Skocz do zawartości

Michal2145

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 Coupe 318Ci N42B18A 2001r. przed lift

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michal2145

  1. Ona jest fabryczna i jest schowana pod taśmą szmacianą które są owinięte przewody, ja ją znalazłem jak wyjąłem panel climatronic i było ją fajnie widać a zdjęć zbytnio teraz nie mam jak zrobić
  2. Aaa to ciekawa sprawa bo w sumie zastanawiam się czy kupić coś takiego czy nie, muszę zerknąć jaki mam rok bm54, ale też pytanie czy jest sens, mam aktualnie transmiter w zapalniczkę i w sumie audio jest ok, fakt faktem nie jest to najlepsze jak dla mnie ale każdy uważa inaczej co nie, a co do tych rezystorów to nie mam pojęcia czy to coś zmieni czy nie, bo ja świeży jestem w tym temacie i szukam jakiś informacji co i jak
  3. No właśnie musiałbym zobaczyć jaki rok mam modułu bo nie do końca wiem, a też nie wiem czy jest sens ładować fakt faktem marne pieniądze ale na coś co ma nie działać bo trzeba kodować aux czy coś.. A tez szukałem trochę informacji i nic nie mogłem znaleźć co do tego czy brak auxa faktycznie trzeba kodować czy wystarczy wpiąć ten kabelek tam
  4. Michal2145

    AUX E39 Navi 16:9 BM54

    Witam. Piszę z zapytaniem odnośnie kabla do aux do dużej navi do E39, mam za wyświetlaczem wyprowadzoną wtyczkę pod ten przewód i pytanie jaki kabel polecanie bo czytałem dużo na ten temat i dowiedziałem się że wystarczy się pod niego wpiąć i powinno wszystko działać jak należy, auxa nie mam w wyborze poprzez przycisk mode i pytanie czy aby na pewno to zadziała. W radiu mam tylko moduł BM54 i kasety bez zmieniarki, a auto jest z początki 2003r. Zastanawiam się nad tym kablem i pytanie czy warto czy nie ewentualnie czy jest coś lepszego. Pozdrawiam 1. https://allegro.pl/oferta/kabel-przewod-aux-jack-adapter-bmw-e46-e39-x5-e53-9919206498?reco_id=338ececa-2955-11ee-8af8-9ae10ec1d045&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017 lub 2. https://allegro.pl/oferta/kabel-aux-jack-3-5mm-bmw-e46-e39-e53-3piny-13770123529?reco_id=8977e1f9-2ed9-11ee-a9d5-b26e56c8de9a&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017 Wiem że jest dużo tematów odnośnie tego założonych i czytałem je ale pytanie czy bawić się w gotowca czy robić samemu ewentualnie czy ktoś jest w stanie coś takiego zrobić
  5. To ja wiem ale własnie ważne pytanie czy będę musiał go zmieniać czy nie
  6. No jak już to tylko ori tylko sprawa czy przełącznik też będę musiał zmieniać czy nie, a że nikt dokładnie tego nie opisał ( przynajmniej ja nie mogłem znaleźć to się pytam o takie rzeczy.
  7. Witam. Posiadam E46 w coupe z silnikiem 2.0 143km z 2001 r. w wersji przed liftem i mam parę pytać odnośnie montowana oryginalnych lamp led na tył auta. Wiem że tematy były poruszane nie raz na nie jednym forum ale nie mogę znaleźć paru odpowiedzi na ważne pytania. Głównie chodzi o to czy będzie wszystko chodzić po zamontowaniu i zakodowaniu przy kupnie samych lamp i przejściówek. A więc tak oto parę moich pytań: 1. Jaka wersja przełącznika świateł powinna być w aucie aby to działało jak należy? Przy czym zdemontowałem swój przełącznik i na jest "ECE SA dyn LL m FLC 20421 LEAR HW: 15 SW: 3.01" w razie wątpliwości mogę podesłać zdjęcie całej tej naklejki ewentualnie zdj z kompa zrobić co pokazuje program. 2. Czy lampy z anglika będą pasować do EU? 3. Czy lampy na klapę tam gdzie jest wsteczny i przeciwmgielny można przerobić z Anglika na Eu? 4. Na co przede wszystkim zwracać uwagę przy kupnie takich lamp aby nie wpaść w bagno? Przy czym to jest wiadome aby wszystkie ledy paliły się jak należy. To są dość istotne dla mnie pytania więc bardzo prosiłbym o pomoc i ewentualne podpowiedzi co i jak zrobić aby czegoś nie popsuć, a może sie też zmuszę i postaram się zrobić mega szczegółowy DIY na ten temat. Pozdrawiam.
  8. Obecnie to nie ma żadnych błędów a co do tej kontrolki to trudno określić kiedy ona się zapali właściwie bo teraz auto stoi.
  9. Witam. Tak jak w tytule od pewnego czasu mam problem z zapalającą się kontrolką akumulatora na sekundę przy rozgrzanym aucie w moim BMW E46 Compact 318ti. Problem zaczął się od końca lipca tego roku i nic co robiłem nie pomaga. Jeśli chodzi o ogólny opis problemu to nie ważne czy rano czy po południu zapala się właśnie ta kontrolka i auto zmienia tryb swojej pracy i falują obroty, na początku było to tak że obroty falowały w okolicach 900-1500 a teraz rzuca silnikiem i skaczą obroty między 500-750 i przy tych obrotach nie dość że wali paliwem to chodzi tak jakby na 3 cylindry. Jak jednego dnia się ona zapaliła tak następnego albo dwa dni po tym auto samo z siebie gasło i nie chciało odpalić i musiałem odczekać albo 10 minut albo nawet 4 godziny, przy czym jak odpaliło to świeciły się kontrolki od abs, ręczny na żółto i kontrola trakcji. Co do wymian jakie dokonałem w tym zakresie to regeneracja alternatora, wymiana świec i cewek, wymiana sterownika silnika bo spaliło ścieżkę masy od czujnika wałka rozrządu po stronie wydechu, sam czujnik wałka i wału, olej, filtr, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelki kolektora ssącego. Dodam że na obu sterownikach silnika jak i czujnikach które wymieniłem zachowuje się tak samo. Ładowanie jest bo sprawdzałem miernikiem i inpą, czyli około 14.2-14.3V. Skończyły mi się już pomysły co może być nie tak więc bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc z tym przypadkiem. Dodam jeszcze że jak auto gasło samo z siebie to był dźwięk (pisk) czujnika temperatury jakby on się ustawił na temperaturę ujemną i ostrzegał o tym i przy sprawdzaniu błędów pokazywało cały czas jedne i te same czyli błąd czujnika wałka rozrządu po stronie wydechowej i czujnika wału przy czym pokazywało na nich różne napięcia od 14.3V do 24V przed i po wymianie w/w rzeczy. Pozdrawiam.
  10. Chodzi o to że vvt się przestawia po lekkim nagrzaniu silnika sam z siebie wydaje taki chrobot jakby był zblokowany albo coś takiego i wtedy zaczyna się dziać to co jest przedstawione na filmiku. Sam fakt że jak zdjąłem pokrywę to widziałem że wałek mimośrodowy był zablokowany na max wychyle, w sensie takim że pieski od tego wałka były poza zakresem wałka i pod rolkami tych piesków był zblokowany wałek
  11. Błędów w inpie ani w Ista+ nie ma żadnych :/
  12. Witam. Mam problem z moim BMW. Mianowicie chodzi o to że jak lekko dodam gaz to wkręca się normalnie w obroty, a jak dodam gwałtownie to jakby się dławił od 1000 od 2000 obrotów. Na zimnym silniku jest wszystko okey, a jak lekko się nagrzeje to VVT się sam z siebie przestawia i wtedy jest to dławienie. Ktoś może mi pomóc z tym problemem? Bądź miał podobny? Silnik to N42B20A, przebieg 220 600 km . Link z filmikiem przedstawiający problem: https://drive.google.com/file/d/1X9BqwCHTKxBYmhyFBwTdSry2SngzPflQ/view?usp=sharing
  13. Michal2145

    BMW E46 316Ti N42B18A

    sprawdzałem tak jak na tym filmiku tylko że u mnie jest napięty
  14. Michal2145

    BMW E46 316Ti N42B18A

    Rorząd jest okey bo sprawdzałem a łańcuch jest napięty jak baranie rogi
  15. Michal2145

    BMW E46 316Ti N42B18A

    Witam. Ostatnio zakupiłem BMW E46 Compact 316Ti z silnikiem 1.8 2003r. i mam taki problem bo nie wiem co może być przyczyną tych strzałów najprawdopodobniej w kolektor ssący. Z tego co wyczytałem w internecie to przyczyną mogą być cewki, świece, olej, filtr oleju, przepływomierz, przepustnica , ale wszystko było dokładnie sprawdzone i brane z innego auta lecz dalej tak samo. Pod kompem był sprawdzany nie raz pod programem INPA i Delphi i jedynie co to nie można się połączyć z ABS/DSC oraz z sondami lambda. Wyskakuje też błąd od wentylatora chłodnicy oraz coś z alternatorem. I teraz co może być przyczyną bo ja stawiam że komputer silnika lub cała elektryka. Film pokazujący pracę silnika: https://youtu.be/5hbMs6_hI_c
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.