Skocz do zawartości

e92 335xi Pajeri91. 384 km, 580 nm


Pajeri91

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka wszystkim. Z e60 przesiadka na e92.

auto kupione z myślą głownie o modach. Przyjechało z USA. W Polsce niestety więkoszość aut była sprowadzona i potem klepana, wolałem kupic delikatnie uszkodzoną i zrobić ja tak jak należy.

Wyposązenie według vinu

Type code: WC73

Model: 335XI (USA)

E-F-R series: E92

Series: 3

Type: COUPE

Steering: LL

Doors: 2

Engine: N54

Displacement: 3.00

Power: 225 (306 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: A52 - SPACEGRAU METALLIC

Upholstery code: LCD1 - LEDER DAKOTA/D1

Prod.date: 2009-11-11

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2KG BMW LA wheel V-spoke 188 / All Season

S2VB Tyre pressure control (TPC)

S2XA Sport leather st. wheel w/ shift paddles

S4AB Fine wood trim burr walnut

S4NA Interior mirror with digital compass

S5DS Emergency release, luggage compartment

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6FL USB/audio interface

S6UH Traffic Information

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S203 4-wheel drive

S205 Automatic transmission

S248 Steering wheel heater

S319 Integrated universal remote control

S403 Glass roof, electrical

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S464 Ski bag

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S563 Light package

S570 Reinforced power supply

S609 Navigation system, Professional

S615 Extended BMW Online Information

S620 Voice control

S639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN

S645 BMW US Radio

S655 Satellite tuner

S697 Area-Code 1 for DVD

S760 High gloss shadow line

S823 Hot-climate version

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S850 Additional Export tank filling

S853 Language version, English

S876 Radio frequency 315 MHz

S925 Dispatch protection pack

Dołożona nawigacja CIC

Teraz pierwsze pytanie. Zaczynam od wydechu, polecicie jakies firmy?

 

Zdjecia sredniej jakosci;/ niestety pogoda nie pozwoliła na lepsze i troche brakło czasu.

pnJxJ6pvj

pnPCEKuyj

pms2R3Waj

pnreP3vbj

pmGt6mYxj

po15ze1Ej

Edytowane przez Pajeri91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Się zastabawiam właśnie. Mam znajomego w USA który ma ten silnik zrobiony na 600+ i mówi że mogę robić dolot ale filtry suche. Jeździ już z nimi 6 lat. Oczywiście same filtry wymienia i żadnych problemów. w tym tygodniu chce zamówić downpipe i właśnie dolot.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wziałem downpipe rm motors 1328zł

a co do dolotu to wiele tych oferowanych injen /afe zamiast pomagać to jeszcze pogarszają sprawe bo jak leżą stożki na silniku to zasysają tylko cieple powietrze... pokaż linka o jakim dolocie myślałeś ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DP ten co kupiłem z rm motors wygląda tak samo i taniej wychodzi bo przesyłka z PL

ten dolot to kaszanka, poczytaj opinie o injen i tych stożkach... większość zakłada stożki i myślą że mają zrobiony dolot ale zgłębiam temat i to tak prosto z tym nie jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ciekawe jestem czy faktycznie 400 pęknie :) oby. Jakbyś jeszcze IC zmienił to myśle że byłoby to pewne. Stage 2 wrzuciłeś ?

 

Ile auto ma przebiegu ? Kanały dolotowe w głowicy czyściłeś ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

przed kolejnymi modami chciałem usunąć wszystkie wycieki, pocenia się na silniku.

I tak zmieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów, uszczelka podstawy filtra oleju.

Przy wymianie trzeba było poluzować kolektor, więc od razu czyszczenie kanałów dolotu.

e982fc9c3c463b90med.jpg

3de3e137624591e6med.jpg

e982fc9c3c463b90med.jpg

bd193f8b94c0c7aemed.jpg

dbe75c705de627a1med.jpg

Z innej beczki. Przez którą strone dodajecie zdjęcia i jakie wymiary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tinypic.com 1024 x 768

Czyszczenie zaworów bardzo dobre posunięcie , poczułeś że auto jest troche żywsze ? :) Nieźle usyfione miałeś zawory ale jak na 162k przelotu to i tak niezle...

Robiłeś w ząbkach ? Polecasz serwis ? Cena ?

Nie miałeś robić strojenia czasem w grudniu ? Zmiana planów rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety miałem kilka innych wydatków i wszystko się przesuwa w czasie.

Zawory, nie były aż tak strasznie zasyfione. Musiał ktoś już to robić bo warstwa nagaru była niewielka. Piąty i szósty kanał praktycznie nie wymagały czyszczenia. A zrobiłem to sam. Nie było to aż tak trudne jak się wydaje, ale gdybym miał w pobliżu profesjonalna firmę to bym.sie nie bawił.

Pomiar zrobię chyba jak przyjdzie dolot. Potem płacić drugi Raz 200 zł to się minie z celem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.