Skocz do zawartości

Do usunięcia, brak merytorycznej kwestii


jack15

Rekomendowane odpowiedzi

Okej, czyli mogę też kupić drugi taki wyświetlacz o tych numerach wsadzić i będzie wyświetlał? bo aktualny coś się oburzył, bo problem jest taki;

 

Problem polega na tym że pewnego razu auto zawłało o CODE który uniemożliwia odpał auta. Wszsytko OK, kod wpisany samochód pracował. Radio też wszystko było OK. Auto postało kilka dni i w między czasie akumulator się rozładował. Został naładowany i auto znowu zawołało o kod. Problem nagle stał się taki że radio (wyświetlacz w środku, bo teraz juz sprostowałem) przestało reagować. Nie włącza się, nie świeci się ten pomarańczowy kwadracik sugerujący pracę. Po podłączeniu akumulatora pojawia się tylko logo bmw na chwile, po zapłonie radio nie żyje, jedyna rzecz to jak wcisnę chyba ikonę zegarka na radiu to tak jakby delikatnie się podświetla ekran ale nic się nie wyświetla. Z tyłu na etykiecie w bagażniku było ze 3 bezpieczniki są od radia. Dwa z tyłu i jeden w schowku z przodu.Wszystkie są oK. Działa też tylko aby otwieranie radia zeby wsadzić kasetę. Radio / wyświetlacz naglę się zepsuło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sprobuj najpierw podmienic ten wyswietlacz bo ciezko na odleglosc stwierdzic co jest grane bo za obraz wyswietlany odpowiada czytnik od navi a za dzwiek tuner radiowy u Ciebie ani obrazu ani dzwieku a nie wydaje mi sie zeby od razu czytnik i tuner padl wiec zacznij od wyswietlacza ja bym tak zrobil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie wiem czy jest płyta w sumie, nie mam teraz jak sprawdzić. Ale z tego co pamiętam, czerwona była i albo mrugała albo się swieciła (mowimy o tym czytniku ktory jest nad zmieniarką z tyłu)?. Zerknąłem w google i ten tuner co mowisz jest jakby obok akumulatora pewnie nad nim jest zaślepka i przez to pewnie sie upieram że go nie widzialem? :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam ten sam problem tylko, że dodatkowo nie "cykają" kierunkowskazy w środku.

 

Tymczasowe rozwiązanie to odłączenie radia, satnav i zmieniarki. Od tego czasu nic nie rozładowuje akumulatora i napięcie w porządku. Na komputerze pokazało tylko 3 błędy, które tak na prawdę nie wiem czy mają coś wspólnego:

 

1. Przełącznik/przekaźnik stacyjki

2. Zwarcie na obiegu podgrzewania lusterek

3. Przekaźnik świateł awaryjnych

 

Czekam na wizytę u elektryka, może on coś poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej bys nie mial, odpiac mozesz i zobaczysz co sie stanie, u Ciebie jest dziwna sytuacja bo ani obrazu ani dzwieku wiec sugerowalem sprawdzic wyswietlacz bo dziwne by bylo aby czytnik navi i tuner w jednym czasie padly chociaz dziene rzeczy sie zdarzaja :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie

Nie będę zakładał nowego tematu gdy z mam bardzo podobne objawy co kolega

auto to X5 E53 z 2004 roku 3.0D z manualną skrzynią biegów

a mianowicie

Próbowałem zakodować webasto i to się udało. Przy kodowaniu świateł do jazdy dziennej wywaliło błąd świateł mijania i ksenony migały niczym stroboskopy, okazało się że ksenony były dokładane przez poprzedniego właściciela i źle było to zrobione ale pewien fachowiec mi to ogarnął. Teraz jest dobrze, ale wracając do tunera radiowego, auto w pewnym momencie nie chciało zapalić, po przekręceniu kluczyka zero reakcji, a na wyświetlaczu napis code. Po odłączeniu aku i odczekaniu odliczania 10-ciu minut odpaliłem auto ale tylko trzy razy potem musiałem całą procedurę z odłączeniem aku powtórzyć. Wtedy też zaczęły dziać się dziwne rzeczy z wyświetlaczem tzn wyświetlał normalnie ale działał jakby z opóźnieniem radio grało ale np gdy podgłaszałem, dopiero po jakimś czasie robiło się głośniej, na desce umarły kontrolki od kierunków (kierunki działały) i od świateł drogowych. Ogólnie bardzo dziwne rzeczy zaczęły się dziać wszystko jakby z opóźnieniem. Fachura po sprawdzeniu po kolei modułów odłączył tuner radiowy i auto ożyło wszystko wróciło do normy. Padło więc na tenże tuner że być może uszkodzona jest w nim komunikacja. Wysłałem go do Słupska i okazało się że jest sprawny, czekam aż wróci do mnie i spróbuję go podłączyć i zobaczę co będzie.

Czy może to być uszkodzenie wiązki czy może coś jest z innym modułem?

Macie może koledzy jakieś spostrzeżenia w tej sprawie? Obecnie jeżdżę bez radia ale auto działa jak należy. Zobaczę co będzie jak podepnę tuner. A jeszcze jedno, z tego co się orientowałem powinien być to tuner BM54 a tam u siebie mam BM53 czy mógł go ktoś wymienić czy zdarzały się też BM53 w tych modelach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, według tej strony https://xoutpost.com/electronics/navigation-system/54897-bm54-vs-bm53.html wychodzi na to że bm53 były stosowane na rynek amerykański, a bm 54 na Europe. jeśli tuner jest sprawny to co najwyżej nie będziesz miał połowę stacji radiowych. Można jeszcze pokusić się o dokodowanie tego tunera (jeśli cokolwiek to zmieni - być może wówczas te cyrki znikną). A najlepsza sprawą byłoby podłączenie bm54 i będzie wszystko jasne, bo może poprzedniemu właścicielowi się zepsuło bm54 i zamontował bm53 - możliwości jest kilka jak widać.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.