Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio zakupiłem BMW E46 Compact 316Ti z silnikiem 1.8 2003r. i mam taki problem bo nie wiem co może być przyczyną tych strzałów najprawdopodobniej w kolektor ssący. Z tego co wyczytałem w internecie to przyczyną mogą być cewki, świece, olej, filtr oleju, przepływomierz, przepustnica , ale wszystko było dokładnie sprawdzone i brane z innego auta lecz dalej tak samo. Pod kompem był sprawdzany nie raz pod programem INPA i Delphi i jedynie co to nie można się połączyć z ABS/DSC oraz z sondami lambda. Wyskakuje też błąd od wentylatora chłodnicy oraz coś z alternatorem. I teraz co może być przyczyną bo ja stawiam że komputer silnika lub cała elektryka.

 

Film pokazujący pracę silnika:

https://youtu.be/5hbMs6_hI_c

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdzie sprawdzałeś napięcie łańcucha?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.