Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:shock: Zapalam silnik kontrolka gaśnie 10 s. ...... i świeci i już nic więcej się nie dzieje ani włączyć ni wyłączyć wszystkie czujniki ABS u sprawdzone silnik śmiga jak talala (230 km/h) na gazie !!pali na cyk malutki ubytek oleju ok 0.5 na ok 7000 km według licznika ma 215.000 :?: na taki wiek to super rocznik 92. skrzynia automat 5HP18 po kapitalce żadnych szarpnięć i przypierdów gdyby nie obrotomierz to niewiedziałbym kiedy zmienia biegi. Poradżcie co zrobić z tym ASC bo jestem tak zdesperowany że chyba wypruje żarówkę z tej kontrolki żeby mnie nie wk...... :evil: Przeszukałem całe forum i nic nie pasuje do mojego przypadku także będę niezmiernie wdzięczny za sugestje gdzie szukać usterki.
Opublikowano
za blokerem ABS jest jeszcze hydro agregat ASC na nim widze w ETK jest odpowietrznik pod nim zawór sprawdź czy tam nie ma jakiego czujnika ciśnienia i jeszcze bym prosił rok jaka skrzynia a najlepiej 7 ostatnich cyfer VIN
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Jest hydroagregat jest odpowietrznik a regulator ciśnienia to jest chyba elektroniczny ? bo z boku tego agregatu jest przykręcona taka kostka z wiązką przewodów trochę mokra od jakiegoś płynu sądząc po kolorze i zapachu to cyba ze wspomagania. Jeśli jest odpowietrznik to może ten układ jest po prostu zapowietrzony ???? Jak się go odpowietrza ? i jaki związek ma ze wspomaganiem bo widzę że niektóre rurki ze zbiornika dochodzą właśnie do tego hydroagregatu ?

rok prod 1992 skrzynia automat 5HP18 vin DD47048

Opublikowano
Nie ma nivo i nawet nie ma śladu żeby kiedykolwiek było fakt jest taki że ma bardzo duży zbiornik na płyn do wspomagania ok 0.75 l. :?:
Opublikowano
chyba miała nivo ktoś wywalił bo amory drogie. nie wiem jak to rozgryść z tym ASCnie pamiętam jak to leci kiedyś dawno w 97 miałem 750il tam też miałem z tym problemy ale jakoś sobie z tym poradziłem, ale kuma mi sie coś tym hydroagregatem. ajeszcze jakie ma wspomaganie chamulcy tzn czy ma serwo czy chydrauliczne?
BMW sie nie psuje
Opublikowano
jest tam odpowietrznik pod kątem 45 stopni powinna na nim być gumka tak jak przy odpowietrzniku chamulcy prubuj może sie uda ale sprawdź ten czujnik na tym zaworze hydro bo mi sie wydaje,że to elektryka
BMW sie nie psuje
Opublikowano
No tak jest odpowietrznik centralnie z góry taki sam jak od hamulca. Jeśli elektryka tym steruje to gdzie szukac ? kóre czujniki sprawdzić ??
Opublikowano
a może prubowałeś podłączyć go do komputera. jak tak co pokazało jak nie to może sprubuj bo możemy tu gdybać do przyszłego roku w tym przypadku jest wiele możliwości a komp by naprowadził nas na właściwy trop
BMW sie nie psuje
Opublikowano
Witam panow podppatrzylem wasza rozmowe na temat ASC mam podobny problem pzryprowadzilem dopiero samochodzik z niemiec i u mie jest taki objaw ze po wlaczeniu stacyjki kontrolka ASC na zegarach zapala sie a po uruchomieniu gasnie i niby tak powinno byc ale jezelichce wylaczyc system pzrelacznikiem w konsoli to na zegarach kontrolka nie zapala sie czyli tak jak by go nie wylaczala jak to sprawdzic bo powiem szczerze podkusilo mnie rozpiac ten wlacznik ASC i go rozebrac i byc moze cos z pie....ael pewnosci nie mam bo myslalaem ze tak jak w starszym modelu co mialem powinna tam byc zaroweczka sadzilem ze jest pzrepalona a jej tam fabrycznie nie bylo no i nie wiem czy to toze go rozebralem i cos z pie...czy padlo cos innegotez mam92 rok a poprzednio mialem 89 ale sie pomylilem czy macie pomysl na to jak to sprawdzic co jest Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

Podłączałem go pod KTS-a 520 i pokazał :

 

Diagnoza sterowników BMW Skrzynia GS 7 x Identyfikacja

RB NR.

0260002196

K.-NR.

3337633114

 

Diagnoza sterowników BMW Skrzynia GS 7 x Pamięć błędów

100 Kontrola biegów

Za duża odchyłka prędkości obrotowej

 

po wykasowaniu ten błąd wskoczył ponownie po uruchomieniu silnika.

Fachman od elektroniki powiedział mi że cała elektronika jest ok tylko nie wiem dlaczego nie chciał się podjąć naprawy stwierdził żebym jechał do majstra od BMW.

Witaj Mirek trochę nie rozumiem po rozebraniu włącznika przestał działać ?? Czy już wcześniej nie działał Może po kablach jest gdzieś przerwa. Czasami bywa że gość który sprzedaje auto spina razem dwie kontrolki wtedy jak ktoś jest mało spostrzegawczy nie zauważy że coś jest nie tak np. kontrolka od AIR BAG gaśnie razem z kontrolką od ABS tak miał mój kolega w Golfie i okazało się że zamiast AIR BAG-u w kierownicy była ładna zaślepka. Sprawdż czy wogóle działa ASC jeśli działa to szukaj raczej po kablach bo w wyłączniku niema za bardzo co się zepsuć.

Powodzenia.

Opublikowano
Witam dzieki za odpwiedz ale tak jak pisalem ASC wlacza sie po uruchomieniu silnika a raczej nie sadze zeby szkop cos grzebal bo to dentysta sam osobiscie odbieralem od niego autko poprostu chyba sam cos zwalilem myslalem ze wylacznik jest taki sam od ASC jak w moim starszym BMW z 89 roku i przepalila sie zaroweczka w klawiszu i go rozebralem ale po rozebraniu okazalo sie ze wtym modelu a jest to juz 92 rok wogule zaroweczki w klawiszu nie ma i po zlozeniu i podpieciu jak chce wylaczyc ASC nie wylacza to znaczy nie zapala sie kontrolka ASC na zegarach czyli jest wlaczony a jak ruszam na piachu tak przeciez najlepiej sprawdzic zapala sie kontrolka czyli ASC dziala poprostu nie moge go wylaczyc tym wylacznikiem w konsolecie ktory sam rozebralem i pewnie zwalilem dlatego tez moje pytanie czy jest jakis bezpiecznik dla tego systemu czy moze jak wypiolem trzeba kasowac komputer albo czy moglem cos w nim przegrzac bo traktowalem go lutownica i moglo sie cos stopic i czy jak kupie drugi czy ma to znaczenie od jakiego modelu czy starszego czy mlodszego Poprostu na wlasne zyczenie i glupote chcialem miec bajerek w postaci swiecacego klawisza na zielono ale nie wyszlo a ztego co pamietam jak wracalem nia z niemiec ASC dzialalo no chyba ze rzeczywiscie cos padlo czy jak ja podepne do duzego kompa to cos pokarze czy moze probowac podlaczyc inny wlacznik z jakiejs innej BMW z ASC i sprawdzac PZdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
No to faktycznie potraktowałes go zbyt brutalnie próbuj zamienic z innej bmki u mnie tez nie ma żarówki auto z 92. Ale przynajmniej u ciebie działa bo u mnie nie chce za cho..... :evil: :evil: :evil: :evil:
Opublikowano
Witam no wlasnie chyba tak bede musial zrobic a ztego co sie dowiedzialem przelacznik ASC byl podswietlany tylko w starszych modelach a w nowszych po 90roku juz nie. Chodzi o te po liftingu bo w starzsych informacja dla kierowcy ze system pracuje byla swiecaca sie zielona lampka w klawiszu a w nowszych jest juz na zegarach taki zolty trojkacik w kólku jak wlaczasz stacyjke sygnalizuje ze sie wlacza kontrolka a po uruchomieniu silnika gasnie a jak go wylaczysz tym klawiszem ASC to swieci na zegarach i wiadomo ze jest wylaczony ja myslalem ze podlacze zarowke tak jak w starszym i bedzie swiecil klawisz na zielono i prawdopodobnie cos zwalilem bo w starszej BMW 89r mialem tak ze swiecil na zielono jak pracowal system jak go wylaczylem to pzrestawal swiecic i chcialem miec bajer jak w starszej ale do konca pewnosci nie mam czy zwalilem tylko wlacznik czy cos wiecej czy moze w tym samy czasie cos padlo jak masz BMW z 92 roku to klawisz fabrycznie nie jest podswietlany poprostu nie montuja juz tam zarowki i tak ma byc wiec teraz sprawdze na zamiane ten wlacznik i dam znac czy pomoglo czy nie a tak przy okazji czy jest mozliwosc po podlaczeniu do komputera zeby pokazal czy ASC pracuje czy jest cos padniete i czy moze jest jakis bezpiecznik od ASC Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
To sprawzd czy nie masz w nim zarowezcki wystarczy zdjac ten srodeczek zielonkawy i bedziesz widzial czy masz zaroweczke czy sie przepalila w mojej co mialem a byla 88/89 byl ale tam przy buksowaniu kol komunikat pojawial sie na wyswietlaczu a wtej miga kontrolka z wykrzyknikiem a na wyswietlaczu nic i w tamtej po odpaleniu klawisz swiecil a jak buksowaly kola to migal a wtej zarowki nie bylo nigdy poprostu juz fabryka go nie przewidziala a info dla kierowcy jest w postaci wykrzyknika na kontrolkach ze pracuje Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.