Skocz do zawartości

Ile rocznie kosztuje was E65/E66 ?


beny16xd

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Swoją 7er kupiłem w sierpniu 2016 r. zaraz po zakupie musiałem usunąć usterkę nierównej pracy silnika chwilę po odpaleniu - koszt 2200 zł.

W 2017 r. już się nazbierało trochę więcej: wymiana konwertera+ olej i filtr oraz łącznika wału 4400 zł; wymiana amortyzatorów przednich 1600 zł; wymiana we własnym zakresie wszystkich sprężyn (bo jedna była pęknięta), siłowników maski, udrażnianie odpływów podszybia, likwidacja ćwierkania wentylatora, naprawa zacinającej się kolumny kierowniczej i wymiana żarówek postojowych 700 zł; usunięcie wycieków oleju i płynu chłodzącego (nowa pompa wody, termostat, jakieś węże, regeneracja alternatora) 2900 zł.


Ps. co do wymiany żarówek postojowych to sprawa nie jest taka prosta, bo w polifcie trzeba ściągać zderzak (odpiąć spryskiwacze reflektorów, czujniki parkowania itp.) oraz. wymontować obudowy filtrów powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam Serdecznie.

Wszędzie jest napisane jakie to 7 są drogie w utrzymaniu. Proszę o info ile faktycznie rocznie w nie wsadzacie i na co. Każdy będzie miał wgląd.

Bo to nie jest tani samochód i trochę wymagający od strony użytkownika.Teraz w zakupie to 10-15% ceny nowego a koszty serwisowania pozostały takie same.Gro samochodów jest sprzedawane ponieważ wymagają wkładu finansowego, zaczynają się podstawowe problemy wynikajace z specyfiki tego samochodu. Dla niektórych sama terminowa wymiana oleju 8l to już problem.Nawet sama wymiana świec wiąże się z dodatkowymi kosztami uszczelek ,rurek świec itp(n62).Podstawowe koszty eksploatacji/serwisu to x2 normalnej bmw r4 i to robiąc we własnym zakresie.Jesli chcesz kupić to poczytaj na forum o przypadłościach tych modeli.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest tani samochód i trochę wymagający od strony użytkownika.Teraz w zakupie to 10-15% ceny nowego a koszty serwisowania pozostały takie same.

Nowy model G11/G12, w dobrej konfiguracji to wydatek powyżej 700 tyś.zł Za 10 - 15% tej kwoty można się rozglądać za F1.

Serwis nowego modelu, wbrew pozorom, nie jest jakoś dramatycznie drogi. Poza standardową obsługą informatyczną dochodzi wymiana oleju i filtrów. Chyba, że użytkownik pobudzony kawą serwisową, lub wyglądem hostess zacznie domawiać jakieś ekstrasy.

W przypadku E65 sytuacja jest nieco inna, mamy do czynienia z samochodami z realnymi przebiegami powyżej kilkuset tyś.km. Przy okazji przeglądu, praktycznie zawsze dochodzi konieczność wymiany jakichś wypracowanych elementów podwozia, bądź osprzętu silnika. Dlatego przy zakupie "używki" tak ważnym jest ocena prawdziwego przebiegu.(proszę nie mylić z odczytanym przebiegiem z zegarów)


Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.