Skocz do zawartości

Najbogatsza M47 ? :) E61 LCI 520d


luk_byd

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Hej.

 

Czas może się tutaj pokazać. Dział w E90 działa prężnie, a tutaj jakoś tak leniwo.

Generalnie mam trzy E61 LCI (520, 525 i 530d (individual) ale jakoś tak z sentymentu, albo z hobby ujeżdzam 520d a 525 i 530d bedzie na sprzedaż.

Może jest tak dlatego ze względu że ta 520d jest dziewicza, wszystkie kołeczki, śrubeczki, nic nie tknięte, nic nie ruszane. Na całym aucie pierwszy lakier, wszystkie części oryginalne BMW itp.

Kolor - prawie najlepszy, Schwarz2.

Auto jest z lipca 2007 roku, ma 245 tyś km i do 210 tyś km było serwisowane w ASO BMW. Ja serwisuje je samemu, ale na częściach z ASO :).

 

Wyposażenie:

Navi pro, nagłośnienie individual (DIRAC 825W)

Boczne lusterka składane, elektrofotochromatyczne

Fotele komfort

Comfort Access

Asystent świateł drogowych, doświetlanie zakrętów, bixenon

Asystent utrzymania pasa ruchu

Kierownica m-pakiet

6FL czyli USB :)

Panorama dach.

Tempomat

Rolety w tylnych drzwiach

Zmierniarka 6CD

10x airbag

licht package i inne jakies package ;)

 

No i reszta to chyba standard?

Auto ma parasolkę, fabryczną latarkę i inne takie 'drobne' gadżety :)

 

Dyfer zmieniony z manuala (3.23 na 2.64) dzięki czemu przy 135km/h mam 2000obr - tak jak w 3.0d

Klapki z kolektora usunięte (z bólem, bo były OK), EGR off, i program na 224km i ~440nm.

Wydech od 530d - dwururka.

 

Świece żarowe, sterownik, termostaty oczywiście sprawne.

Olej 0W40 + Ceratec. Następnym razem może jakiś ArchOil ?

 

Auto ma na sobie Soft99 FussoCoat.

 

W Inpa po 2000 km - 0 błędów, tyle czasu minęło od odstatniego podłączenia - myślę że to... jest dobrym wyznacznikiem stanu auta.

 

Plany?

 

HKL retrofit

Soft Close retrofit

Webasto retrofit

I moze podsufitówka czarna

 

Dawca jest :)

 

Kilka foto.

http://imgie.pl/images/2018/01/20/IMG_5480_DxO6fbd1.jpg

http://imgie.pl/images/2018/01/20/IMG_5460_DxO935f3.jpg

http://imgie.pl/images/2018/01/20/IMG_02499e088.jpg

http://imgie.pl/images/2018/01/20/IMG_20180120_092511a616e.jpg

http://imgie.pl/images/2018/01/20/IMG_20180120_092520a2974.jpg

http://imgie.pl/images/2018/01/20/IMG_20180120_0925315b9a1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wygląda świeżo.

 

Podaj albo rozklep VIN wtedy się okaże ile ewentualnie do najbogatszych M47 brakuje ;)

Nie widzę potrzeby.

Retrofitow które zrobię tam nie będzie.

 

Myślę że drugiej takiej w świeca szukać. Jeśli chodzi o stan

 

A jeśli mowa o wyposażeniu to nie widziałem drugiej m47 takiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Klasyczne, czarne, ładne, poliftowe BMW E61. Od kiedy je posiadasz?

 

Super listwy w środku. Chciałbym mieć takie same u siebie. Pomysł na wymianę podsufitki jak najbardziej na plus. Środek będzie w jednolitym czarnym kolorze :)

 

Nie musisz podawać VINu. Wystarczy, że rozkodujesz wyposażenie i wrzucisz listę do postu. Też jestem ciekawy co jeszcze siedzi w Twoim E60. Retrofity możesz dopisać z czasem do listy :)

 

Poliftowe E60 z M47 to rzadkość. Produkowali je chyba parę miesięcy i jeszcze w 2007r zastąpili N47.

 

Największym egzotykiem w wyposażeniu jest audio DIRAC. Wiem, że takie coś było montowane w E60, ale nigdy nawet nie słyszałem, aby ktoś takie coś miał. Jestem ciekaw jak gra. Domyślam się, że jest super. Czy silnik M47 nie psuje trochę wrażeń dźwiękowych? Do takiego audio najlepiej pasowałby silnik V8 w benzynie, którego praktycznie nie słychać na wolnych obrotach.

 

Plany doposażenia masz zacne. Sam ogarniasz temat czy masz sprawdzonych ludzi od tego? Kiedyś dzwoniłem po mechanikach i elektrykach w okolicy gdzie mieszkam i nikt nie chciał się nawet podjąć montażu webasto.

 

Dużo udało Ci się wycisnąć z M47. 224km i 440nm robi wrażenie. Teraz pewnie zbiera się jak 530d. Przy takiej mocy zmiana dyfra na dłuższy była moim zdaniem bardzo dobrym wyborem. Tym bardziej, że zależało Ci na cichszej pracy silnika w czasie jazdy na trasie. Czy po zmianie dyfra robiłeś adaptację skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cześć,

 

Klasyczne, czarne, ładne, poliftowe BMW E61. Od kiedy je posiadasz?

 

Super listwy w środku. Chciałbym mieć takie same u siebie. Pomysł na wymianę podsufitki jak najbardziej na plus. Środek będzie w jednolitym czarnym kolorze :)

 

Nie musisz podawać VINu. Wystarczy, że rozkodujesz wyposażenie i wrzucisz listę do postu. Też jestem ciekawy co jeszcze siedzi w Twoim E60. Retrofity możesz dopisać z czasem do listy :)

 

Poliftowe E60 z M47 to rzadkość. Produkowali je chyba parę miesięcy i jeszcze w 2007r zastąpili N47.

 

Największym egzotykiem w wyposażeniu jest audio DIRAC. Wiem, że takie coś było montowane w E60, ale nigdy nawet nie słyszałem, aby ktoś takie coś miał. Jestem ciekaw jak gra. Domyślam się, że jest super. Czy silnik M47 nie psuje trochę wrażeń dźwiękowych? Do takiego audio najlepiej pasowałby silnik V8 w benzynie, którego praktycznie nie słychać na wolnych obrotach.

 

Plany doposażenia masz zacne. Sam ogarniasz temat czy masz sprawdzonych ludzi od tego? Kiedyś dzwoniłem po mechanikach i elektrykach w okolicy gdzie mieszkam i nikt nie chciał się nawet podjąć montażu webasto.

 

Dużo udało Ci się wycisnąć z M47. 224km i 440nm robi wrażenie. Teraz pewnie zbiera się jak 530d. Przy takiej mocy zmiana dyfra na dłuższy była moim zdaniem bardzo dobrym wyborem. Tym bardziej, że zależało Ci na cichszej pracy silnika w czasie jazdy na trasie. Czy po zmianie dyfra robiłeś adaptację skrzyni?

 

Mam je od 2 października 2017, wzcześniej miałem E91.

DIRAC mam w 525d i w 520d.

520d ma inny dźwięk niż 530d itp...

Ale w środku jest tak samo głośno/cicho. Z zewnątrz 520d M47 głośniejszy, ale w środku to samo.

 

Sam ogarniam wszystkie rzeczy, jedynie na hamownie do kolegi jeźdzę i dyfer mi tez wymienili.

 

Po zmianie dyfra nie robiłem adaptacji ani żadnych innych zmian.

 

To czy zbiera się jak 530d...to...

Jedzie lepiej niż 530d kolegi (218KM).

Do 150km/h. Dalej nie wiem.

 

Ale na pewno nie lepiej niż 530d 235KM.

 

Masa robi swoje, M47 kapke lżejszy.

 

 

Niestety/stety turbo jest w idealnym stanie... gdyby było słabsze myślałbym nad hybrydą, albo tym z Alpiny, ale skoro jest dobre to szkoda mi je zmieniać.

Wtedy by się dało 250/500 zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
M Pakietu nie będzie ? :|

 

IC centralny też by nie był głupi.... No i większe hamulce.

 

A tak to fajne auto... gdyby nie ten silnik :wink: pozdro.

 

Mpakietu nie będzie.

Jest kierownica mpakiet.

Może uchwyt od ręcznego m-pakietowy z e91 wpadnie, ale więcej nie.

 

Podsufitówka myslalem, ale nie wiem czy za ciemno nie będzie.

 

 

IC jest taki sam jak w 3.0d - wiec po co wieszy ?

 

Hamulce - owszem, tylko ze znowu caly komplet jest nowy - szkoda zmieniac.

 

 

A silnik... nie wiem o co chodzi... jedzie jak 3.0d a pali 8l w miescie i 8l w trasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
IC jest taki sam jak w 3.0d - wiec po co wieszy ?

 

A wiesz ile turbo pompuje ? ;)

 

Podsufitka czarna będzie ok.. wcale ciemno nie bedzie ;)

 

A silnik.... no nie mow ze nie wolałbyś 3.0d ? :P

Mam w innej E61 3.0d, nawet w dwóch w sumie.

 

Różnica w spalaniu jest znacząca.

 

Spokojnie, mam dobrego kolegę od chipa i tych spraw, mówi że ic jest w zupełności wystarczający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kierownica mpakiet.

Na zdjęciah nie widać kierownicy M

Na ostatnim zdjęciu widać

 

To sportowa kierownica nie m, nagłośnienie świetne, ciekawe jak gran to na żywo....

Spolszczenie CCC na PW ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.