Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy są jakieś przeciwskazania i problemy techniczne związane ze zmianą zawieszenia M na sportowe M?

Wg. mojej wiedzy wszystkie części zawieszenia są takie same oprócz amortyzatorów i ich górnych mocowań. Czy operacja sprowadzi się do wymiany amortyzatorów i usunięcia programowego modułu adaptacyjnego zawieszenia?

Opublikowano

A widzisz jakiś sens? Bo mam Adaptacyjne M... I nie czuje żeby zmieniać na M


Dodaj jeszcze zbieżność...

Opublikowano
Zle mi sie na tym jezdzi, nie czuja drogi, jakbym chciał jezdzić "na chmurce" kupiłbym 7er, a nie 3er. Zmiana na nastawy sportowe niewiele daje, nadal jest miękko i miło. Znajomy ma f31 z zawieszeniem m sport i jest super sztywny i sportowy w prowadzeniu.
Opublikowano
W takim przypadku przemyślał bym zmianę na Blistein albo Innego dobrego producenta myślę że koszt będzie niższy a efekt lepszy. Sprężyny plus Amortyzatory
Opublikowano
Wg mnie nie będzie problemu. Miałem u siebie totalna seria. Zmieniłem na sprężyny od Msport (ale te chyba są te same w adaptacyjnym i Msport, tak pisali na Bimmerposcie) a do tego stabilizatory przedni i tylny...inne auto :)
Opublikowano

Wg katalogów wszystkie części w zawieszeniu adaptacyjnym i sportowym są takie same oprócz amorów i mocowań, ale mocowania podchodzą pod amortyzator sportowy m bo różnica tkwi tylko w średnicach otworów montażowych w kielichach.


Czy ktoś wie coś na temat odłączenia programowego modułu od zawieszenia adaptacyjnego? Bez tego będą błędy i być może tryb awaryjny...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.