Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od długiego czasu męczę sie z układem jezdnym. Powyżej 120 km/h w aucie czuje się nie pewnie, na wszytskie ruchy kierownicą auto reaguje jakoś nerwowo, kierownica tez lekko chodzi. Po mieście jakoś nie odczuwam w/w objawów, ale wiadomo prędkości są dużo mniejsze. Najgorzej jak jadę w trasę. Zawieszenie sprawdzone, całe, wymienione podejrzane wahacze oraz tuleje pływające. Jedynie małą wątpliwość budzą amortyzatory, chociaż na na diagnostyce wyszły ok. I 2 na 3 nie zależało ich wymiany. Najbardziej podejrzaną i odpowiedzialną za owo rzeczy może byc maglownica. Jest lekki luz, początkowo myślałem ze to kolumna kierownicza. Ale po dokladnym sprawdzeniu ewidentnie kolumna obraca się, a magiel i dalej drązki nie reagują. Nie jest to jakiś bardzo duży luz, ale jest. I nim wymienie kolejną nie tania... rzecz - magiel , chciałbym się dowiedzieć czy może wlasnie za to odpowiadac. Dodatkowo kiera nie wraca płynnie , zatrzymuje się kilka cm przed punktem 0 i dopiero jak np. najade na jakas wertepe albo dziure to wraca do 0
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Amortyzatory w BMW na diagnostyce zawsze wychodzą ok, nawet jak są już do wyrzucenia. Sprawdź jeszcze ułożyskowanie kolumn MacPhersona. Mechanicy od zawieszeń jeździli autem?
3A0jS9b.png
Opublikowano
Nie jeździli. Chodzi o gniazda amortyzatorów ?? Po kawałku nic się nie zauwazy , trzeba pojechać w jakąś trasę. Ale również dziewczyna takie same wrazenie miala. O dziwo auto w zakrety wchodzi pewnie.
Opublikowano (edytowane)

Opony jakie zamontowane?

Ja po założeniu zimówek bez RF, w trasie mam wrażenie że prowadzę ponton a nie samochód :duh:

Na szczęście traskę robię sporadycznie, praktycznie cały czas auto jeździ po mieście i już tego tak nie odczuwam.

Podniesienie ciśnienia w oponach z z zalecanego o ok. 0,5 bar poprawia troszkę zachowanie auta, ale zaś negatywnie będzie się odbijało na zużyciu opon.

Na letnich bez RF tego problemu nie ma i przy każdej prędkości prowadzenie jest bardzo pewne.

 

Opcja przekładni czy zużytych amortyzatorów jest również prawdopodobna.

Potrzeba po prostu fachowej diagnostyki :cool2:

Edytowane przez BartoszE30
Opublikowano
Opony zwykłe bez RF, na letnich było podobnie , również bez RF. Najlepiej bylo by wymienic amory i magiel, ale niestety troche za duży budżet, więc wolal bym jedno, a konkretnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.