Skocz do zawartości

myamek

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 316ti E46 2001r.

Osiągnięcia myamek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. masz może jakiś schemat tej kostki szukam i nie mogę znaleźć , który to przewód nr 11.
  2. U mnie ten czujnik jest chyba razem z przepływomierzem. Jest tylko jedna kostka wchodząca do przepływomierza. Odpiąłem ją i nic to nie dało. Jakiś inny trop? W ogóle dziwne, że ten błąd się nie chce skasować , ale po każdym kasowaniu błędu , błąd nadal jest jakby momentalnie powracał - zmienia się tylko pozycja from generator rec. load signal(dffgen) 47.05 % - zmienia się wartość procentowa
  3. Chodzi Ci o ten czujnik który jest na dole w zderzaku? Bo jeśli tak to trop może być dobry. Tydzień temu miałem lakierowany zderzak i wydawało mi się , że lakiernicy zdejmując zderzak naderwali kable, bo czujnik zaczął wariować, zbiegło się to z tą niby awarią alternatora. Wymienili mi czujnik ale problem z altkiem został. Zobaczę zaraz i dam znać.
  4. Odpaliłem silnik bez podpinania przepływki i przepustnicy to mi wywaliło błedy. Skasowałem je bez problemu a ten się kurde nie chce skasować nawet gdy silnik nie chodzi i alternator nie kręci (kluczyk pozycja 1) I jeszcze jedno pytanie - czy ta wtyczka od wzbudzenia alternatora powinna mieć 2 kable czy jeden? U mnie jest jeden i we wtyczcze są tylko jedne styki nie wygląda żeby coś było wyrwane i czegoś brakowalo
  5. Rozebralem wszystko dzisiaj jeszcze raz i poczyscilem styki w alternatorze ,klemy, kleme dodatnia na laczeniu za puszka akumulatora.....ale bez zmian.....najgorsze ze noe moge skasowac nawet na chwile tego bledu.... inne sie kasuja a ten jak byl na stale Test 09 pokazuje 14.1-14.3 Sprawdzilem miernikiem na klemach akumulatora i jest na jalowym 14.2-14.5 w inpie pokazuje 14.44 i jest w miare stabilne nie zaleznie obrotow
  6. Rozebralem wszystko dzisiaj jeszcze raz i poczyscilem styki w alternatorze ,klemy, kleme dodatnia na laczeniu za puszka akumulatora.....ale bez zmian.....najgorsze ze noe moge skasowac nawet na chwile tego bledu.... inne sie kasuja a ten jak byl na stale Test 09 pokazuje 14.1-14.3 Sprawdzilem miernikiem na klemach akumulatora i jest na jalowym 14.2-14.5 w inpie pokazuje 14.44 i jest w miare stabilne nie zaleznie od o rotow
  7. Witam mam BMW 316ti 2001r. z silnikiem n42. Ostanio miałem problemy z alternatorem - zaczynał działać po dodaniu gazu lub nie chciał się odwiesić i nie ładował. Wymieniłem na inny używany i co prawda ładował bez problemu ale kontrolka nie chciała zgasnąć za żadne skarby. Wymieniłem więc na inny uzywany i to samo. Ładowanie jest . 3 różne alternatory a kontrolka się pali. Bezpiecznik nr 30 wymieniony (stary też był ok) https://zapodaj.net/1645e9dbca82a.jpg.html POMOCY !!!
  8. I co Wiechu doszedłeś do tego co jest powodem?
  9. No tak filtr jest cho..nie drogi. Z ta pompa to sie lekko nke zgodze pompa po przekreceniu kluczyka powinna zaczac chodzic przez 2-3 sek zeby zbudować cisnienie i je pozniej utrzymywac. Wcale nie trzeba odpalac samochodu.
  10. Ja sprawdzałem na przekręconym kluczyku w pozycji 1 czyli silnik nie chodzi ale palą się kontrolki na liczniku i pompa daje ciśnienie. Filtra jak nie wymieniałeś to i tak go musisz wymienić więc zacznij od tego. Uważaj bo są 2 rodzaje filtrów , takie tańsze z dwoma wyjściami i droższe z czterema. U mnie jest ten z czterema chociaż sprzedawca upierał się że u mnie musi być ten z dwoma. Lepiej zajrzeć przed zakupem.
  11. Ja mam to samo po wymianie zębatki nie dosyć że nie trzyma zakresów krańcowych to zachowuje się tak jak u Ciebie. Działała mi tak z 3 miesiące aż pewnego pięknego ranka siadła znowu. Na razie nie rozbierałem z powrotem bo nie mam czasu, ale sadzę że problem tkwi w tych zębatkach z allegro. Tam trzeba przełożyć magnes ze starej zębatki i możliwe, że jest niedokładnie w tym samym miejscu i wycieraczka szaleje..... ale to tylko teoria
  12. Wiechu83 jak byś miał kłopot z jej wymianą to służę pomocą, ale raczej sprawa jest banalnie prosta . Pisz na priv. Acha polecam skasować ustawienia OBC po wymianie tej pompy. I uważać przy rezerwie. Komp może pokazywać zły poziom paliwa przez chwilę.
  13. Dzięki za pomoc. Dzisiaj psiknąłem cleanerem do styków, we wtyczkę, skasowałem błąd i jest ok. Wcześniej wracał po 2 sek po kasowaniu. Pojeżdżę, zobaczę, jak wróci to wymieniam cały napinacz. Przynajmniej wiem gdzie szukać
  14. Hej ja właśnie uporałem się z tematem w moim 316ti. Z tym, że rano nie odpalała trzeba ją było męczyć ale jak już odpaliła to zaczynał migać przez chwilę check engine a potem gasł. Komp mi pokazywał wypadanie zapłonów. Mechanicy oczywiście chcieli ryć mi silnik. Z problemem uporałem się sam. Problemem było niskie ciśnienie paliwa podawane przez pompę. . Koszt u mnie wyniusł 60 zł i 20 min roboty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.