Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z moją bunią.

 

Silnik N52b30 258 km, 2005 rok produkcji. Ostatnio zauważyłem iż "pracuje na przepustnicy" to znaczy jak na postoju dodam gazu to najpierw słychać jak otwiera się przepustnica i jest takie charakterystyczne syknięcie, a dopiero potem wkręca się na obroty. Wiem, że n52 ogólnie nie pracuje na przepustnicy tylko na valvetronic.

 

Wcześniej tak nie było i odrazu się wkręcał.

 

W czym może być problem?

 

Kody błędów to 2A31 i 2A47.

 

Czy do wymiany czujnik położenia wałka mimośrodowego valvetronica?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdopodobnie tak, ale zacząłbym od sprawdzenia czy wtyczka nie jest zalana olejem i adaptacji w ista a poza tym dobrze jakbyś wkleił zrzuty błędów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wtyczka byla zalana olejem, wyczyscilem dokladnie, ale nic to nie pomoglo.

 

Silnik.valvetronic dziala bo.slychac jak.sie przestawia po.włączeniu zapłonu.

 

Musze zainstalowac iste i zdiagnozowac. Bo delphi i texa tylko te 2 bledy pokazuja.

Opublikowano
Pracują równolegle oba systemy dawkowania powietrza. Nie wiem czemu powszechnie rozgłasza się , że vvt zastępuje przepustnicę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.