Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Nie chcąc zaśmiecać forum zapytam w tym wątku.


Mianowicie wczoraj otrzymałem od chińczyka przesyłkę z klonem ICOM Next i oczywiście chciałbym go sprawdzić czy jest wszystko z nim OK. Podłączyłem go do mojej E90 325xi z 2007/07 (w OBDII brak pinów od CAN) i po wystartowaniu sprzętu wszystko działało jak należy, tzn. ICOM podniósł się poprawnie i nawiązał połączenie z LAN (obydwie diody SYSTEM i LAN świeciły na zielono). Pobawiłem się jakieś 1/2 godz. ISTA/D i pomyślałem o próbie z ISTA/P. I tu się po raz pierwszy zdziwiłem, że w moim aucie nie znalazłem złącza do MOST. Mam nad OBD taką małą zaślepkę i byłem przekonany, że to od MOST, ale niestety za nią jest echo, no to dalej szukałem w przestrzeni nóg kierowcy też nic nie mam. Natomiast w schowku znalazłem w miejscu gdzie zazwyczaj jest USB tylko drugą zaślepkę, do której z tyłu doprowadzone są dwa zwykłe kable (masa - brązowy i jakiś jeszcze). Czy orientujecie się w jaki sposób dobrać się do linii MOST i czy w moim aucie (mam oryginalnie CCC - navi profesional oraz telefon na bloota - MULF) na pewno się znajduje.


A druga sprawa, to coś dziwnego się stało jak drugi raz (i kolejne) uruchomiłem ICOMa to po chwili dioda SYSTEM zaczyna mrugać na czerwono i widzę, że w SELF-TEST Result pojawia się błąd wiatraka (Fan test - FAIL). Jak sądzicie zignorować ten błąd czy odsyłać fejsik do Chin?

Opublikowano
Most musi być nad nogami kierowcy. Może ktoś upchał nad pokrywą.

To icom a2 tylko w obudowie NEXT. U mnie już 2 lata miga system i jest ok.

 

MOST znaleziony i wypróbowany :cool2:

Co myślicie o dodaniu jakiegoś radiatora, bo trafił mi się egzemplarz bez.


de158a983ee2.jpg

564fe5ed0ca6.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Obowiązkowo, jak processor sie przegrzeje, zacznie migać dioda system na czerwono,

każdy chiński icom (A1,A2,A3,NEXT) jest klonem icom A1 tylko zmienili pare elementów , niestety im więcej przeróbek

tym gorsza jakość, dlatego zawsze podkreślam że najlepszy chiński icom to A1

do tego chińskiego NEXT możesz też dorobić wentylator razem z radiatorem , radiator powinien dotykać obudowy aby dodatkowo zwiększyć

powierzchnię rozpraszania ciepła,

, jak znajdę rozkład pinów dla małego wentylatora to podam lokalizacje , niestety jest to instrukcja dla A2

aby nie było błędu w self test

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

85724f3a84a4.jpg

tutaj jest generator impulsów ale wiele osób podpina mały wentylator taki jak w icom A1 aby razem z radiatorem lepiej rozpraszał ciepło i kilka otworów dla

pozbycia się gorącego powietrza ,

niestety chińskie podzespoły nie są tak dobre jak oryginalne ACTICA, A2 ori nie ma radiatora i chodzi pare godzin bez problemów

tak samo jak oryginalny ICOM NEXT

Opublikowano

Jakie zadanie ma spełniać ten generator impulsów?


ps. Wyjąłem dzisiaj klona z obudowy i po podpięciu do auta po ok. pół godz. synoptycznie sprawdziłem temp. procka, myślę, że nie przekraczała 40*C, także nie jest to jakaś temp, która mogłaby wpłynąć na pracę interfejsu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.