Skocz do zawartości

E61 2.5d 163km brak kompresji na pierwszym cylindrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć chłopaki jest problem z moja bmw mianowicie ostatnia odpalam auto i słyszę straszny halas pod maską auto zaczęło chodzić jak traktor. Diagnoza nie.chodzi na pierwszy cylinder wtryski sprawne. Pomiar kompresji pokazał na 23456 po 20bar A 1 nawet nie drgna próby olejowej nie robiłem. Dodam że na biegu jalowym autem trzeslo, po dodawaniu gazu powyżej 2tyś obrotów silnik jako tako chodził.głowica zdjeta gniazda ok tłok ok żadnej dziury po zalaniu Wszystkich cylindrów ropą z pierwszego cylindra ropą zeszła do silnika reszta trzymała. A jeszcze jedno po odpaleniu auta i odkreceniu korka do wlewu oleju było pełno białego dymu i po dodawaniu gazu było go więcej nawet pokazał się z seperatora odmy. Ktoś coś doradzi
Opublikowano
Bez wyciągnięcia tłoka z pierwszego cylindra sie nie obejdzie,wtedy sie okaże czy to pierscienie lub cos grubszego skoro tłok wporządku a ropa i tak zeszla do cylindra.
Opublikowano
No dziwna sprawa a cylinder nawet ryski nie ma. Tylko czy przez zużyte pierścienie nawet 1bara by nie nadmuchal. I czemu byle pełno tego dymu spod korka wlewu oleju
Opublikowano
Raczej by nie nadmuchal bo przepuszcza ciśnienie do skrzyni korbowej dlatego opary ropy pojawily sie w odmie i i z wlewu oleju.Jesli niema rys i pęknięć to pierścienie zapieczone lub uszkodzone.Bez demontażu sie nie obejdzie.Druga opcja taka że gdyby na wszystkich cylindrach po zalaniu ropą nie splynela by do skrzyni korbowej co u ciebie wystąpilo tylko na 5 a na 1 pierwszym cylindrze zrobilo sie sucho to mógłbyś podejrzewać głowice.W tym przypadku tłok na wierzch i kontrola pierścieni i tulei cylindra na okoliczność pęknięć i rys
Opublikowano
No to czeka mnie wyjście silnika A raczej bloku. Tylko z dnia na dzień mogło się coś takiego stać. I czy na reszcie tlokow wymieniać pierścienie czy 20bar to nie za mało trochę
Opublikowano

hej , u mnie w 3.0 d zapada się scianka tłoka , odbieram auto we wtorek , koszta u mnie to 10 tys - 4 wtryski do wymiany, tłok, pieścienie i nowe panewki. masakra.

a ciśnienie powinno być tak około 24 bar ze zdjętym kolektorem, zapadnięty tłok miał 16 bar i dmuchało do odmy tak że wyrzucało nią olej , zmień wszystkie piescionki i będzie git.

Opublikowano
No to nieźle kolego z tym kosztem.W poniedziałek wyjmuję blok i bede rozbieral. Zastanawiam się czy nie lepiej kupić cały słupek tylko też n ie wiadomo co się kupi:/
Opublikowano
Cześć chłopaki sprawa wyjaśniona dziura pod pierwszym pierścieniem. Części zamówione teraz składać. A pytanie ustawi się rozrząd bez blokad i jak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.