Skocz do zawartości

V8 uszczelniacze i rurka


beny16xd

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

To jest dziwnie szybko. Zazwyczaj przebieg ok 220-250tyś km.

Przy 200 już zaczyna poddymiać ale nie ma tragedii potem to idzie szybko ale to też kwestia na jakim oleju i gdzie jeździło auto. Ja znam 5 przypadków wymiany w 4.8 i wszystkie powyżej 200tyś km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

uszczelniacze przy niecałych 200kkm u mnie nie wymagają żadnej roboty. Brak dymków etc..

Z tego co wiem spore znaczenie ma tu interwał olejowy. U mnie poprzedni właściciel dbał o to i u mnie nie ma też źle (~10tkm).


Rurkę jak pisałem u siebie - wyrywałem ją bodajże przy 140kkm (dużo za wczesna wymiana, spowodowana wyciekiem w innym miejscu i nakręceniem się opiniami z for).


Tak jak odpisałem na PW - nie wiem w jaki sposób chcesz ponowie użyć starej i domierzać oring z rurek rozkręcanych. Wg mnie ta droga nie zadziała.. Niemniej jednak życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200ml to chyba nie duzo jak na 1000km. bo mnie bral na

koncu przed wymiana uszczelniaczy 1l/1000km :) wsumie to niewiem czy tez nie zalezy jakie trasy sie robi bo ja tylko 1k na miesiac jak ktos jezdzi w trasach to moze mniej bierze jak rozgrzany silnik.

bng jeszcze raz dziekuje za materialy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.