Skocz do zawartości

zdunekm

Zarejestrowani
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    lubuskie

Osiągnięcia zdunekm

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dokladnie tak jak piszesz. Moim zdaniem i tak do konca soczewka bixenon nie zalatwia sprawy porzadnego oswietlenia przodu. wymagany jest jeszcze reflektor dalekosiezny aby oswietlal kilkaset metrow do przodu. Soczewka BIxenonowa po prostu szeroko oswietli nam droge . Kolega ma w Audi C6 sam bixenon i mimo ze swieci mocniejszym swiatlem ( xenon ) to zwykla zarowka H7 z drogowych w e39 swieci dalej i lepiej niz sama soczewka bixenon. Połaczenie Bixenonu + zwyklej zarowki H7 daje dopiero super efekt i wykorzystanie technologi XENONowej w 100%. Soczewki HELLA tak swietnie nie oswietlaja drogi jak japonskie. Przekonałem sie osobiscie jak swieca soczewki bixenon w INFINITI FX35 i hondzie accord . Roznica miazdzaca. Kilka filmików jak dziala soczewka bixenonowa http://www.youtube.com/watch?v=hrNiCVmn2ko
  2. Ja u siebie rowniez zamontowalem soczewki Bixenon od audi a6. Zmienilem tez palniki na XENOTEC D2s 6000K . Podlaczenie proste do wtyczki od drogowych. W miejsce zarowek h7 zamontowalem rowniez zestaw HID 6000k. Swiatlo rewelacja polecam przerobke kazdemu !!! Jesli chodzi o swiatlo drogowe to wiadomo jest lekka strata bo trzeba odczekac kilka sekund by HID-y sie rozswiecily a drogowe powinny swiecic od razu , wiec przeslona z soczewki nadrabia ten czas rozświecenia HIDów H7. Co do swiatel do jazdy w dzien DRL to po aktywacji po prostuu przeslona bedzie caly czas podniesiona ( pod napieciem) poza tym w moim przypadku to odpada gdyż przetwornica musi miec napiecie od 9 V a zwykla zarowka swieci 20% swoja mocą . Zamieszczam swoje zdjecia swiatla mijania 6000k oraz drogowe z soczewki BIxenon + HID h7 6000k PS: Mam na zbyciu soczewki BIXENON od audi A6 jakby ktos potrzebował http://img24.imageshack.us/img24/2742/dsc0623h.jpg By zdunekm at 2012-08-15 http://img717.imageshack.us/img717/3229/dsc0621vm.jpg By zdunekm at 2012-08-15
  3. Ja u niego zegary robilem, też elegancko wszystko swieci i niedrogo ! Gwara 18 miechów
  4. Podsumowując, czyli teoretycznie mogę sobię odblokować dogrzewanie kabiny? Jak? Za pomocą jakiegoś "fejsa" zapewne? INPA, BMW SCANNER 1.4, DIS
  5. Ale dziwna sprawa, żebym je miał, skoro po rozkodowaniu VIN nie ma słowa o tym. Powinien chyba też być pilot? A menu mam tylko "przewietrzanie wnętrza" Dzisiaj zauważyłem ciekawą rzecz: wsiadłem do auta i zacząłem słyszeć jakby pracujący silniczek, trwało to ok. 20-30sek. Dochodziło z okolicy lewego nadkola. Czyżby to miało być dogrzewanie silnika? Temp. była ok 15 stopni na zewnątrz. Nie wiem czy jeszcze mnie to auto zaskoczy;-) Masz webasto zgodnie z naklejka. Dogrzewa silnik i kabine, ale aby kabine dogrzewalo trzeba odblokowac je. Silnik pracujacy przy odpalaniu auta to wlasnie dogrzewanie silnika. Bedzie pracowalo nawet po wlaczeniu silnika i jego wylaczeniu. Przyspiesza dogrzewanie silnika by w silnik szybciej doszedl do swojej temperatury oraz w kabinie bylo cieplej . Aby pilot zadzialal trzeba miec sterownik do sterowania webastem calosc kosztuje okolo 1000 zł. zawiera moduł do sterowania bezprzewodowo webastem oraz pilot. We VIN nie bedzie o tym wzmianki bo webasto kazde 525 i 530 posiada, z tym ze albo tylko samo Z albo Z/C ( silnik albo kabina albo wszystko ) w zaleznosci czy posiada monitor 4/3 ,16/9 czy nawet zwykly MID. Po odblokowaniu na menu pojawi sie opcja STANDHEIZUNG lub po angielsku AUX. HEATING http://img821.imageshack.us/img821/4321/as3id49s.th.jpg Uploaded with ImageShack.us Jest tak jak napisałem wczesniej. Jesli mamy odblokowana opcje dogrzewania kabiny ( STANDHEIZUNG - ang. AUX.HEATING ) to po nastawieniu zegara jesli jest ponizej 16* wlaczy sie dogrzewanie a jesli jest 16* i wiecej to wlaczy sie przewietrzanie ( STANDLUFTUNG - ang. AUX. VENTILATION ) Mozemy wymusić dogrzewanie nawet jesli jest powyzej 16* ale wlaczajac tryb bezposredni. DIRECT MODE. W instrukcji obsługi jest opisane szczegolowo jak włączyć dogrzwanie kabiny oczywiscie po odblokowaniu z monitorami oraz dla wersji ze zwyklym wyswietlaczem MID
  6. Pod maska przy lewym kielichu powinienes miec naklejke WEBASTO thermo top Z/C . Byly 2 typy webasta Z czyli tylko silnika oraz C czyli kabiny. Jesli masz Z/C to dogrzewa silnik i kabine, ale aby kabine ogrzewalo to musisz miec odblkowana ta funkcje. Nie trzeba miec monitora mozna miec wyswietlacz MID. Webasto znajduje sie pod lewym nadkolem pod nogami kierowcy.
  7. Webasto po nastawieniu zegara uruchomi sie dopiero jak temperatura jest ponizej 16*. Wszystko masz sprawne i jest tak jak byc powinno. Mozesz jedynie wlaczyc tryb bezposredni to wtedy bedzie grzalo od razu.
  8. Witam. Bardzo dobrze ze mozna dolozyc multifunkcje do e39 i to tylko za pomoca 3 kabelkow :) posiadam taka kompletna kierownice po lifcie. Jak ktos chetny to odsprzedam tanio. pzdr
  9. instrukcja jak sie dostac do lamp po liftingu, wymiana regulatorow, rozklejanie : http://www.odometergears.com/subpages/E39_Headlight_FAQ.pdf
  10. Jesli chodzi o zasilanie to ciagniesz tylko + jesli masz podgrzewanie siedzen. a jesli nie masz to i tak siedzenia beda masowac z konstrukcja auta. + podciagnij sobie od telefonu czy od zapalniczki. Wazne aby byl bezpiecznik po drodze. Oryginalnie sa 2 bezpieczniki 30A dla kierowcy i pasazera. Co do tematu pamieci to trzeba to wszystko podlaczyc po jakis modul. Do tego lusterka i regulacje kierownicy jesli masz elektryczna noi wiazka kabli od przycisku M123. Nie oplaca sie w to bawic i rozkladac polowy auta. Mi wystarczy samo pelne sterowanie z pompowaniem i lamaniem. pzdr
  11. Odswiezam temat pamieci. Czy ktos juz cos ruszyl w tej sprawie ?? ja rowniez przekladalem siedzenia na pelna elektryke i niestety zostal problem pamieci.
  12. Witam ja mam takie pytanie chcilabym zamienic takie fotele od e38 do swojego e39 sa elektryczne i z oparciem lamane pytanie takie: czy ruszy ich sterowanie ?? patrzylem na kable kierowcy to mam 5 kabli a pasazera az 8 !! czy ruszy sterowanie siedzeniami ?? siedzenia od e38 sa z konca 98` wiec juz ta sama kostka co w moim e39 2001` kto wiec cos w tym temacie?? pzdr
  13. H20W swieci za mocno i stopi oprawke w ktorej jest zarowka, wiem bo sprawdzalem, daje troche mocniejsze swiatlo noi ciagnie zbyt duzo pradu. H20W jest dluzsza takze tez nie wchodzi we fabryczne gniazdo . PS: Jesli chodzi o H10W jesli jest ciezko do zdobycia to jest mozliwosc wyciagniecia ich z podswietlenia lampy nad lusterkiem wstecznym. Zarowek sa 2 sztuki , sluza jako lampki do czytania. Kazda e39 je posiada W ich miejsce mozna wsadzic slabsze. 5 watowe
  14. Witam, moje pytanie czy jest mozliwosc wlozenia jakiejs mocniejszej zarowki w miejsce podswietlenia ringow niz fabryczna H10W ?? nie chodzi mi o diody bo to beznadzieja , ale np. CCFL same przetwornice i jakis zarnik ?? pzdr
  15. Zgadza sie ale problem dotyczy lamp po liftingu gdzie regulatory sa dostepne w ASO oczywiscie pod innym numerem niz te z lamp przed liftem ale aby je wymienic w nowych lampach trzeba rozklejac opalarka albo piekarnikiem przednia szybke. W starych lampach e39 jak i e36 cala lampe mozna bezproblemowo rozkrecic na czynniki pierwsze jedynie szkielka sa na silikonie a tu niestety pech, podobnie jak dostepnosc szybki w lampach z ringami, tego elementu po prostu nie ma i jestesmy zmuszeni do kupna calej nawej lampy. Po prostu masówka firmy HELLA gdzie wszystkie jej elementy sa ze slabego plastiku. Moge przytoczyc tu rowniez problem zarowki H10W ktora jest w malym elemncie wtopiona-oswietla ona swiatlowody ringow. Zarowka spalila mi sie ale ze nie mozna jej wymienic jako osobnej czesci tylko caly element do ringow przecielem ja piłka i skleilem. Po prostu jeden wielki badziewny PLASTIK.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.