Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widziałem na realoem że różnica n46b18 a n46b20 polega na kolektorach ssącym i wydechowym więc i wiązka. Czy można przekodowac sterownik na b20 czy trzeba zmienić?

Czy różnica między 318 a 320 jest wyczuwalna?

Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
No dobrze ale czy jak zmienię te rzeczy co napisałem to będzie działać? I czy będzie czuć różnice?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Różnice N46B20 w wersji 129 i 150 KM ,tak na szybko:

 

- kolektor wydechowy innej konstrukcji ( zmienna długość dolotu w 150, inaczej wyprowadzona odma)

- kolektor wydechowy innej konstrukcji ( 2 katalizatory i 4 sondy w 150, jeden katalizator i 2 sondy w 129)

- układ wydechowy za kolektorem (inne flansze łączące)

 

Dochodzi do tego inna wiązka elektryczna, inne ECU/sterowanie.

 

Wymiana tych części + zabawa z uruchomieniem tego wszystkiego, jest po prostu nieopłacalna.

Rożnica rzędu 20 KM, co w normalnej eksploatacji jest niezauważalne.

Mam do czynienia z jednym i drugim.

Przy bezpośredniej konfrontacji te 20 KM jest nieznacznie dynamiczniejsze (no bo to oczywiste), ale...nigdy z wersji 129 i 150 fury do "ganiania" nie zrobisz.

Zawsze będzie to silnik do spokojnej jazdy.

Jeśli szukać wrażeń i osiągów, to patrz w stronę R6

Opublikowano
Mogę mieć te graty za dobrą flaszkę.. Nie ma tylko sterownika i pytanie można przeprogramowac ten ori czy jednak też trzeba zmienić.. Serio tych 20km nie poczujemy?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.