Skocz do zawartości

Problem z podciśnieniem e46 320d m47n


januszko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Musze złożyć kolektor ssący od e46 320d 150km m47n 2003 w którym zostały wywalone klapki zawirowań i nie mam zielonego pojęcia jak mam podpiąć przewody podciśnienia. Ile przewodów powinno być, który do egr a który do klapek chłodnicy? Według tego rysunku http://www.bmwauto.pl/egr.jpg nic nie mogę zdziałać. Jak by ktoś miał pełny rysunek podpięcia lub zdjęcia był bym BARDZO wdzięczny.

Liczę na pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko masz na realoem, jak byś wymieniał pojedynczo a nie na chura bo stare do śmieci idą nowe to problemu byś nie miał :nienie: a tak na serio dasz rade z realoem, a jak jednak będziesz miał problem to będziemy kombinowac :cool2:

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, będę kombinował. Tylko jeszcze jedna rzecz nie daje mi spokoju, mianowicie czujnik doładowania na kolektorze który mam 2 razy http://www.bmwauto.pl/egr.jpg (nr 11), Jeden jest tu koło egr a drugi na końcu blisko ściany grodziowej. Czy to normalne że mam dwa???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

numer 11 z twojego schematu to zawór od sterowania klapek które wywaliłeś a czujnik doładowania to numer 16i jest 1 nie wiem skąd ci się wzięło że są dwa

podpięcie tych podciśnień to banalna sprawa na głównym masz wyjścia od egr klapek i od żaluzji i od turbo jak masz jeszcze sterowane podciśnieniem

z głownego puszczasz wężyk do zaworów sterowania zawory maja oznaczenia gdzie mają wyjście i wejście a od zaworów do egr czy tam żaluzji i tyle nie ma filozofii

musisz to jedynie ładnie poprowadzić w miejscach do tego przeznaczonych żeby się nie poprzecierały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rzeczywiście dziwne że zadałem to pytanie, przecież to nie jest forum BMW tylko dACI. Jak bym wiedział to bym nie pytał. Może się nie znam ale według tego schematu http://www.bmwauto.pl/egr.jpg zawór sterowania klapek jest zaraz koło EGR a według tego https://zapodaj.net/3a25310ef00f1.png.html z drugiej strony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zawór od klapek jest jak na zdjęciu, od strony ściany grodziowej. Schemat jest poglądowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.