Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam :) mam takie pytanko podniosłem cały przód aby wymienić wahacze,klocki kręciłem zwrotnicą w lewo i prawo aby mieć czasami dojście lepsze do śrub w pewnym momencie wywaliło mi płyn do wspomy zbiorniczkiem a po kolejnym zakręcenie już zaczęło lecieć spod osłony drążka kierowniczego od strony kierowcy :/ (od pasażera sucho) dodam ze z maglownicą problemów nie było, płyn wymieniany czy w ten sposób załatwiłem przekładnie kierowniczą ?
Opublikowano
miałem podobny problem poszło uszczelnienie w maglownicy do tego jeszcze zębatka listwa taką co jest w środku była cała wymieniana a czemu zaczeło cieknać nie mam pojecia a nigdy nie ciegło regeneracja 650zł :) z wysyłką
Opublikowano

Nie powinno się kręcić kierą bez odpalonego silnika bo nie działa pompa

Płyn wraca do zbiorniczka ale pompa nie tloczy go w magiel i robi się ciśnienie w zbiorniczku i wywala plyn

Jak leci ci spod osłony to wywaliło ci tez najprawdopodobniej uszczelnienie w maglu

Sprawdź czy też będzie się lało jak odpalisz jak tak to magiel do regeneracji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.