Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie, podczas odpalania słychać charczenie, rzęrzenie i dziwne dźwięki. Przez to pada akumulator, a rozrusznik robi się aż gorący. Mało tego w zależności od tego na jakiej płaszczyźnie stoi samochód, to problem ten występuje albo nie. Nie wiem za co się brać i mój znajomy elektryk w zasadzie też. Wyciągnęliśmy rozrusznik, przeczyściliśmy i po podładowaniu akumulatora chwilowo było ok, a potem znowu powtórka w zależności od tego na jakiej nirówności się zatrzymał samochód. Może ktoś miał podobny przypadek?

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano

Ja mam to samo ale w diseslu (problem pojawia się tylko po dłuższym postoju.. jak przód stoi pod górkę to mogę wykręcić aku do końca (fakt że tymczasowo mam założony 40 Ah). Jak stoi prosto bądź przodem w dół to zapala od razu..i nie doszedłem jeszcze co jest nie tak..

 

PS.. ale u mnie nie ma żadnych dziwnych dźwięków.. jest normalnie.

Opublikowano

Odnoszę wrażenie, że piszecie o sytuacji kiedy rozrusznik kręci - czasem wydaje dziwne dźwieki - lecz silnikiem nie zakręca. Dzieje się to od czasu do czasu.

W takiej sytuacji będzie powoli siadał bendix. Usterka jest wogóle nie widoczna gołym okiem po rozebraniu rozrusznika.

Opublikowano
Ja mam to samo ale w diseslu (problem pojawia się tylko po dłuższym postoju.. jak przód stoi pod górkę to mogę wykręcić aku do końca (fakt że tymczasowo mam założony 40 Ah). Jak stoi prosto bądź przodem w dół to zapala od razu..i nie doszedłem jeszcze co jest nie tak..

 

PS.. ale u mnie nie ma żadnych dziwnych dźwięków.. jest normalnie.

 

Sprawdz rano (jak autko stoi przodem do gory) czy masz paliwo w wezyku. KOlega mial podobny problem. Jak stawal tylem na krawezniku to autko odpalalo od strzala. Jak stanol przodem lekko do gory, paliwko splywalo do zbiornika, i nie chcial odpalic.

 

Jezeli bedzie to co pisze to zamontuj zaworek zwrotny.

Opublikowano
Sprawa się wyjaśniła, po kolejnym wykręceniu rozrusznika i rozebraniu go, gość dojrzał, że szczotki są popękane i w zależności od tego jak samochód stawał, to albo kontakowały, albo nie. Po założeniu wszystkich szczotek nowych - samochód jak z salonu :wink:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.