Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, piszę po raz pierwszy na tym zacnym forum, przejrzałem posty ale nie znalazłem porównania objawów uszkodzenia łożysk z kończącym się dyferencjałem dlatego zakładam nowy temat.

Mój problem wygląda tak: od prędkości około 50-60 km zaczyna się "wycie" w tylnych kołach i lekko nasila się przy zwiększaniu prędkości. Na zakrętach i przy zwalnianiu lekko przycicha. Planuję wymienić piasty ale po naczytaniu się w sieci o problemach z dyferencjałem mam wątpliwości czy to właściwa diagnoza.

Dodam że z tyłu są założone pierścienie poszerzające rozstaw kół i auto ma bardzo duży negatyw. Przy okazji chciałbym go zredukować, zdejmując pierścienie i nie wiem co jeszcze... może wymienię tuleje pływające, jakieś rady co wpływa na takie rozjechanie kół?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety w x5 bedzie zawsze negatyw z tylu. Wymien to co napisales i bedzie lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.