Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

posiadam 520d z 2003/3 no i kupiłem ja po małym szczale

a ze montuje w aucie kompa to pomyslałem zeby zamiast jechac do dilera to na stałe miec w aucie interfrejs z programem (na xp).

ale na necie znalażłem kilka nazw i nie wiem jakie to sa róznice poza cena 0d 40 -800zl.

wiec moje pytanie to jaki najlepiej wybrac interfrejs , program i gdzie go najtaniej kupic

 

 

a tak apropo zapodałem zobie koła 20" z 35 oponka jak moge to sobie dostosować do licznika bo kółka sa troszke wieksze od proponowanych przez dilera :lol: .

Opublikowano
a ja sie podlacze mianowice potzrbuje schematu jak podlaczyc kabel com do wtyczki bo wszytsko juz jest tylko nie wiem jak podlaczyc wtyczke z laptopem.... :roll:
moje modele
Opublikowano

co do kalibracji kół - trzeba wejsc w menu serwisowe licznika (czy jak sie to nazywa) tam sa rozne ustawienia, powinno byc i to. Bylo o tym na forum, moze ktos dopisze, jak sie fachowo nazywaja te testy i ustawienia na liczniku, to bedziesz wiedzial jak tego szukac w szukajce.

 

Co do interface-u diagnostycznego - nie bardzo rozumiem, co chcesz osiagnac? Chcesz sie podłączyc przez face do auta, zczytac bledy, etc czy co? Jesli tak to z roznych opinii wynika, ze poza fabrycznym GT1 wszelkie inne nie sa rownie funkcjonalne. I nie mowie tu juz o tych domowych z allegro wspolpracujacych z pirackim softem ale o takich bardziej firmowych jak Gutman czy bosh, kosztujacych nascie tysiecy. Np u mnie sterownik zawieszenia dal sie zdiagnozowac tylko przez fabryczny komputer. Ale do odczytu bledow skrzyni, silnika, absu itp oraz do kasowania tych bledow proste face powinny wystarczyc. Programowanie sterownikow jest dosc skomplikowane i nie podjąłbym sie grzebania nieautoryzowanym sprzetem, bo mozna cos trwale uszkodzic ;)

pozdrawiam

t.

Opublikowano
nie trzeba uszkadzac, wystarczy wprowadzic w tryb serwisowy i juz bedzie czarna rozpacz.

 

dlaczego ?

BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano

Jaki interfejs bedzie w miarę dobry i w dobrej cenie ?

I czy pokasuje kontrolke poduchy takim

BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano

oczywiscie ten interfrejs potrzbuje to odczytania i moze skasowania błedów bo swieci mi sie poducha ,abs i kotrola trakcji no i najwezniejsze nie dosć ze to diesel to na jeszcze chodzi jak maluchniby ten modelz 2003 ma miec 150 ps ale teraz to on ma z 15. i nie wiem z czego to wynika jak go kupiłem po małym szczale to to przejechałem nim do polski jakies 1500 i nadaj jeżdze

ale na poczatku podobno bo ja go do polski nie prowadziłem ale znajomy ( ja jechałem za 2-gim) to miał momety ze po ponownym uruchomieniu silnika właczał sie normalnie potem autko pozostawiłem na łasce blacharzy gdyż mnie nie było w okolicy i próbowałem je troszke ztuningować optycznie. ale wracając do tego przyspieszania bo nie wiem czy to jest powiazane to jednoszesnie nie chodza zagary z licznika,a kolega który jechał mi mówił ze jak wskoczył na normalny tryb to podobno chodziły,no ale ja juz na miejscu zapodałem sobie nowe blatki na zegary biały plasmowe-niebiskie multi display a le ze nie umiałe zdjac wskazówek (próbowałem na obrotach no i wyciąnołem z spręzynką)wiec ten juz chyba niechodzi na pewno.potem próbowałem założyc przez wskazóeki jakos sie udało ale okazało ze jest to teraz zagróbe wies musiałem usunać stary ) jak go rozawaliłem to okazało sie ze te nowe nakładki opadaja na wskazówki ,natrysnołem kleju w spraju ale kijowo sie to klejiło a ze czasu wtedy nie miałem to poskładałem to do kupy i do tej pory tak jeżdze nie mam teraz na ten problem czasu.ale nie wiem czy nie musze kupic nowego licznika,czy musi to byc konkretnie do tewgo modelu diesla czy obojętnie z jakiego diesla.

a co do 20" to tylko jeden z kolejnych elemetów tuningu optycznego który robie nie po to ze mysłe że to tym razem najlepszy model tylko po własne testownie swoich możliwości no i doświadczenie bo z każdym staram sie robić coraz wiecej i agresywniej.

bo do tych kól dodałem gwinta, no i bo tak duże to fajnie sie przezentuja tarcze wentylowane z dziurkami a ze na zaciski sport które kosztuja dosc sporo (za komplet uzywanych chyba z rs 2500 eur para) to mnie szkoda wiec je stadartowo malnołem.

Za silnik tez sie miałem wziąść ale mi brakło czasu a ze teraz mieszkam za granica tu godzina robocza w salonie bardzo droga.

Opublikowano
stary ale to jakas masakra - interfejs nie naprawi uszkodzen mechanicznych. on moze wyeliminowac blad, ktorego przyczyna mechaniczna przestala istniec. wiec lepiej oddaj samochod do serwisu i niech tam to zrobia. mimo drogiej godziny i tak bedzie taniej.
DIESEL POWER
Opublikowano

ja wiem :o ze interfrejs nie naprawia ale chyba jest tak jak mysle ze moze wskazac mi użądzenie które szwankuje i wtedy bede wiedział które i postaram sie je wymienic ,klucze posiadam ochoty mi nie brak a roboty sie nie boje tylko musze byc pewien ze to trzeba tylko wymienic a nie potrzeba wielkiej praktyki by dobrze wyrególowac , zreszta jak nie spróbójesz to nie wiesz NO NIE?

wiec dlatego chciałem go zakupic mam juz carsofta wiec teraz tylko chyba interfrejs?

Opublikowano
oczywiscie ten interfrejs potrzbuje to odczytania i moze skasowania błedów bo swieci mi sie poducha ,abs i kotrola trakcji

 

to z reguly jest spowodowane czujnikiem predkosci kola lewego tylnego. Pomierz oba tylne i jesli wskazania beda rozne to wymien lewy i licznik zadziała. O ile pozostale czujniki nie sa uszkodzone (i auto nie bylo mielone po szybe) to abs i kontrola trakcji powinna zgasnac.

 

A tak w ogole to zamiast inwestowac w watpliwej przydatnosci sprzet pojedz do serwisu, podepnij sie i dostaniesz liste bledow, zaplacisz mniej.

pozdrawiam

t.

Opublikowano

dzieki typson mam tylko małe pytanie laika gdzie te czujniki znajde???\

a tu chca za wydruk 400zeta czyli to samo co bym zaplacił za interfrejs a mam na stałe

Opublikowano

tu masz o czujniku, przeczytaj, troche dlubaniny

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26318&highlight=czujnik

 

co do interface-u, wcale nie jest tak, ze kupujesz np VIAKEN i chodzi Ci on z kazdym carsoftem. Dodatkowo trzeba miec port COM w kompie, co w przypadku laptopow oznacza zakup karty na PCMCIA (te na usb sie nie nadaja)

 

Poza tym interface inny niz bmwowski GT1 zdiagnozuje Ci co najwyzej polowe systemow. Tam wiecznie cos nie dziala. Nawet w dwoch identycznych autach - w jednym widzi abs a nie widzi skrzyni a w drogim jest to samo. Poszukaj watkow na tym podforum http://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=16, dowiesz sie wiecej. Oczywiscie warto miec taki face ale on i tak nie zastąpi GT1

pozdrawiam

t.

Opublikowano
w warszawie na serwisie biora od 180 do 208 zl za diagnostyke z wydrukiem. przypuszczam, ze po chwili targowania nawet mniej.
DIESEL POWER
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam

 

kolegom którzy wstawią :search: :search: powiem że to zrobiłem i siedzę już na forum siódmą godzinę, nie znalazłem więc dołączam do tematu (można powiedzieć odświeżam)

 

chcę kupić interface do mojej E-30 (chce tylko stwierdzić czy padł mi silnik krokowy, czy sonda lamba czy może co innego bo auto mi przerywa tak jakby na 2 sekundy ktoś mi zapłon odcinał i po chwili łapie dalej)

wiem że za 100zł można to sprawdzić w serwisie ale za tą kase może uda sie kupic interface.

przeczyałem wszystkie posty o problemach z połączeniem sie z komputerem i o oszustach z allegro ale moze wie ktoś czy to urządzenie naprawde działa

https://ssl.allegro.pl/item131705539__interface_diagnostyczny_bmw_.html

 

byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedz

 

info dodatkowe:

to jest Bmw 316 i M40 rok 1990 auto nie jest skomplikowane wiec interface nie musi kasować ABS czy poduszki.

 

pozdrawiam

Dlaczego przed warsztatami i serwisami samochodowymi zawsze stoi jedno BMW?

Bo każdy szanujący się serwis ma jedno niezawodne auto żeby jeździć po części do innych:-)



Domin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.