Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, któryś mechanik zmontował u mnie coś takiego. Czy ktoś jest może w stanie powiedzieć mi o co tu chodzi? do czego, dlaczego, po co i jak przywrócić do stanu orginalnego? Chodzi oczywiscie o śrubkę w wężyku.

20917044_1819326048085064_1853654075_n.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie od zaworu egr, ale patrząc na jego stan to warto zmienić wszystkie na silikonowe. Pewnie jak go podepniesz to odczujesz spadek mocy i będzie zauważalnie kopcił.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo ok dla kolektora dolotowego, bo spaliny nie wracają do silnika, dla ekologów pewnie nie ok :wink: zawsze można go podpiąć i ograniczyć programowo, wtedy będzie wilk syty i owca cała :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie mógłbym patrzeć jak ktoś by mi tak zamontował osłone na silnik. Rozumiem że brak śrubki, ale żeby nawet tej czarnej gumy w wycięcie nie wcisnąć :duh:

Sorry za offtopa, ale nie mogę na to patrzeć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musi być szybki :8) strach myśleć jakby zrzucał kolektor dolotowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jak na moje oko to jedna z 5 śrub jest wkręcona ale brakuje metalowej tulejki w gumie górnej osłony silnika.

Niestety prawda jest taka, że w większości samochodów najróżniejszych marek brakuje takich "elementów montażowych".

 

 

Niestety zaczynam wychodzić z założenia, że jak faktycznie zacznie kopcić itd. na podpięty przewodzie podciśnieniowym to powinno się rozwiązać problem a nie go maskować.

Z drugiej strony przecież nasze 2.0d 150 KM "bez działającego egr-a" głośne są itd. na zimnym silniku przy temperaturach koło 0C i niżej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zaczynam wychodzić z założenia, że jak faktycznie zacznie kopcić itd. na podpięty przewodzie podciśnieniowym to powinno się rozwiązać problem a nie go maskować.

Oczywiście masz rację ale kto jest gotów na kosztowną naprawę przy kilkunastoletnim samochodzie? Lepiej odpiąć przewód i cieszyć się brakiem czarnej chmury z tyłu auta.

Szczerze powiem, że jak zauważyłem u siebie - w pierwszym dieslu e46 - chmurę we wstecznym lusterku to po miesiącu sprzedałem to auto. Od tej pory wyleczyłem się z diesla.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.