Skocz do zawartości

530d w 13 sekund do 100 km/h!!??


kgb100

Rekomendowane odpowiedzi

No coż staram się wymienić ten czujnik w przepływomierzu ale....

 

Ani ASO Fota ani WFK w Wejherowie nie podejmuja sie wymiany samego czujnika w przepływomierzu bo "takich rzeczy jeszcze nie robili i nie dają gwarancji".

Zadania podjął się serwis w Gdańsku Osowa - do tej pory nie miał on najlepszej opinii tu na forum.

Koleś z allegro chce za sam czujnik BOSCHA 350 zł, nie znam go i nie wiem czy rydzykować. W WFK mają kompletny przepływomierz BOSCHA za 850 zł i pełna gwarancja itp. (zawsze to lepiej niz 1400 z ASO).

 

Sam nie wiem czy rydzykować i ewentualnie zaoszczędzić/stracić czy iść pewnym śladem do WFK ale przepłacić....

kgb rulezzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, no do tej pory nikt mi nie mówił że uszkodzony przepływomierz może uszkodzić turbo..... Może dlatego że ja sam do końca nie jestem pewny czy uszkodzedzeniu uległ przepływomierz.

 

Choć to wyjaśnia dlaczego musiałem wymieniać już turbinę pomimo przebiegu 100 tys. i dość spokojnej jeździe.

Jutro idę spisać nr przepływki i zamawiam na allegro.

kgb rulezzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dalej,

Z niekłamanym stresem zamówiłem ta przepływkę na allegro - lobby mechaników dość agresywnie i zdecydowanie przekonywało mnie że wyrzucam pieniądze w błoto, że nie da się za 370 zł kupić oryginalnej przepływki Boscha.

 

Jakież było ich zdziwienie (nie ukrywam że i moje) gdy okazało się że się da i co więcej że to przepływka była do wyrzucenia.

 

Teraz przy próbie prezyspieszanie udało mi się osiągnąć bez specjalnych problemów 9,5 sec. Nie jest to chyba jeszcze szczyt mozliwość tego silnika, ale jednak poprawa 3 sec jest zauważalna.

 

Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc - szczególnie za namiary na tego kolesia od przepływomierzy.

 

 

p.s. A może ktos sprawdzał ile do setki ma jego 530d e39. Jesli tak to proszę o info.

kgb rulezzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś sprawdzałem i przyspieszenie wychodziło mi na poziomie 8 - 8,3 sek.

Natomiast prędkość max podawana przez BMW (230km/h) jest osiągana bez większego problemu. Zresztą widać to w moim podpisie. Dodam, ze jest to automat :mrgreen:

PZDR :)


GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :dance:


http://img171.imageshack.us/img171/9086/2fn2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Cały problem jest w tym że do kompa ja dwa razy juz podpinali i wszystko jest niby ok. Ale jak już wyżej zostało powiedziane - patrz link który bardzo dużo wyjaśnia - same wskazania kompa bez fachowej interpretacji są nic nie warte. Już dwa serwisy wskazują na przepływomierz...

Jednak z jego wymianą :naughty: poczekam na sam koniec - 400 zł piechotą nie chodzi :-)

 

Też stawiam na przepływkę. Miałem dwie 530d i w obu musiałem wymieniać to dziadostwo.

Ale przepływomierz to nie 400 PLN :naughty:

 

 

 

 

No wlasnie jak poznac ze jest walnieta przeplywka?? 2 sprawa to taka w ktorym dokladnie miejscu sie ona znajduje?? pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dalej,

Z niekłamanym stresem zamówiłem ta przepływkę na allegro - lobby mechaników dość agresywnie i zdecydowanie przekonywało mnie że wyrzucam pieniądze w błoto, że nie da się za 370 zł kupić oryginalnej przepływki Boscha.

 

Jakież było ich zdziwienie (nie ukrywam że i moje) gdy okazało się że się da i co więcej że to przepływka była do wyrzucenia.

 

Teraz przy próbie prezyspieszanie udało mi się osiągnąć bez specjalnych problemów 9,5 sec. Nie jest to chyba jeszcze szczyt mozliwość tego silnika, ale jednak poprawa 3 sec jest zauważalna.

 

Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc - szczególnie za namiary na tego kolesia od przepływomierzy.

 

 

p.s. A może ktos sprawdzał ile do setki ma jego 530d e39. Jesli tak to proszę o info.

 

 

 

Tak a wiec jesli chodzi o moja sytuacje. Kupilem e39 530d z niemiec 2 miesiace temu i po tygodniu okazalo sie ze mam pekniety kolektor, juz mialem zalamanie totalne, nastepnie poszla turbina, a raczej jej zawor no ale ja zakupilem cala kompletna turbine, auto w tym czasie totalnie nie mialo mocy, jakbym jechal jakims TICO albo SEICENTO, w dodatku przy wiekszych obrotach dymilo jak glupie, kiedy mierzylem sobie wyniki przyspieszenia to mialem w czasie kupna auta z niemiec czas 13 sek, co dla mnie bylo masakra, normalnie podczas jazdy czuc jak wciska w fotele a jednak czas do 100 wiekszy niz zwykla e36 318i, teraz wymienilem turbo i kolektor i mam czas 9,5 - 10 sek , mierzylem na podstawie timera w BC, to tez jest cos nie tak bo wedlug danych to czasy powinny byc 8 sek czyli okolo 1 sek mniej, nie wiem czy jest walnieta przeplywka czy nie, ja raczejj stawiam na teze zawarta w tym temacie [/url] http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414 wedlug ROBERTA zmulenie jest spowodowane elektrozaworkami, jest ich 2 sztuki , wyczyszczenie ich nic nie koszutje poza czasem a osiagi moga byc znacznie wieksze, jutro bede szukal tych elektrozaworkow, bo ja wlasnie stawiam na nie ze to one powoduja zmulenie mojej 530d pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy mierzylem sobie wyniki przyspieszenia to mialem w czasie kupna auta z niemiec czas 13 sek, co dla mnie bylo masakra

 

I kupiles takie auto...:shock: Chyba cena musiala byc odpowiednia (niska)...

 

 

Nie cena byla niska, ze wzgledu na rozwalone zawieszenie, ale jak jezdizlem to mierzylem i wyszlo. Ale nie narzekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.