Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moja miała robione uszczelniacze już w wieku 6 lat, tj. w 2011 r. przy przebiegu 132000 km, tak przynajmniej wynika z historii serwisowej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest dziwnie szybko. Zazwyczaj przebieg ok 220-250tyś km.

Przy 200 już zaczyna poddymiać ale nie ma tragedii potem to idzie szybko ale to też kwestia na jakim oleju i gdzie jeździło auto. Ja znam 5 przypadków wymiany w 4.8 i wszystkie powyżej 200tyś km.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Uszczelniacze przy 230 sa juz 100 % do wymiany

najlatwiej poznac po poporu oleju bedzie bral jakies 200 ml na 1000 to rob a rurka zalezy juz jak auto bylo szanowane ale przewaznie 350 tys okolo zalezy

Opublikowano

uszczelniacze przy niecałych 200kkm u mnie nie wymagają żadnej roboty. Brak dymków etc..

Z tego co wiem spore znaczenie ma tu interwał olejowy. U mnie poprzedni właściciel dbał o to i u mnie nie ma też źle (~10tkm).


Rurkę jak pisałem u siebie - wyrywałem ją bodajże przy 140kkm (dużo za wczesna wymiana, spowodowana wyciekiem w innym miejscu i nakręceniem się opiniami z for).


Tak jak odpisałem na PW - nie wiem w jaki sposób chcesz ponowie użyć starej i domierzać oring z rurek rozkręcanych. Wg mnie ta droga nie zadziała.. Niemniej jednak życzę powodzenia.

Opublikowano

200ml to chyba nie duzo jak na 1000km. bo mnie bral na

koncu przed wymiana uszczelniaczy 1l/1000km :) wsumie to niewiem czy tez nie zalezy jakie trasy sie robi bo ja tylko 1k na miesiac jak ktos jezdzi w trasach to moze mniej bierze jak rozgrzany silnik.

bng jeszcze raz dziekuje za materialy:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.