Skocz do zawartości

Jak podlączyć lusterko wewnętrzne fotochrom po normalnym?


kris0101

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak podlączyć lusterko wewnętrzne fotochrom w moim E60 LCI 525d zamiast starego zwyklego lusterka, bez fotochromu, 9134428-01?

Na zalączonych zdjęciach widać kable obok dotychczasowego lusterka.

Nowe lusterko wewnętrzne fotochrom, też z E60, ma 5-pinową wtyczkę z 3 kablami, kolory żólto-niebieski, żólto-zielony i brąz.

Proszę o info, co jak polączyć dla dzialania fotochromu.

https://naforum.zapodaj.net/eba71382c07a.jpg.html

https://naforum.zapodaj.net/12704e075bf2.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Twoje nowe lusterko

żóto/zielony > plus

brązowy > minus

żóto/niebiesko/biały > do modułu świateł (nie konieczne podłączenie) rozjaśnia lusterko po włączeniu wstecznego .

 

Zasilanie możesz podłączyć do czujnika deszczu :

Pin 1 czerwono/szary > plus

Pin 3 brązowy > minus

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

odgrzewam kotleta


Tak jak w temacie, mam identyczną konfigurację czyli najzwyklejsze lusterko i chcę wymienić na fotochrom z pilotem do bramy. W domu po podłączeniu pod 12V działa (3 i 10 pin).

W aucie zdemontowałem stare lusterko, miernik w rękę i szukam 12v przy czujniku deszczu.


Faktycznie wpinając miernik w 1 i 3 pin czujnika deszczu pojawia się tam 12V, ale po podpięciu lusterka pojawia się tam już tylko niecałe 4V a lusterko nie działa.

Co zauważyłem to kolory przewodów we wtyczce od RLS (czujnik deszczu) są inaczej ułożone

1 - biały/czerwony

2 - brązowy

3 - czarny

4 - żółty


zasilanie z lampki? kurde, tam jest wtyczka z 8 lub 10 pinami i słabo wyszło mi namierzenie 12V po zapłonie.


jakieś pomysły?

z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już wiem, albo instalacje się różnią albo kolega wprowadził w błąd


1- 12+

2- GND

3- CAN H

4- CAN L


tyle w temacie.


te 12V jest w tym czujniku do momentu całkowitego uśpienia auta czyli 30min po zamknięciu - sprawdziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.