Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam znowu problem z moim autem.

Otóż sprawa wygląda tak: auto ma mniej mocy, jest mułowate. Do 3 tys obrotów w ogóle nie jedzie, delikatnie poszarpuje. Powyżej 3 tys jest odrobinę lepiej. Sytuacja jest taka sama na gazie i na benzynie. Jadąc 100 km na 6 wciskam gaz w podłogę, a wskazówka ekonomizera idzie maks do 15 litrów. Taka sama sytuacja jest gdy przy 80 na 4 wcisnę gaz, też max 15 litrów. Nie dochodzi do 20.

Wszystkie przewody całe, nic nie popękane. Błędów brak. Świece, filtry, wymieniane 20 tys temu.

Na postoju nic nie telepie, pracuje równo. Jedyne co to co jakiś czas obroty spadną i za chwilę podniosą się do poprzedniego poziomu. Nie jest to falowanie, tylko chwilowy spadek obrotów.

Miałem ostatnio błąd przepustnicy, ale po wyczyszczeniu nie wróciłem. Może to wina padającej przepływki ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź ile mierzy masy powietrza na wolnych obrotach i przy gazie do podłogi na 3 biegu blisko odcięcia. Dodatkowo sprawdź jak pracują vanosy, w inpa dobrze widać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jeśli mówimy o silniku N46 w E90 to tutaj nie ma przepływki, jest to tylko czujnik temperatury powietrza wlotowego.

Zobacz odczyty w inpie, tam gdzie będzie coś sporo poza normą będziesz miał "!"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.