Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Albo ja jestem ślepy albo taki post nie istnieje.

Zastanawiam się czy nie zdało by się wymienić oleju w dyfrze i skrzyni w mojej e87 120d 2005r.

No i teraz pytanie czy wgl jest to możliwe ? Producent jak wiadomo nie przewiduje takiej wymiany ale może nie liczył na to, że to auto będzie jeździć tak długo :P

istnieje tam coś takiego jak korek do spuszczenia / uzupełnienia oleju ? ( most, skrzynia manualna ). Jeśli tak jaki olej polecacie ? 75W90 jak do e46 ?

Opublikowano (edytowane)

Temat istnieje i jest rozbity na dwa wątki.

Jeden to regeneracja tylnego dyferencjalu a drugi to cieżko wchodząca jedynka.

Ostatnio wymienialem olej w skrzyni na fuchsa i po zlaniu starego okazało się ze nie było zalane tyle ile miało być.

Co do mostu to okazało się ze uszczelniacz się pocil i tez było za mało oleju.

Warto zmienić olej na nowy i sprawdzić jego ilośc.

Edytowane przez KumatyWujek
MADE IN PRL
Opublikowano

skrzynia i dyfer mają korek spustowy i nalewania ?

jaki olej polecacie do tych elementów ? fuchs 75W90 ? jaką ilośc kupić do obu ?

Opublikowano

Skrzynia biegow ma korek spustowy a dyfer nie ma takiego korka.

Oczywiście maja wlewowe korki.

Typ oleju w Twojej skrzyni masz na nalepce przy korku.

Typy mogą być rożne w zależności od roku i skrzyni w bmw 1.

To będzie 1 litr 75w90 w dyfrze a 1.7 litra w skrzyni.

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.