Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat stary ale problem nieco inny.

 

Zaczęło się standardowo, nawaliła tylna wycieraczka, rozebrałem, w środku wszystko skorodowane, zakupiłem używkę z allegro, podłączyłem, było słychać że silniczek pracuje ale wycieraczka ani drgnęła. Rozebrałem w środku zębatka wytarta. Wymieniłem zębatkę, usunąłem problem przez który została uszkodzona.

 

I ... teraz mam taki problem że zaraz po przekręceniu zapłonu od razu włącza się wycieraczka, działa przez -3-5 sec wraca do pozycji startowej. Po uruchomieniu jej manualnie działa, ale spryskiwacz nie działa w ogóle. Podmieniam na stary silniczek, to samo.

 

Uprzedzę pytania odnośnie manetki - jest w pozycji 0, jak odpalam auto, a i tak się włącza.

 

spotkał się ktoś z czymś takim?

 

 

ps. Myślę "głośno" :) skoro wycieraczka działa zaraz po zapłonie, wykonuje... nie wiem jak to napisać ... 3 przetarcia szyby w tą i z powrotem, to tak jakby na dzień dobry chciał spryskać tylną szybę, a że "coś" się dzieje to płyn nie leci i tylko majta wycieraczką

Opublikowano
Ja mam to samo po wymianie zębatki nie dosyć że nie trzyma zakresów krańcowych to zachowuje się tak jak u Ciebie. Działała mi tak z 3 miesiące aż pewnego pięknego ranka siadła znowu. Na razie nie rozbierałem z powrotem bo nie mam czasu, ale sadzę że problem tkwi w tych zębatkach z allegro. Tam trzeba przełożyć magnes ze starej zębatki i możliwe, że jest niedokładnie w tym samym miejscu i wycieraczka szaleje..... ale to tylko teoria
Opublikowano
Panowie jaki znowu magnes heh , ja kupiłem zębatkę na allegro złożyłem i działało 2 tygodnie tylko jakiś kretyn na parkingu ułamał mi ramię i coś chrupło , zrobi się ciepło to muszę znowu tematem się zająć , za zębatkę zapłaciłem 29 pln plus kw
Opublikowano

Hmm może to i magnes ale jakby mial być po coś to tylko po to by zębatka do góry się nie sunęła.

 

Jest możliwe by podpiąć ta kostkę kwadratowa inaczej??? ( nie mówię o tej 3 pinowej z zasilaniem). A może to ustrojstwo trzeba jakoś skalibrować ??? Pokazać pkt zero/startowy. Dziwne tylko ze wycieraczka później działa a spryskiwacz nie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Naprawiłem. Jeżeli naprawialiscie silniczek i po przekręceniu zapłonu tylna wycieraczka włącza się od razu i majta wycieraczką przez kilka sekund, zatrzymuje się w losowym miejscu to jest to kwstia magnesu w zębatce.


U mnie problem wyglądał tak:



Ten magnes oddziaływuje na coś w tym czarnym module chyba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.