Skocz do zawartości

[E87] Ringi


Hipo

Rekomendowane odpowiedzi

Być może na postoju tak jest, ale i tak w przypadku auta z manualną skrzynią mnie to dziwi, z automatem na Parku mogło by działać, czemu nie, ale podczas jazdy nawet nie drgną. Taka jest specyfikacja. Mogę dać wyciąg z WDSa. Też mnie to zdziwiło i też się kiedyś o to kłóciłem, prawie na noże poszło i mi udowodniono że nie mam racji :(

ja poproszę ten wyciąg z WDSa, gdyż potwierdzam, że w moim aucie xenony non stop adaptują nową wysokość. Najlepiej jest to zauważalne w nocy, jak stoi przedemną jakiś samochód i razem ruszamy mi przód delkatnie podnosi się do góry, a xenon pulsacyjnie opada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 198
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wydaje mi się że obydwaj koledzy mają rację. Ale zagłębiając się bardziej w temat wygląda to tak że xenony adaptują się również w czasie jazdy ale do pewnej prędkości. Ja mam E39 i często widzę jak przy ruszaniu czy hamowaniu wysokość świateł zmienia się automatycznie. Ale odnoszę wrażenie przy wyższych prędkościach ta funkcja zanika. Dlatego nie widać tego podczas jazdy po naszych dziurawych drogach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że obydwaj koledzy mają rację. Ale zagłębiając się bardziej w temat wygląda to tak że xenony adaptują się również w czasie jazdy ale do pewnej prędkości. Ja mam E39 i często widzę jak przy ruszaniu czy hamowaniu wysokość świateł zmienia się automatycznie. Ale odnoszę wrażenie przy wyższych prędkościach ta funkcja zanika. Dlatego nie widać tego podczas jazdy po naszych dziurawych drogach.

Pozdrawiam

dokładnie, przy ruszaniu, jak i hamowaniu dokładnie widać, że się ruszają. Co do adaptacji przy wyższych prędkościach jest ciężko zauważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Koledzy od dwoch tygodni mam e87 przed lift 2006 bez xenonu, narazie troche się spłukałem i mam zamiar kupić orginalne xenonowe lampy dopiero na wiosne...Do tego czasu mam zamiar zrobić może jakąś mniej kosztowną modyfikacje.

stąd kilka pytań:

1.czy mogę do zwyklego reflektora zamontować ringi?

2.co to znaczy lampa angel? czy to jakis zamiennik czy orginalna lampa?

3.czy ktos uzywa zarówek blue vision xenon effect? warto?

 

będę wdzieczny za jakieś info...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki, widze że na forum jesteś "za kare" i zamiast uszczypliwych komentarzy trudno napisac dwa zdania na temat.

Nie jestem za kare tylko forum to nie śmietnik , do którego wrzucam codziennie te same rzeczy .

Jak chcesz mieć podane na tacy to trzeba iść do restauracji a nie na bmw-klub.pl

Gdyby tak każdy pisał o tym samym co było już pisane kilka razy to przypuszczam że nie znalazł byś odpowiedniego tematu aby w nim coś napisać .

Ja zasad na tym forum nie wymyślałem , ale trzeba się ich trzymać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam :)

tak sobie czytam o czym tutaj piszecie i nie zauwazylem azeby ktorys z was napisal odnosnie takiego problemu ktory ja posiadam .... tzn byly sugestie mniej wiecej zwiazane z moja wada ale nie do konca....

Odnosnie tego problemu:

 

Jak wiadomo Xenony maja to do siebie ze po uruchomieniu auta swiatla ida na dol a po chwili ida do takiej wysokosci ktora sie ustawilo pod maska (nad lampami jest sruba pozwalajaca ustawic wysokosc lamp "wystarczy srubokret :)" ) tylko ze od pewnego czasu ja mam z tym problem poniewaz moej swiatla szaleja w taki spsoob ze po odpaleniu auta zaczynaja od pulapu dolnego a po chiwli ida w gore gdzie po nastepnej chwili bzikuja i zaczynaja odpadac i znowu do gory i tak caly czas..... normalnie zastanawiam sie co jest grane ale niechcialbym udac sie do mechanika poniewaz wiadomo mechanik rowna sie koszty .....

Tak wiec jesli ktorys chcialby mi podpowiedziec to czekam z niecierpliwoscia na takie info :)

Dodam ze czasami jest tak ze wogule nie chca sie podniesc.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to wina czujnika który jest pod spodem auta i on odpowiada za poziomowanie reflektorów. A co to nie masz regulacji elektrycznej reflektorów tylko manualnie ?

 

tak wlasnie nie mam elektrycznej jedynie jak chce sobie ustawic wysokosc swiatla to srubokret i krecimy wysokosc

prawde mowiac w ten sam sposob sa rozdzielone czujniki od klockow hamawania no coz ide sobie posuzkac :D mam nadzieje ze cos sie znajdzie

wielkie dzieki za info :)

troszke dziwne ze takie czujniki istnieja akurat w takim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak samo sa rozmieszczone, jak od klocków.

Połączenie z wahaczem idealnie odwzorowuje nacisk przód / tył

Jak wiemy wahacze poruszają się góra dół. czujnik jest połączony do wahacza i ramy

w autach bez takiej regulacji, gdy załadujesz pełny bagaznik i 3 osoby z tyłu to przód automatycznie idzie do góry co powoduje, że światła będą oślepiały. dzięki takim czujnikom na wahaczach problemu nie ma.

Edytowane przez Hipo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i sprawa wyjasniona czujnik mam troszke w zlym stanie :P

przyklad:

gdy jest podpoety to szaleje gdy go odpinam to swiatla ida w gore do takiego poziomu jakiego sa ustawione recznie wielkie dzieki panowie :D normalnie wasza wiedza a moja to lepiej jakbym sie nie wypowiadal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ktoś wie ,jak rozróżnić światła po lifcie ? chodzi mi o ksenony

czy wszystkie miały ciemny środek ?

ringi mają służyć do jazdy dziennej

pytam ,bo szukam i każdy z allegro mi odpisuje ,że są po lifcie ,a nie wiem jak rozpoznać :?

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładasz fabryczny ksenon ? :)

 

To są po lifcie

http://allegro.pl/2x-nowe-xenon-bixenon-reflektory-bmw-1-e87-e88-lci-i1483607176.html

Po czym poznać hmm , środek reflektora jest bardziej szary , ja tak zawsze patrzyłem . Ringi są troszku grubsze od przedliftowej wersji

Tu masz lampę do przedlifta

http://allegro.pl/reflektor-xenon-lewy-bmw-e87-i1481691563.html

 

Ostatnio chciałem kupić te lampy z pierwszego linku , zrobić czujnik świateł , światła do jazdy dziennej bo bardzo podoba mi się to w e60 . Ale niestety obdzwoniłem wszystko co się dało i 99% osób powiedziała lepiej sobie odpuścić zakładanie po liftowych do jedynki :( a 1% mówił że trzeba spróbować .

Szkoda że do trójki , piątki są zestawy wiązki itd . a do jedynki brak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zarejestrowani

Po pierwsze " po co zestaw CZTERECH diód skoro potrzebujesz tylko jedna parę ?

Po drugie wszystkie które pokazałeś to szmelc szczerze mówiąc miałem je w E91 i wywaliłem pod jednym dni - ledwo to widać w dzien w nocy też średnio.

 

Poszukaj na ebayu tam są wersje 6W z dwoma diodami na jedna żaówkę ja kupiłem do siebie i te świecą już znośnie choć do jasności wersji poliftowej nawet się nie umywają

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zmieniam na ori :) pod koniec przyszłego tyg ,odbieram auto z licznymi zmianami ,zdjęcia wkrótce :)

 

To mi się podoba :)

 

Powodzenia w modyfikacjach , gdybyś czegoś nie wiedział z ksenonami pisz , przechodziłem przez to sam i jako jedyny :) .

 

No raczej nie jako jedyny, retrofitowałem fabryczne xenony we wrześniu zeszłego roku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam światła :) to nie jest takie proste , wszystko jeszcze jest zależne od modułu świateł .Na 5 szt tylko jeden podszedł i to nie do końca prawidłowo .Nie da się zaprogramować go by wszystko było OK .szukam taki moduł ,ale nigdzie nie mogę znaleźć ... Póki co mam wszystko prócz świecących ledów w pozycji "0" t.zn. do jazdy dziennej świecą mocniej ringi z przodu ,lecz z tyłu ledy są wyłączone . Inne ustawienia są OK . te ledy mi też podłączy prawidłowo ,lecz jak zakupię swój moduł ,bo póki co jeżdżę na pożyczonym .Ogólnie światła z przodu (BIKSENON) oraz ledy z tyłu bajka :)

 

pozdrawiam

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.