Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam - czy sprezyny od E34 Touring pasuja do limuzyny - z pewnoscia sa mocniejsze a wlasnie na tym mi zalezy (mam z tylu duza butle i auto wyglada jak motorowka)?? Oraz czy sprezyny od M5 E34 sa nizsze (krotsze) od tych do E34 M50B25 ??, chce autko troche posadzic na ziemi (szczegolnie z przodu - tyl bardzo chetnie bym uniosl), oczywiscie do kompletu beda utwardzone amortyzatory.

 

Jak ktos ma ETK to bardzo prosze o sprawdzenie - wszystkie czesci sa dla mnie osiagalne na ''drugi dzien'' a chcialbym sie wyrobic z robota przed 2 maja (majowka BMW).

 

Pozdrawiam

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Sprężyny od touringa do sedana nie pasują wg ETK

 

Jeżeli chodzi o sprężyny od M5 to na pewno są nieco krótsze i sztywniejsze jednak one również nie pasują do Twojego modelu wg. ETK.

 

Jedno co mogę Ci doradzić to do każdego w zasadzie modelu są dostępne spręzyny z pakietu M które są właśnie sztywniejsze i przeważnie nieco krótsze. Ja jednak proponowałbym założonie dobrych spreżyn np. H&R dedykowanych do Twojego modelu niż kombinowania ze sprężynami które z założenia nie pasują a jak się przerobi.... Broń boże od czegoś takiego widziałem jednego chłopaka co tak zrobił i teraz....

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano
ok dzieki wielkie za odpowiedz, wlasnie sie dowiedzialem o usztywnionych sprezynach i takie zamowilem - mam nadzieje ze tyl auta pojdzie do gory. Dziekuje i pozdrawiam.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

CZE. Sarna jak zrobisz te sprężyny to daj znaka czy ta [BAD] :lol: tylna część auta :lol: poszła w górę :?: :!: Bo ja też mam butle 60L LPG i mi trochę siedzi -tak mi się zdaje :?: A i napisz ile te sprężynki kosztują :?:

Pozdro.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

To i ja się podepnę pod temat z pytaniem.

Mam możliwość kupna kompletu sprężyn pochodzących z modelu M5. Sam jeżdżę na Apexach (30 mm), ale trochę mnie denerwuje to, ze kżdy krawężnik jest dla mnie powaźna przeszkodą. Krótko mówiąc - chciałbym mieć sztywne BMW tak jak teraz, tylko trochę wyższe. Pytanie brzmi:

 

Czy BMW M5 E34 jest niżej zawieszone od standardowych modeli, czy tylko tak wygląda dzięki spoilerom?

Jak to jest?

 

Czy sprężyny od M5 mogę założyć do swojego (kiedyś miałem M-technic)?

 

Czy ktoś może mi krótko opisać charakterystykę zawieszenia M5, czy jest dużo twardsze od cywila? i czy jest niższe? jeśłi tak to o ile mm??

Z góry dzięki za wszelki odpowiedzi.

Pozdrawiam, Michał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.