Skocz do zawartości

318i , odpala i gaśnie


NoFuck

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jestem posiadaczem E46 318i 143km z 2001r. W grudniu pojawił mi się pewien problem, otóż bywa teraz tak że jak temperatura spadnie poniżej zera to jest problem z odpaleniem ale nie zawsze. Do tej pory było tak że odpalał ładnie , włączało się ssanie i za chwilę obroty zaczynały spadać i porządnie trzęsło calym autem i gasło. Czasami dodawanie gazu i trzymanie na obrotach pozwalało nie zgasnąć. Przy ponownej próbie odpalenia w ogóle nie kręcił, musiałem chwilę odczekać i albo sytuacja się powtarzała albo odpalił dobrze. Jakiś czas mialem z tym spokój a dzisiaj przy mrozie -10 sytuacja się powtórzyła. Wychodzę z pracy przekręcam kluczyk , odpala na strzała, włacza się ssanie, i za kilka sekund trzęsie buda, dodawanie gazu nic nie daje auto gaśnie. Druga próba, w ogóle nie kreci. Czekam że 3 minuty, odpalam 3 raz, odpalił , buda trzęsie i znowu gaśnie. Powtórzyło się to jeszcze kilka razy aż padł akumulator. Kumpel przyjechał z przewodami, podłączamy, odpalił na strzał , nic nie trzęsie wszystko ładnie pięknie. Nie mam pojęcia co to może być za przyczyna liczę na jakieś podpowiedzi, z góry dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka, też mam podobny problem, auto kupiłem w wakacje, do stycznia było wszystko ok, ale jak przyszły pierwsze mrozy to mam problemy, auto odpala, pochodzi 2-3 sekundy i gaśnie, później kręci, ale nie chce odpalić, w końcu odpala, pracuje nierówno, muszę trzymać trochę wciśniety gaz, ale jak pochodzi ze 2-3 miuty i go zgaszę i ponownie odpalę to już jest ok. Dzieje się tak tylko rano, albo po długiej przerwie, np rano i wieczorem. I oczywiście tylko przy mrozie. Wystarczy, że jest +1 i jest ok. Wymieniałem niedawno pompę paliwa i filtr, bo ciśnienie miałem słabe, teraz ciśnienie paliwa jest ok, ale nadal problemy z odpalaniem rano.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie, po porannym odpalaniu jak już odpali i chodzi nierówno są takie błędy:

 

274E Wykrywanie przerw zapłonu Wszystkie cylindrów

2743, 2745, 2744 - przerwy zapłonu 2,3,4 cylinder

 

Kupiłem nową cewkę NGK i podmieniałem na każdym cylindrze. Nic to nie dało.

 

Ostatnio też pojawiły się też te, ale tylko raz:

2781 CDKPH czujnik rozrządu dolot

2731 CDKENWS rozrząd regulacja wlotu

 

Może rzeczywiście odma przymarza, ale czy ona miała by aż taki wpływ na odpalenie auta?

Mam drugie auto, więc teraz staram się po prostu BMW nie jeździć jak nie mam potrzeby. W przyszłym tygodniu mam nadzieję, że mrozy odpuszczą i problemy z odpalaniem odejdą w niepamięć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W Twoim przypadku warto zweryfikować rozrząd.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.