Skocz do zawartości

Powazny problem z glowica


zbyszek27

Rekomendowane odpowiedzi

Tak zaczyna sie moja historia..

Normalna jazda (e-34 525 24v rocznik 91), nagle wskazowka temperatury na czerwonym! Wyciek plynu gdzies na srodku pod autem. Przyczyna? Nie mam pojecia, rozne wersje chodzily. Prowadze do mechanika i diagnoza jedna, pekla glowica. Podobno wisko siadlo ale wczesniej dolewalem co jakis czas plynu do chlodnicy. Zrobilem glupote i oddalem glowice do pospawania. Niby wszystko ok, nowy termostat, wisco, chlodnica sprawdzona i uszczelniona, glowica pospawana :mad2: , mechanik robi to juz ze 2 miesiace i krew mnie zalewa!!! Dzisiaj pojechalem po odbior i stwierdzil ze musi byc nowa glowica bo dalej sie grzeje. No to pytam czy jest woda w oleju jesli wedlug niego glowica puscila? Wody nie ma. Pytam czy pompa dobra? Mowi ze dobra. Aha, miedzy czasie jeszcze wlozyli podobno "nowa nagrzewnice" (albo skleili) bo ciekla. Rece mi opadaja. Teraz stwierdzil ze musi "cos" jeszcze sprawdzic. Jutro bede wiedzial co dalej. Aha, powiedzial mi ze jak byl sie przejechac to temperatura na 80 stopni a plyn tzn wode wywala.Niech mi ktos pomoze i podpowie czy faktycznie ten spaw puscil czy nie wiem co bo do tej pory juz wywalilem 1500zl a auto niesprawne i jak pomysle o nastepnym tysiacu to mnie krew zalewa. Pozdrawiamklubowiczow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.