Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie :) zwracam się do szanownego grona z zapytaniem o pomoc w kwestii czujnika temperatury cieczy chłodzącej na wyjściu z chłodnicy, który u mnie po podłączeniu pod komputer pokazuje -48 stopni, posiadam silnik M54b30 231KM z 2001r. Co może być tego przyczyną, dodam, że czujnik wymieniony na nowy, nie pokazuje żadnego błędu poza tą wartością -48 stopni po odłączeniu wiązki od czujnika wyskakuje błąd niesprawnego czujnika, jeżeli jest podpięty to nie wyświetla żadnego błędu poza tą minusową wartością.
Opublikowano
Podłączyłem czyjnik zaraz za ecu zeby wykluczyć winę instalacji ale nadal bez zmian -48 C . Przeglądając inne fora nikt jeszcze nie opisał jak rozwiązać ten problem a wymiana sterownika też podobno nie pomaga.
Opublikowano
U mnie też ostatnio zgłupiał i pokazywał non stop bodajże -128, a wskazówka leciała max od razu po włączeniu zapłonu, ale pomogło odpięcie akumulatora na 15 minut.
Opublikowano
ja diagnozuje na kts 550 esi 2009 ale ta temperatura -48 ciągle stoi w miejscu a pozostale parametry temperatur są ciągle zmienne widać jak po mału silnik stygnie lub się nagrzewa a ta na wyjściu z chłodnicy jest niezmienna -48 typowy przykład przerwy w obwodzie lub jakiegoś zwarcia nie wiem jak to rozgryść
Opublikowano
a przez to nawet po krótkim odcinku drogi gdy gaszę silnik a nie jest mocno nagrzany na około 2 minuty włącza się wentylator dodatkowy ten do klimy (klima sprawna) a powinien się przecież załączyć przy około 90 C jak czujnik na wyjściu z chłodnicy taką temperaturę zobaczy ale tam jest cały czas -48 C w sterowniku nic w środku gołym okiem nie widać są to piny D38 i D39
Opublikowano
W sumie to niech program pokazuje co chce (czy to delfi czy kts czy co kolwiek) byle wiatrak się załączył w odpowiednim momencie a nie na postoju chłodzi a pod górę przy wysokiej temp . nie będzie działał . Z tym że z tego co widać to raczej to nie jest przekłamywanie wartości przez programy komputerowe. Tylko czegoś wada . ???
Opublikowano
Jeśli wg testu 7 jest OK, to znaczy że pewnie program którego używasz oszukuje. BMW trzeba diagnozować softem dedykowanym do BMW, uniwersalne często pokazują głupoty.
Opublikowano
wygląda na to że jest prawidłowa z tym że obawiam się że od zegarów i sterowania ECU jest czujnik na głowicy a w tym przypadku coś dzieje się z temperaturą na wyjściu z chłodnicy czujnik na kolanku prawy dolny róg chłodnicy cały czas -48C
Opublikowano
U mnie tez sie wlącza wentylator po przejechaniu kilku km .Przerabiałem te -48 po podpieciu Inpy czujnik pokazywal normalnie Delphi oszukiwał a juz chcieli wiązke rozszarpywać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.