jak powinno.
Opublikowano
Dziwi mnie jedna rzecz jedna sonda ma 4.82 v a druga 1.42 v. Plus to ze polozenie walka rozrzadu ma -8.5 stopnia. Samochód nie ma takiego buta jak na 2.8 jak powinien miec. Chodzi w trybie awaryjny poniewaz po odpieciu przeplywki zero reakcji a jak wczesniej odpialem gasla od razu. Gdy zrobię reset kompa na noc jest wrażenie ze auto ma więcej km ale później powraca to normy. Moze ktoś mial taki przypadek z e39 czy one tak chodzą?
Opublikowano

Spróbuj zresetować adaptacje a następnie pojeździć na benzynie te 100-200km nie włączając gazu.

Sprawdź czy znowu zacznie się pierdzielic jeśli nie masz winnego :) jeśli pomimo jazdy na benzynie znowu zacznie źle chodzić będziemy szukać dalej :)

U siebie mam gaz i nie ma żadnej różnicy w jeździe na gazie, ale wcześniej miałem podobne problemy jak u ciebie z tym że nie aż tak nasilone - jak jezdzilem na samej benzynie silniczek pracował idealnie bezszelestnie można było położyć na nim 5zł i nie spadła na pracującym silniku :) natamiast przelaczylem ja gaz i zaczynała drgac gorzej jeździć było słychać pukanie w wydechu... Wziąłem się sam za ogarnięcie gazu bo też jezdzilem od gazownika do gazownika i każdy podlaczal się pod kompa gazowego mówił panie jest dobrze i kasowal kasę :) a dobrze nie było.

Jeśli jesteś w stanie zrób zdjęcie pod maską, wypisz jakie masz wtryski i reduktor zrób zdj jak nawiercony jest kolektor ssący i zdj wezykow od wtryskiwacza lpg do kokektora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.