Skocz do zawartości

G30 540I Xdrive Mpakiet + Mperformance


Grzybek190

Rekomendowane odpowiedzi

F16 to chyba w 90% Carbon Black. Strasznie oklepany kolor ostatnimi laty.

 

Najwięcej jest białych i sapphire black przynajmniej salonowych później carbon black i trochę szarych reszta prawie nie występuje przynajmniej u nas, jakby była jakaś odmiana estori lub mediterian blue w X6 brałbym w ciemno :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trusmar jeśli chodzi o czas realizacji tak podobno trafiłem ..... dostałem nowe G30 530d do czasu dostarczenia mojej 540i wiec nie płakałem z tego powodu, myślałem o wydechu (mam go w serii 4 ) , ale na razie pozmieniałem to co pozmieniałem, może zamiast tego tylnego dyfuzora z karbonu trzeba było wydech zamontować , ech będzie i karbon i wydech ;-)))) dostałem propozycje z salonu wydech + kit ale ten power kit nic prawie nie dawał wiec jakoś przeszło to obok mnie ale teraz zaczynam znów myśleć o tym wydechu ....

 

Czyli też masz fajny garaż, 4ka i 5tka to dobry zestaw:) ja w 428 mam wydech MP z 435 i ten seryjny z 540 był trochę zbyt grzeczny;) ja wziąłem wydech bez dyfuzora ale jeszcze pewnie dołożę taki jak Twój, choć cena zwala z nóg... Tzn przy wydechu MP musiałem wymienić dyfuzor na seryjny z M550i, bo wydech MP ma grubsze znacznie końcówki, ale seryjny z 550 jest 20 razy tańszy wiec na razie mam taki, choć ten MP carbonowy jest mega. Wydech MP szczerze polecam. Power and Sound odpuściłem ze względu na symboliczny przyrost parametrów(celuje w ACSa, który przynajmniej na papierze wygląda dużo lepiej). Sam wydech jest niedrogi i brzmi naprawdę fajnie, do tego końcówki bardziej rasowo wyglądają. polecam

 

Namówiłeś !!!! zleciłem w swoim bmw wycenę i określenie terminu realizacji wydechu + karbonowe końcówki ( tych jeszcze nie ma, ale ustalą kiedy będą dostępne )

Edytowane przez Grzybek190
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: Nie będziesz żałował. Mój szwagier był sceptyczny, a teraz przyznaje ze to jeden z tych elementów, które powodują istotny przyrost frajdy. Ja przy każdym odpaleniu mam rogala na twarzy, a później jest tylko lepiej:) do tego rura wyglada znacznie bardziej rasowo, a jeszcze te carbonowe końcowy do bieli alpejskiej w połączeniu z dyfuzorem MP - będzie git
Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem tylko czy nie będziesz musiał wymienić górnej części Twojego dyfuzora (na szczęście tej matowej czyli znacznietańszej;). Zwróć na to uwagę bo jak się przymierzałem do tego dyfuzora to takie miałem wrażenie. Jeszcze raz gratuluje decyzji!:)
Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem tylko czy nie będziesz musiał wymienić górnej części Twojego dyfuzora (na szczęście tej matowej czyli znacznietańszej;). Zwróć na to uwagę bo jak się przymierzałem do tego dyfuzora to takie miałem wrażenie. Jeszcze raz gratuluje decyzji!:)

 

Szczerze mówiąc to obserwując Twój tył i mój i nie potrafię stwierdzić czy ta górna część jest do wymiany, ale jeśli tak to plastik nie będzie drogi, powiedz a jak jedziesz 130 -150 słychać mocno wydech???

 

Miałem Cie zapytać wcześniej , masz dostęp komfortowy? Bo z dyfuzorem karbonowym nie działa otwieranie klapy nogą , karbon zasłania czujnik :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie w trasie przy prędkościach przelotowych 120-180 przy równej jeździe jest bardzo cicho, ale przy kick downie w sport plus jak zrzuci 2 biegi to ryczy jak wściekły;) jak dla mnie bardzo dobry balance między komfortem podróżowania a sportowym brzmieniem kiedy potrzeba. Słychać go wyraźnie wtedy gdy powinno. Kolega stwierdził ze mógłby być jeszcze bardziej brutalny i głośny przy ekstremalnym przyspieszaniu, ale dla mnie to już by była przesada. Jest to limuzyna koniec końców...
Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to obserwując Twój tył i mój i nie potrafię stwierdzić czy ta górna część jest do wymiany, ale jeśli tak to plastik nie będzie drogi, powiedz a jak jedziesz 130 -150 słychać mocno wydech???

 

Miałem Cie zapytać wcześniej , masz dostęp komfortowy? Bo z dyfuzorem karbonowym nie działa otwieranie klapy nogą , karbon zasłania czujnik :mad2:

 

Nie mam dostępnemu komfortowego, miałem w poprzedniej F10 i Audi S5 i nie związałem się na tyle z tym gadżetem żeby zapłacić ponad 4k Jesli chcesz możemy się zamienić na dyfuzory;) ale tak na poważnie to myśle ze da się jakoś to obejść??? A może są 2 wersje, tylko zamówili Ci nieodpowiedni? Czasami mam wrażenie ze muszę sam tłumaczyć tym ludziom od akcesoriów co z czym się je;)Jeśli tak się stało i wymienią Ci na pasujący to chętnie przytulę ten Twój jeśli będą w stanie odsprzedać taniej, mi będzie pasował:)

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wycenę , wydech po rabatach 4200 + 500 montaż , ale końcówek narazie brak i nie wiedzą kiedy będą :cry2: :cry2: :cry2:

 

Trochę jeszcze ich przyciśnij ;), ja dostałem ofertę jak niżej:

 

rQE1AxP.jpg

 

czyli sam wydech 3739 brutto do tego końcówki chrom 1657.

 

Co do dostępności końcówek Carbonowych w BMW Polska twierdzili miesiąc temu, że mają być dostępne w grudniu, ale zastrzegali, że jest to niepotwierdzone info. Nie jest też znana ich cena, ale patrząc na rżnicę w cenie pomiędzy chromowanymi i carbonowymi końcówkami do 435i, to cena carbonowych może podchodzić pod 4k pln...

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.