Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pomoc. Dzis wymienialem oringi uszczelki elektrozaworow pozycja 2 i 3 na rysunku poniewaz juz troche z nich lecialo oraz oringi uszczelki czujnikow walka rozrzadu pozycja na rysunku nr 5. Wszystko poszlo ladnie pieknie . Auto zlozone do kupy i nagle pojawia sie problem. Auto jak chodzi na biegu jalowym spadaja obroty , reasumujac nierowna praca silnika . Tak jak bysmy delikatnie dodawali gazu raz za razem. Co to moze byc ? Wczesniej tego nie bylo . Wymianilem tez filtr powietrza ale to chyba nic z tym nie ma wspolnego. Czy elektrozawory musza byc w to samo miejsce gdzie byly wsadzone ? Prosze o dobre rady gdzie i co moglo sie stac. Dziekuje

 

Schemat mojego silnika pod linkiem

 

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3296-glowica-cylindrow-elektr-elem-dod/vKS97656#part01

Opublikowano
Korek sprawdzalem i zasysa idealnie a odma byla nowa w wakacje kri zakladana . Jeszcze jedna rzecz jest dziwna jeden wlektrozawor ma taka siateczke a drugi jej nie ma . Czy kazdy powinien miec ta siateczke czy sa takie i takie i moze ktos juz kiedys zmienial na inny?
Opublikowano
Do czego ta siateczka jest ? Jutro zmienie ten czujnik na ori i zobaczymy co i jak. Zastanawia mnie tylko dlaczego wszystko bylo ok przed dwmontazem i po montazu jest juz nie hallo. Czy te elektrozawory musza byc na tym samym miejscu co byly czy nie ma znaczenia . Kurcze wymienilem tylko oringi i nic wiecej nie robilem . Skrecilem to do kupy i [BAD] .
Opublikowano

Elektrozawory są takie same.

A przypadkiem nie zamieniłeś wtyczkę?

Siateczki są do wyłapywania syfów, jak np. rozrząd się rozsypie :mrgreen:

Ewentualnie mógłbyś wyjąć elektrozawory, wlać benzyny ekstrakcyjnej do pojemnika, włożyć zawór i podłączyć napięcie 12v z zasilacza bądź prostownika.

Biegunowość nie ma tutaj znaczenia.

Opublikowano
Kurcze z ta wtyczka chyba nie zamienilem ale teraz juz sam nie wiem. Raczej chyba sie nie da zamienic bo jedna nie siega do deugiej. Jutro sprawdze co i jak. Wyciagne je jeszcze raz i obadam.
Opublikowano (edytowane)

Ja dzisiaj też wymieniałem te oringi i wszystko poszło jak trzeba.

Może zostawiłeś stary oring wewnątrz silnika i drugi poszedł na kupę? ;) U mnie zostały oba w gnieździe i trzeba było wydłubać śrubokrętem.

 

A jeszcze jedno - podpiąłeś wtyczkę od czujnika, który włazi do puszki filtra powietrza?

Edytowane przez mariuszzz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.