Skocz do zawartości

BMW E46 316Ti N42B18A


Michal2145

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio zakupiłem BMW E46 Compact 316Ti z silnikiem 1.8 2003r. i mam taki problem bo nie wiem co może być przyczyną tych strzałów najprawdopodobniej w kolektor ssący. Z tego co wyczytałem w internecie to przyczyną mogą być cewki, świece, olej, filtr oleju, przepływomierz, przepustnica , ale wszystko było dokładnie sprawdzone i brane z innego auta lecz dalej tak samo. Pod kompem był sprawdzany nie raz pod programem INPA i Delphi i jedynie co to nie można się połączyć z ABS/DSC oraz z sondami lambda. Wyskakuje też błąd od wentylatora chłodnicy oraz coś z alternatorem. I teraz co może być przyczyną bo ja stawiam że komputer silnika lub cała elektryka.

 

Film pokazujący pracę silnika:

https://youtu.be/5hbMs6_hI_c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gdzie sprawdzałeś napięcie łańcucha?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.