Skocz do zawartości

BMW e92 330D 2008 mpak WBAWA91040E205167 Rzeszów


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Przepraszam Mg123, ale odrywasz od całości i cytujesz fragmenty, które Ci pasują do Twojej koncepcji...

Nie jest to fajne.

PS. Masz, więc i zapewne piszesz o 330i 2005r., a ja piszę o zdrowym 3.0d.

To w kosztach eksploatacji np. kilkuset tys. km POTĘŻNA różnica.

Stąd Twój osąd.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy ja gdziekolwiek napisałem że jestem łowcą pereł za niską cenę ?

Przed każdym zakupem auta prognozuje ekspoatacje i rego wartość rezydualną za np dwa lata.

 

W tym aucie masz na dzień dobry do zakupu felgi 17 + opony zimowe ( +/- 3,5k PLN ), sprawdzenie w BMW 1000 zł i jak mówisz kolektor i olej 3,5k PLN

 

Łącznie 8k PLN żeby się dało jeździć, o AC/OC gdzieś w okolicach 3000/3500zł nie wspominam. Do tego jeszcze ze 2 tysie na hamulce ( tarcze przód mają mniej niż 50% zdatności, a w komputerze klocki przód 19k do serwisu)

)

 

Więc masz łącznie żeby dało się pojeździć : 3500 + 2000 +3500 + 1000zł = 10k PLn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Więc masz łącznie żeby dało się pojeździć : 3500 + 2000 +3500 + 1000zł = 10k PLn

Ale na wszystko weźmiesz fvat 23% :mrgreen: Nie obraź się bo nie masz o co ale jesteś kolejnym poszukiwaczem faktury a nie dobrego auta. Masz oczywiście do tego pełne prawo ale nie pisz że szukasz pół roku i nie możesz kupić dobrego auta bo nie o auto tutaj chodzi tylko o fakturę. Ja miesiąc temu sprowadzałem pod zamówienie podobne coupe tyle że benzynę R6 Xdrive 2009, człowiek zapłacił jeszcze więcej ale auto miało przebieg ok 130tys km i praktycznie max wyposażenie, szukałem mu tego auta 3miesiące bo też miała być tylko biała w automacie i w Mpaku, w akcie desperacji nawet dałem ogłoszenie kupię w dziale giełda, zero propozycji. Raz się żyje, jedź i kupuj jeśli auto Ci się podoba i jest w dobrym stanie, odrobisz to gdzie indziej :mrgreen: :wink:

Mój zakup żeby nie było :wink:

http://www.editer.pl/fotka/9d84a5bb30aa270bc33ebeef5e09c78d_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No, Pele123 - konkretnej wiedzy w temacie leasingu na dzień dzisiejszy nie masz.

:|

 

1. Zrobisz jak uważasz, podpowiem tylko, że bardziej uznane i prawdopodobnie / hipotetycznie bezpieczniejsze firmy leasingowe NIE MAJĄ w swojej ofercie wykupu na osobę fizyczną.

2. Leasing operacyjny w teraźniejszości jest naprawdę super, ale trzeba uważać na:

* primo - kłopoty finansowe grupy w której dany leasing działa - nie będę tu zdradzał marek, ale powiem, że sprawa jest rozległa / poważna.

* secundo - częstokroć nieproponowanie przezroczystego i korzystnego cenowo gap-u fakturowego.

* tertio - ubezpieczenie AC wyłącznie w "ich" firmie, ewentualnie za dodatkową opłatą i z dodatkowymi aneksami - często z przemyceniem innych atrakcji

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Miczku

 

Obecnie mamy w firmie pojazdów w leasingu za ponad 1,5mln złotych. Leasing mam z poważanych instytucji, nie od Pana C.....

GAP znam od podszewki i nie ma z tym problemu

Swoje ubezpieczenie mam za 150 zł brutto na moich warunkach.

Odkup robię już od 3 lat, kwestia jest tylko jak będa wyglądać przepisy podatkowe

 

Więc proszę powiedz mi czego nie wiem o leasingu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cieszę się, ze nie od Pana C...

Masz u mnie + .

Nie piszę po to, żeby udawadniać Ci kto jest mocniejszy / słabszy (niepotrzebne skreślić), lecz żebyś zrozumiał, że wykup na osobę fizyczną jest obarczony pewnymi NIEDOSKONAŁOŚCIAMI.

Na PW możesz mi napisać (jak chcesz) o jakiej firmie piszesz to Ci powiem, jak to wygląda.

Leasing operacyjny na auto do 10 lat nie jest problemem, choć w ogólnym rozrachunku DROGO.

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ ja tutaj nie przychodzę po to by pytać o doskonałości i niedoskonałości leasingu ;)

Tak tylko powiem że na 3 lata mam 104,1 % na to auto ;)

A procedure wykupu robiłem nawet w tym roku w styczniu więc wiem jak to działa doskonale

 

Jednakże dzisiaj sprzedający podał mi ostateczną cene - 68k PLN

Być może jest to ok cena dla tego egzeplarza, silnika i modelu. Jednakże gdy podsumuje sobie łącznie koszty z pakietem startowym i +/- jego wartość rezydualną za 3 lata to dla mnie wychodzi zbyt drogo.

330D po lifcie 245km to poezja, ale przez te 3 lata najlepiej byłoby kalkulować rozrząd, turbo i wtryski ( co jest normalne przy przebiegu +/- 300kkm ). Całościowo zwariowane pieniądze wychodzą za auto obecnie 9 letnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zakup BMW nigdy nie jest racjonalną decyzją

Samochody na pełną fakturę VAT zawsze są droższe od tych bez. Sam też zamierzasz kombinować przy sprzedaży, a tutaj ktoś próbuje sprzedać uczciwie i stąd taka cena.

 

Policz sobie ile wyjdzie taka E92 z zachodu kiedy przyjdzie zapłacić akcyzę od prawdziwej kwoty na fakturze VAT zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dray :cool2:

 

Pele123 - fakt, to E92 330d tanie nie jest, ale trudno o fajniejszego 9 letniego dieselka R6...

Audi 3.0TDi V6 smutne, że aż się brzydzi, a Merc ma fajne 3,0CDi V6 dopiero w następnych latach.

A w uczciwym BMW 3.0d 245KM nie zakładałbym od razu nakładów na cały "pakiet startowy", wtryski, turbo - zależą od przeszłej eksploatacji, użytkowania, szczęścia...

 

Poza tym wysiadasz ze skądinąd fajnego 5-cyl. Volvo - więc do pewnych wydatków jesteś przyzwyczajony - też nie jest tanio, choć 3.0d w BMW znacząco pracowitsze, a nie pali więcej.

No i automat, i całe przeniesienie napędu DUUUŻO lepsze w BMW - niż w Volvo.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, i uważam że te 5 cylindrów pali śmiesznie mało. Autostrada Rzeszów Kraków 170/180km/h cały czas. 15km po Krakowie i powrót zamyka się w 8l/100km/h

 

A co do awaryjności, kupiłem go z przebiegiem 240kkm z wymienionym już sprzęgłem i o dziwo z takich awarii a nie eksploatacji to tylko sprężarka klimy się zatarła. Teraz przebieg to ponad 350kkm

 

A co do przeniesienia napędu i prowadzenia, to nie ma nawet co dyskutować i porównywać Volvo z BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jednakże dzisiaj sprzedający podał mi ostateczną cene - 68k PLN

Być może jest to ok cena dla tego egzeplarza, silnika i modelu. Jednakże gdy podsumuje sobie łącznie koszty z pakietem startowym i +/- jego wartość rezydualną za 3 lata to dla mnie wychodzi zbyt drogo.

 

Drogo? Ile stracisz w trzy lata?

 

Kalkulacja (zwiekszyłem wart. do 72 tys.- szacunkowo o koszt finansowania)

Minus 7 tys VAT

Minus 12 tys dochodowy

 

Sprzedasz auto po 3 latach prywatnie za 35 tys to będzie cię to kosztować jakieś 6 tys złotych rocznie (72 tys minus -19 tys -35 tys= 18 tys/3lata).Dużo?

 

Kup nowe 330d/430d przyjmij na klatę utratę wartości 150 tys w 3 lata to wtedy można stwierdzić, że to duzo.

 

Sam mam wzięte 8 lat temu temu ex-AG E93 330d. Będę sprzedawał na pełną fakturę to też nie oddam go za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest E klasa coupe 350 CDI od jednego właściciela, też na FV VAT. Serwis na bieżąco w ASO ( i to nawet moim ASO ). Dopasiona dobrze, pakiet AMG wew i zewnętrzny

Sprawdzałem ASO i historia ok. W tej cenie gadałem z właścicielem że ori koła zimowe jeszcze dorzuca

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-pakiet-amg-piekny-super-stan-231-hp-salon-polska-ID6z31RS.html#21afbc787a

 

I jakby patrzeć na ceny używanych i trzymania wartości to ta E klasa jest o wiele lepszą propozycją. Nowszze, lepiej trzyma wartość, mniejszy przebieg itp..

 

 

Tyle tylko że ... cholera e92 mi się 100x bardziej podoba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednakże dzisiaj sprzedający podał mi ostateczną cene - 68k PLN

Być może jest to ok cena dla tego egzeplarza, silnika i modelu. Jednakże gdy podsumuje sobie łącznie koszty z pakietem startowym i +/- jego wartość rezydualną za 3 lata to dla mnie wychodzi zbyt drogo.

 

Drogo? Ile stracisz w trzy lata?

 

Kalkulacja (zwiekszyłem wart. do 72 tys.- szacunkowo o koszt finansowania)

Minus 7 tys VAT

Minus 12 tys dochodowy

 

Sprzedasz auto po 3 latach prywatnie za 35 tys to będzie cię to kosztować jakieś 6 tys złotych rocznie (72 tys minus -19 tys -35 tys= 18 tys/3lata).Dużo?

 

Kup nowe 330d/430d przyjmij na klatę utratę wartości 150 tys w 3 lata to wtedy można stwierdzić, że to duzo.

 

Sam mam wzięte 8 lat temu temu ex-AG E93 330d. Będę sprzedawał na pełną fakturę to też nie oddam go za darmo.

 

18k bez ekspolatacj w 3 alta to nie dużo. A niech się zmienią przepisy i nie będzie się już wykupu prywatnego dało zrobić. Wtedy worek kasy tracisz na tym interesie

 

Nie porównuj nowego auta za 9 letniego z przebiegiem 230kkm. Jak mam nowe to wiem za co płace przy utracie + gwarancja i 0 eksploatacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak Merc to tylko C-klasa, E to coś jak autosan w sedanie / kombi / coupe...

Jeszcze taki stary nie jestem, choć to coupe ma swoja klasę.

Jeśli będziesz potrzebował więcej info o tej gwiazdeczce to mogę ją przetrzepać...

 

Wracając - R6 3.0d w BMW w stosunku do tego co daje - uważam za najekonomiczniejszy napęd świata...

A uwierz mi, wiem co to Audi A2 TDI, Fabia 1.4TDi, Fabia 1.6TDi czy Toyota 1.4 d4d czy C-klasa 350CDI lub A4 3.0TDi Alroad . Że o XC70 nie wspomnę... :roll:

 

Nie będę tu się pojedynkował - ale moje poprzednie E91 330d manual RWD 2008 potrafiło z łatwością spalić powtarzalne 7,4l/100KM (mówię o spalaniu ze średniej z dystrybutora) :cool2:

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdzałeś w ASO w którym go znają, jak myślisz na poważnie, to może warto w innym...

A Merc nie jest zły, tylko taki jakiś rozleniwiający... :norty:

Choć Merc - bądźmy szczerzy - po fatalnym okresie (po zakończeniu W124) poprawił się z całego premium absolutnie najbardziej... :cool2:

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Teraz walnę z grubej - mój szwagier ma C-klasę kombi 2011 V6-CDI 231KM 4matic automat i na 150 tys. silnik był w ASO na gwarancji wymieniany na NOWY...

Auto serwisowane bez wyjątków i wahnięć tylko w ASO.

Plus dla centrali Merca DE był taki, że wymienili cały komplet - i to darmowo za wszystko - z turbo, wtryskami, DPF-em, usługą itp., itd..

I to było tak z dwa lata po gwarancji...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.